Hop til indhold

Ninja... måske...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Jeg var nede og besøge uldtotterne... Og jeg har en klar favorit (det har hun været siden sidste besøg) :lun: Og hun ender nok med at blive min lille Ninja - men vælger hende først 110% ud, d. 22. når Nazak og co. har været med nede at kigge, og teste hende lidt...

 

Men min mavefornemmelse siger mig, at det er hende her det skal være... Og vi har allerede en "connection" - som om, at hun har valgt mig... Og hun er den af hvalpene der er allermest ihærdig for at få min kontakt... Hvis de andre hvalpe er ved mig, så forsøger hun at kravle henover og op på dem, for at komme endnu tættere på mig. Hun er bare sååå skøn... Så jeg krydser fingre for, at min mavefornemmelse holder stik ;-)

 

:lun:

 

Her er hun 5 uger gammel

Redigeret af BlackGSD
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var nede og besøge uldtotterne... Og jeg har en klar favorit :lun: Og hun ender nok med at blive min lille Ninja - men vælger hende først 110% ud, d. 22. når Nazak og co. har været med nede at kigge, og teste hende lidt...

 

Men min mavefornemmelse siger mig, at det er hende her det skal være... Og vi har allerede en "connection" - som om, at hun har valgt mig... Og hun er den af hvalpene der er allermest ihærdig for at få min kontakt... Hvis de andre hvalpe er ved mig, så forsøger hun at kravle henover og op på dem, for at komme endnu tættere på mig. Hun er bare sååå skøn... Så jeg krydser fingre for, at min mavefornemmelse holder stik ;-)

 

:lun:

 

 

 

 

Her er hun 5 uger gammel

 

 

Billed nr 3 :lun:

 

Hun er da også nusser :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Suuk, savle, smelte :lun:

 

Hun er godt nok fin :hjerte: men skal ørerne stå op :hmm: og er du sikker på, at hun er en hun, har hørt opdrætter har lidt svært ved at se forskel :blink: :mrgreen:

 

He he... Tror stadig ikke du skal snakke for højt om emnet ører :cool:;-):engel:

 

Ja er ret sikker på at hun er en lille pige... ingen pistol der ;-)

 

(Og det var mig der fandt pistolen på en af de sorte "tæver" :mrgreen: :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

He he... Tror stadig ikke du skal snakke for højt om emnet ører :cool:;-):engel:

 

Ja er ret sikker på at hun er en lille pige... ingen pistol der ;-)

 

(Og det var mig der fandt pistolen på en af de sorte "tæver" :mrgreen: :blink: )

 

Nu taler man jo godt nok om den lille forskel på kønnene, men at den er så lille, at den kan overses så længe, kommer alligevel bag på mig :mrgreen: :mrgreen: mon ikke opdrætter har travlt nu med at indsende ændringsblanket til DKK :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu taler man jo godt nok om den lille forskel på kønnene, men at den er så lille, at den kan overses så længe, kommer alligevel bag på mig :mrgreen: :mrgreen: mon ikke opdrætter har travlt nu med at indsende ændringsblanket til DKK :engel:

 

Han havde det vist ikke helt godt med det... men hvad people makes mistakes...

 

Og jeg har nu set dem 3 gange - og siddet med dem alle sammen, plus klippet kløer på dem, og jeg opdagede det også først igår... vildt mærkeligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha - Tror det bliver en svær opgave at vælge :confused:

For de er jo bare så dejlige at se på :blink:

 

Vi glæder os meget til at tage turen over til "djævleøen" på søndag :mrgreen:

Og når vi - i samråd - med opdrætter og dig Susi skal være med til at udvælge een dejlig bette vaps til dig.

 

Synes det lyder rigtig dejligt, at du har en god mavefornemmelse nu :cool: - Sååå må vi jo se om det fører til noget godt :cool::engel::mrgreen: - Hun ser ihvertfald super skøøøøn ud :mrgreen:

 

Og så har hun jo de fineste små stritører :blink:

 

- og jeg griner altså stadigvæk af opdrætter - Har faktisk drillet ham lidt he he. Han siger dog at vi jo ikke har haft vores sidste kuld endnu - Og at vi jo også måske altså om muligt kan tage fejl en skønne dag :engel::cool::rolleyes:

Redigeret af Nazak
tastefejlers
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

åååhhh hun er dejlig :lun:

 

Jeg er totalt hvalpeskruk - så måske skulle jeg komme til at "låne" hende lidt :mrgreen:

 

Du må glæde dig som et barn til juleaften, til den dag - som alligevel ikke er om så forfærdelig længe - hvor du kan hente hende med hjem.

Synes det er sådan en surreal oplevelse at hente sin hvalp - har har man gået og glædet sig så længe og synes at der var så forfærdelig længe til ... og så står man pludselig med den lille pelsklump, som pludselig er ens helt egen. Vidunderlig, men også underlig følelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

åååhhh hun er dejlig :lun:

 

Jeg er totalt hvalpeskruk - så måske skulle jeg komme til at "låne" hende lidt :mrgreen:

 

Du må glæde dig som et barn til juleaften, til den dag - som alligevel ikke er om så forfærdelig længe - hvor du kan hente hende med hjem.

Synes det er sådan en surreal oplevelse at hente sin hvalp - har har man gået og glædet sig så længe og synes at der var så forfærdelig længe til ... og så står man pludselig med den lille pelsklump, som pludselig er ens helt egen. Vidunderlig, men også underlig følelse.

 

SUK :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

åååhhh hun er dejlig :lun:

 

Jeg er totalt hvalpeskruk - så måske skulle jeg komme til at "låne" hende lidt :mrgreen:

 

Du må glæde dig som et barn til juleaften, til den dag - som alligevel ikke er om så forfærdelig længe - hvor du kan hente hende med hjem.

Synes det er sådan en surreal oplevelse at hente sin hvalp - har har man gået og glædet sig så længe og synes at der var så forfærdelig længe til ... og så står man pludselig med den lille pelsklump, som pludselig er ens helt egen. Vidunderlig, men også underlig følelse.

 

Du får lov til at nusse lige så meget du vil, når vi skal ud at gå spor sammen :blink: :mrgreen: Har du helt glemt det ;-)

 

Og jeg har lige været på sporlægger-kursus... så glæder mig helt vildt til at komme igang igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Du får lov til at nusse lige så meget du vil, når vi skal ud at gå spor sammen :blink: :mrgreen: Har du helt glemt det ;-)

Bestemt ikke (glæder mig), meeen det kan godt være du kommer til at fortryde det slemt - min jakke har nemlig dejlige store lommer, så sådan en sød bitte hvalp kan sagtens komme til forsvinde lige så pludselig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...