Oskar-løwen Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Jeg har nu i nogle uger kigget lidt med på dette forum, og det ser rigtig godt ud Det er lidt snyd, at jeg skriver allerede nu, for jeg har nemlig ikke fået min hvalp endnu - men ventetiden er temmelig lang, så jeg tyvstarter lidt med denne tråd. Om fire dage skal jeg hente min lille nye løwchen-hvalp Oskar, og jeg synes tiden går langsommere og langsommere. (og her mangler jeg så en utålmodig smiley, men den kan jeg ikke finde... ) Stor hilsen Charlotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej og velkommen til :blink: Jeg har også en dejlig løve Han hedder Milo, og er omkring 9 mdr. nu. Han er fra kennel Lions of Denmark. Hvor køber du din fra? Jag kan godt forstå, at du glæder dig. Det er bare så svært at vente, og tiden snegler sig afsted. Jeg husker tydeligt hvordan jeg ikke kunne sove om natten, og ikke anede hvordan jeg skulle få tiden til at flyde lidt bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Oskar er også fra kennel Lions of Denmark - et dejligt sted med nogle dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Hej Charlotte Hjertelig velkommen herind.. DU skal nok få mange sjove timer herinde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Ja timerne går allerede lettere - dette forum kan godt gå hen og blive en tidsrøver.... meeen nu må det godt snart blive fredag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 hej og velkommen til Har vi så allerede set billeder af den lille eller hvordan ser det ud med det:?: For er der noget vi elsker herinde så er det billeder og gerne rigtigt mange:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Ja men nu har jeg altså ikke så mange billeder endnu - de fleste af billederne er taget af kennel-fotografen.... - jeg kan dog se, at der ligger nogle super billeder af vidunderet i en anden tråd om løvebabyer Jeg har dog et par stykker - og nu vil jeg så prøve, om jeg kan finde ud af at vedhæfte et... vi får at se.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 velkommen til endnu en løve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Velkommen til! Og god ventetid (prøv nu at få sovet lidt så du er klar). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Velkommen til endnu en Lions of Denmark löwe ... Jeg har "Fantastic Bellamia" der oppefra ... Og jeg har været forelske i de to N-kuld-drenge siden jeg så billeder af dem første gang ;D ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Velkommen til endnu en Lions of Denmark löwe ... Jeg har "Fantastic Bellamia" der oppefra ... Og jeg har været forelske i de to N-kuld-drenge siden jeg så billeder af dem første gang ;D ... Ja- det har jeg også - specielt efter at have set de tidligere billeder, hvor de ligner nogle med et godt og sundt temperament Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2009 Jeg glemte da også at skrive hvilket kuld det var. Milo er fra K kuldet og hedder "Kissing Milo" Men gud, hvor er din da også dejlig. Jeg eeeelsker løverne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hanløwen Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hej, og velkommen .... vi har en lille løwe, der blev 6 mdr. i fredags:-P ... Han er fra Lykkely i Sønderborg! Det er en skøn hund :klovn: Du kan få mange gode tips og råd i hunde-forum, kig også under "Lowchen" :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trillo Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hej Velkommen til kender godt til det der med ventetiden den er ulidlig lang held og lykke til me den lille ny. Vh Pia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Han er da bare bedårende, ham din kommende løwe Og velkommen til Og kan så sige, at hvis du synes, at det er lidt snyd, at du har oprettet dig som bruger få dage inden du har fået din hund - så tør jeg ikke tænke på, hvor stor en snyder jeg er Har endnu ikke haft egen hund, men været medlem i 1,5 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Han er da bare bedårende, ham din kommende løwe Og velkommen til Og kan så sige, at hvis du synes, at det er lidt snyd, at du har oprettet dig som bruger få dage inden du har fået din hund - så tør jeg ikke tænke på, hvor stor en snyder jeg er Har endnu ikke haft egen hund, men været medlem i 1,5 år :mrgreen: Nå - men så kan jeg da vist også tillade mig at hoppe med lidt på forkant... Og i øvrigt tak for alle velkomsterne -det er da et rigtigt hyggeligt forum - nu mangler jeg bare at finde ud af alt det med karme, tak, power og hvad nu det alt sammen hedder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 :mrgreen: Nå - men så kan jeg da vist også tillade mig at hoppe med lidt på forkant... Absolut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bianca Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Hej Oskar- løven:-) Velkommen herind Ja den ventetid, man sover næsten ikke om natten hihi. Jeg har to søde løver og en lille løve mere flytter snart ind hos os :klap2:. Charmi.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Ja, det er bare så svært med den ventetid og nattesøvnen. Men vil dog råde dig til at få så meget søvn som muligt, for det bliver hårdt det første stykke tid :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bianca Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Aj, jeg glemte at sige hvor mine løver kommer fra hihi. Min Yogi kommer fra Kennel-Lions-Of- Denmark. Min Chandi kommer fra Kennel Disneyland. Lille Perfect Lionheart kommer fra Kennel-Lions-Of Denmark (altså Lion er ikke flyttet hjem til os endnu hi, men det varer ikke længe :klap2:). Charmi.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bianca Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Nå, alle gode gange tre, glente billeder af de mine løver:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bianca Besvaret Februar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2009 Det var Lionheart der kom først hi, er ikke så dreven idet her billede sætten ind, så her kommer Yogi og Chandi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts