Hop til indhold

Signatur..


Gæst Deaddollface
 Share

Recommended Posts

Nu tror jeg altså snart, at admin skal lave en mail eller lign. som man får som nyt medlem, hvor der står hvad man ikke kan før man har skevet 50 indlæg :lol: Der er virkelig mange der spørger om de her ting

 

Ja det ville være en god ting , eller lave en tråd hvor det blev oplyst

 

Og da jeg er , ikke bare dum , men uanmindelig pc dum , så kunne den tråd også indholde oplysninger om hvordan man citere flere , og kun citere det man vil svare , i stedet for at gitere et helt indlæg

 

Og hvad karma er og bliver brugt til , det undrede jeg mig meget over , og hvorfor står der pludselig jeg er langtidsholbar :hmm:

 

Måske der kan blive lavet en hel brugsanvisning , det syntes jeg da ville være en god ide

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ville være en god ting , eller lave en tråd hvor det blev oplyst

 

Og da jeg er , ikke bare dum , men uanmindelig pc dum , så kunne den tråd også indholde oplysninger om hvordan man citere flere , og kun citere det man vil svare , i stedet for at gitere et helt indlæg

 

Og hvad karma er og bliver brugt til , det undrede jeg mig meget over , og hvorfor står der pludselig jeg er langtidsholbar :hmm:

 

Måske der kan blive lavet en hel brugsanvisning , det syntes jeg da ville være en god ide

 

Må jeg lige kople mig på her,kan heller ikke finde ud af det. :megaked:

Brugsanvisning søges.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi, vi har bedt Admin gemme oplysningerne godt og grundigt for at holde nye debattører ude :mrgreen: :mrgreen:

 

PS: Hvis du bliver våd, er det fordi indlægget drypper af ironi :blink::ae:

 

Og det er så lykkedes til ug :lol:

 

Så er det da heldigt at nogen lægger oplysninger , så vi debattøre kan blive lidt klogere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Nu har jeg haft tid til at studere de link , og ups , det hele står på Engelsk , så jeg er ikke blevet klogere , kan kun Dansk

 

Men jeg spørger bare når jeg vil vide noget :lol:

 

 

Den her holder jeg mig også til.. Så må i sige til, hvis i er trætte af spørgsmål. Haha.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

man kan ikke lade som om man er ny når man har skrevet over 250 indlæg bibi :lol:

 

Jo jo , det kan godt lade sig gøre , jeg tror godt der kan nås 250 indlæg på et par dage , hvis altså der bliver holdt gang i tasterne , og 2 dage , så er det vist at være ny :blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...