Hop til indhold

Den hemmelige hundeskole....


guanomo
 Share

Recommended Posts

Jeg har haft infiltreret den hemmelige hundeskole for hundespioner :shock:

 

og resultatet var skræmmende, jeg var undercover som en løbsk tæve, for at se hvordan hanhunde trænede med påvirkning og jeg var rystet, de træner i sne for at skærpe deres lugtesanser og evnen til at bevæge sig på usikker grund.

 

men, jeg blev til sidst opdaget, denne korte video er det eneste jeg kunne redde fra mit kamera efter overfaldet af en kamphund som hurtigt gennemskuede min forklædning...

bemærk hans hurtige angreb med øjeblikkelig virkning...

.

..

...

....

vi er fortabte....

Link til indlæg
Del på andre sites

damn :damn: mangler en eller anden form for plug-in som jeg kun kan finde til windows .... så kan ikke få lov at se videoen

 

 

Det kunne jeg heller ikke hvis jeg klikkede på linket over video-tingen, men hvis jeg klikkede på linket ude til højre, hvor der står noget a la http://hundeforum bla-bla-bla watch this video oder so, så kunne i hvert fald jeg se den...

 

Men vogt dig ! Den er voldsom :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
i er da også så besværlige :roll:

admin har på siden vil ikke have mp4 videoer så måtte konvertere den til divx.

 

men i kan hente den her og installere, så fungere det:blink:

http://www.divxmovies.com/codec/

Tak nu virker det. :banan:

 

Tænk at det kan gøres så nemt. :blink:

 

Og hvor er han da bare sød, selvom der går totalt dræberhund op i ham. Det må være ejerne, der har fejlet i opdragelsen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
Jeg har haft infiltreret den hemmelige hundeskole for hundespioner :shock:

 

og resultatet var skræmmende, jeg var undercover som en løbsk tæve, for at se hvordan hanhunde trænede med påvirkning og jeg var rystet, de træner i sne for at skærpe deres lugtesanser og evnen til at bevæge sig på usikker grund.

 

men, jeg blev til sidst opdaget, denne korte video er det eneste jeg kunne redde fra mit kamera efter overfaldet af en kamphund som hurtigt gennemskuede min forklædning...

bemærk hans hurtige angreb med øjeblikkelig virkning...

.

..

...

....

vi er fortabte....

 

"Haha far, du skal i hvert fald ikke bestemme om jeg må spise det sne! Det skal jeg nok selv bestemme!":mrgreen:

 

Super god video - dejligt at se så glad en hund:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nå nu må vi se om admin har fået fixet mp4 problemet :-D

 

Uplaoder lige en lille video med cujo igen igen i sne

Jeg kan ikke se den... men det er jo ikke nyt. :oops:

 

Nu fatter jeg det slet ikke, for jeg downloadede jo det program, du havde anbefalet, hvorfor kan jeg så ikke se den her nu? Jeg fatter hat af det computer gejl. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke se den... men det er jo ikke nyt. :oops:

 

Nu fatter jeg det slet ikke, for jeg downloadede jo det program, du havde anbefalet, hvorfor kan jeg så ikke se den her nu? Jeg fatter hat af det computer gejl. :confused:

:ae:

fnis, fordi før konverterede jeg det til et andet fil format, men tabte ydelse/kvalitet på det så fik admin til at ændre det til at jeg kan upload det format det er optaget i, så nu skal du installere den gratis quicktime player :mrgreen:

 

http://www.download.com/QuickTime/3000-2139_4-10002208.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
:ae:

fnis, fordi før konverterede jeg det til et andet fil format, men tabte ydelse/kvalitet på det så fik admin til at ændre det til at jeg kan upload det format det er optaget i, så nu skal du installere den gratis quicktime player :mrgreen:

 

http://www.download.com/QuickTime/3000-2139_4-10002208.html

Altså nu må du snart stoppe med at lægge flere forskellige ind, jeg kan jo ikke have alle de ting på min computer til sidst. :blink:

 

Jeg har quicktime player på computeren, men det virker ikke. Hmm må lige se om det er fordi det skal opdateres eller noget. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu må du snart stoppe med at lægge flere forskellige ind, jeg kan jo ikke have alle de ting på min computer til sidst. :blink:

 

Jeg har quicktime player på computeren, men det virker ikke. Hmm må lige se om det er fordi det skal opdateres eller noget. :hmm:

:ae:, for min skyld kan du godt afinstallere divx igen. Men har selv problemer med firefox og quicktime, så i stedet for at trykke på "watch this video" trykker jeg på det linket og henter den ned på pc'en.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke se nogle af dine film :megaked: :megaked: :megaked: Har det noget at gøre med at jeg bruger firefox :?::?::?:

måske nok, men som sagt, lad være og trykke på se denne video, men tryk på linket så du downloader den i stedet, den første video kræver divx, har linket til programmet. Den anden film kan afspilles med quicktime eller anden mp4 player, evt. med vlc player som også kan afspille divx.

 

vlc player afspiller faktisk alt, også iso filer.

http://www.videolan.org/vlc/

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Jeg kan ikke se nogle af dine film :megaked: :megaked: :megaked: Har det noget at gøre med at jeg bruger firefox :?::?::?:

Jeg har ikke nogle problemer, bruger firfox, du skal nok bare have opgateret din quiktimer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Nu virker det :banan:

 

Jeg opdaterede quicktimeren, så trykkede jeg på selve film linket, og skrev "åbn med quicktimeplayer" og så virkede det. :5up:

Jeg har i øvrigt firefox, så her virker det også med den nu. :-)

 

Man bliver altid så glad, når man ser film med Cujo, han er bare så skøøøøøn. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu virker det :banan:

 

Jeg opdaterede quicktimeren, så trykkede jeg på selve film linket, og skrev "åbn med quicktimeplayer" og så virkede det. :5up:

Jeg har i øvrigt firefox, så her virker det også med den nu. :-)

 

Man bliver altid så glad, når man ser film med Cujo, han er bare så skøøøøøn. :lun:

tak :oops: :oops: :oops: :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo med freesbee (staveplade) minder mig altså bare SÅ meget om Naja, når hun har en bold.

 

Der er ingen hjemme. Skal jeg komme? Jo, jeg kan da komme to skridt nærmmere...? HEY! Du rækker ud efter min højhellige bold! Shhhhhung. Juuuhuuu, du løber efter mig :ivrig: Og så var hun væk, gone with the wind :mrgreen:

 

Han er søøøt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...