Hop til indhold

En ny Løwchen melder sig ind


Oskar-løwen
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu i nogle uger kigget lidt med på dette forum, og det ser rigtig godt ud :-P

Det er lidt snyd, at jeg skriver allerede nu, for jeg har nemlig ikke fået min hvalp endnu - men ventetiden er temmelig lang, så jeg tyvstarter lidt med denne tråd.

 

Om fire dage skal jeg hente min lille nye løwchen-hvalp Oskar, og jeg synes tiden går langsommere og langsommere. (og her mangler jeg så en utålmodig smiley, men den kan jeg ikke finde... :-D )

 

Stor hilsen

Charlotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :blink:

 

Jeg har også en dejlig løve :-D Han hedder Milo, og er omkring 9 mdr. nu. Han er fra kennel Lions of Denmark. Hvor køber du din fra?

 

Jag kan godt forstå, at du glæder dig. Det er bare så svært at vente, og tiden snegler sig afsted. Jeg husker tydeligt hvordan jeg ikke kunne sove om natten, og ikke anede hvordan jeg skulle få tiden til at flyde lidt bedre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men nu har jeg altså ikke så mange billeder endnu - de fleste af billederne er taget af kennel-fotografen....

- jeg kan dog se, at der ligger nogle super billeder af vidunderet i en anden tråd om løvebabyer :lol:

 

Jeg har dog et par stykker - og nu vil jeg så prøve, om jeg kan finde ud af at vedhæfte et... vi får at se....

IMG_1612_2_2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til endnu en Lions of Denmark löwe :D ...

 

Jeg har "Fantastic Bellamia" der oppefra ... Og jeg har været forelske i de to N-kuld-drenge siden jeg så billeder af dem første gang ;D ...

 

Ja- det har jeg også - specielt efter at have set de tidligere billeder, hvor de ligner nogle med et godt og sundt temperament :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hanløwen

Hej, og velkommen .... vi har en lille løwe, der blev 6 mdr. i fredags:-P ... Han er fra Lykkely i Sønderborg! Det er en skøn hund :klovn:

Du kan få mange gode tips og råd i hunde-forum, kig også under "Lowchen" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da bare bedårende, ham din kommende løwe :lun:

 

Og velkommen til :vinken:

 

Og kan så sige, at hvis du synes, at det er lidt snyd, at du har oprettet dig som bruger få dage inden du har fået din hund - så tør jeg ikke tænke på, hvor stor en snyder jeg er :mrgreen: Har endnu ikke haft egen hund, men været medlem i 1,5 år :-P

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nå - men så kan jeg da vist også tillade mig at hoppe med lidt på forkant...

 

Og i øvrigt tak for alle velkomsterne -det er da et rigtigt hyggeligt forum :-D

 

- nu mangler jeg bare at finde ud af alt det med karme, tak, power og hvad nu det alt sammen hedder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj, jeg glemte at sige hvor mine løver kommer fra hihi.:-D

 

Min Yogi kommer fra Kennel-Lions-Of- Denmark.

 

Min Chandi kommer fra Kennel Disneyland.

 

Lille Perfect Lionheart kommer fra Kennel-Lions-Of Denmark (altså Lion er ikke flyttet hjem til os endnu hi, men det varer ikke længe :klap2:).

 

Charmi.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...