Hop til indhold

Elliot og Rollo på gå tur :-)


Gæst tanita
 Share

Recommended Posts

På vej hjem fra jylland tog vi lige en stoppe tur i Odense og fik en dejlig gå tur med Elliot og k_pallis totalt hyggeligt (vi endte faktisk med at gå en hel time og det føles kun som en halv.) men da vi jo ved at der straks vil være nogle der siger Billedere så kommer de her med det samme:mrgreen: så har K.Pallis også kommet med nogle flere som der blev efterlyst tidligere:lol:

[ATTACH]6738[/ATTACH]

 

[ATTACH]6739[/ATTACH]

 

[ATTACH]6740[/ATTACH]

 

[ATTACH]6741[/ATTACH]

 

[ATTACH]6742[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis

Hyggeligt med en masse billeder :mrgreen:!

 

Og kan godt se hvad du mente med at han, med hans lyse trøje, faldt i et med sneen:roll::mrgreen:!

 

Men på billederne ser Elliot heller ikke så skræmt ud som han ellers gjorde :roll:.. Dejligt ! :blink:

 

Tak for billederne :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

dette var de bedste sender lige dem alle sammen til dig så kan du se om der er nogle flere der skal med har også en lille vidio men den kan ikke komme her ind siger den der oploader:roll: er ikke så teknisk:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
dette var de bedste sender lige dem alle sammen til dig så kan du se om der er nogle flere der skal med har også en lille vidio men den kan ikke komme her ind siger den der oploader:roll: er ikke så teknisk:lol:

 

 

Hmm.. Okey, det var underligt :roll:.. Men du sender bare :mrgreen:!

 

Ville da ellers gerne se videoen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hyggeligt med en masse billeder :mrgreen:!

 

Og kan godt se hvad du mente med at han, med hans lyse trøje, faldt i et med sneen:roll::mrgreen:!

 

Men på billederne ser Elliot heller ikke så skræmt ud som han ellers gjorde :roll:.. Dejligt ! :blink:

 

Tak for billederne :-P

 

Jeg sad lige og tænkte, at han ser så dejlig rolig ud på billederne. :-) Hvad sagde han til at gå tur med sådan en stor vapper?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
Jeg sad lige og tænkte, at han ser så dejlig rolig ud på billederne. :-) Hvad sagde han til at gå tur med sådan en stor vapper?

 

 

Han var rad :roll:.. Han turde ikke gå tæt på Rollo eller noget og var MEGET opmærksom på tingene der larmede omkring ham..

 

Men han blev lidt mere rolig efter lidt tid.. Altså ørene kom i hvert fald op og halen røg også lidt længere op efter lidt tid :roll::-).. Men ja, Rollo fik i hvert fald ingen snus og sådan af Elliot :roll:..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror måske jeg er i Odense i weekenden 7-8 marts... min er jo ikke så stor som Rollo (til gengæld er hun ret hoppende :roll: ) men kan godt (for det meste) finde ud af små hunde ikke altid synes hopperiet er sjovt, da hun er vant til at gå tur med en yorkshire og 2 chihuahua'er... så hvis det kommer til at passe, kan vi måske aftale at gå en lille tur der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var overrasket over, hvor hurtigt Elliot begynte at slappe af da Rollo kiggede væk og fandt andre interesser. Det var først, hvis Rollo ville nærme sig og snuse igen, at Elliot spænte op.

Vi mødte også en stor kraftig lab som Rollo fik en lege/løbe tur med sidst på turen og den fik også lov at hilse på Elliot (og der var det faktisk Rollo der gøede og ikke Elliot:oops:) Men Glæder mig til sommer, når Elliot ikke ser ud til at fryse så meget og så prøve engang til (hvis Elliot er frisk :mrgreen:)

Da vi lave dæk til sidst så ente de fakstisk med snuse kort tid til hinanden, men kan godt mærke, at Elliot er meget nervøs, og slet ikke hvalpe aktig på det område...

 

Nu ved jeg jo ikke så meget endnu om Racer, men er det normalt eller er det Elliot er der spiceal:?: (og meget meget sød at se på :mrgreen: fik ikke rigtig lov at nusse, men pølser kan godt lokke til at spise af vanten:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg kan saksen forestille mig det...:shock:

 

Nok også derfor det hjalp da Rollo blev lagt dæk...

 

Men det ser sødt ud, hvis man kan sige det, for når han bliver nervøs og spændt op, så løfter han det ene bagben, mens halen søger ned og ørene ligger sig ned af nakken (overdrivelse fremmer forståelsen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
Jeg tror måske jeg er i Odense i weekenden 7-8 marts... min er jo ikke så stor som Rollo (til gengæld er hun ret hoppende :roll: ) men kan godt (for det meste) finde ud af små hunde ikke altid synes hopperiet er sjovt, da hun er vant til at gå tur med en yorkshire og 2 chihuahua'er... så hvis det kommer til at passe, kan vi måske aftale at gå en lille tur der?

 

Ja, det må vi lige kigge på :mrgreen:

 

Ja jeg kan saksen forestille mig det...:shock:

 

Nok også derfor det hjalp da Rollo blev lagt dæk...

 

Men det ser sødt ud, hvis man kan sige det, for når han bliver nervøs og spændt op, så løfter han det ene bagben, mens halen søger ned og ørene ligger sig ned af nakken (overdrivelse fremmer forståelsen)

 

Tjaa, kender ikke rigtigt andre der har chi'er, men hva jeg har hørt er de i sig selv lidt sky og bange, men det er ikke normalt at de er SÅ bange som Elliot er :roll:..

 

Ja, han ser vildt skræmt ud når det er :mrgreen: og ved ikke hvorfor benet skal op og stritte sådan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...