Amocca Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Karla og jeg tog svigermor og Sif under armen og tog til As Vig og gik en dejlig tur på stranden i det smukke vintersolskin... Vi nød det alle 4 i fulde drag Billederne er ikke super, men lidt skal I da have lov at se alligevel 1 og 2 Karla spæner glad omkring 3 Sif mener bestemt der er et eller andet inde i det høje græs 4 Iiiiih mor, sådan en strand er alletiders (i baggrunden ses min svigermors ømme lilla skinnende overtræksbuks ) 5 Måske er der noget derinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 lidt flere 1) Hvad har du fundet Sif? Jeg kommer... 2) Kommer lige hen efter en guffer mor 3) aarggh hun er efter mig 4) Sif patruljerer stranden 5) Veeeeent Sif, veeeent Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 og de sidste 1) Sif 2) Bevis for at Karla rent faktisk kan få våde poter uden at gå i stykker :blink: 3) Lille, beskidt og tænksom 4) Der er så meget spændende at snuse til på en strand 5) Karla ryster sand af pelsen inden turen hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 de ser ud til at få brugt en masse enegi:-D skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Dejlige billeder. Der er ikke noget så dejligt som at se hunde spæææne afsted på stranden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Jacki surmuler hun vil også på stranden og hygge, løbe, lege, snuse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts