Hop til indhold

Yay, har fået en tid hos Gudrun


Imba
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige talt med Gudrun. Hun virker rigtig flink, og vil gerne se på Milo's ører. Jeg kunne komme allerede i morgen på en afbud, og jeg glæder mig rigtig meget til at høre, hvad hun siger, og til at møde hende :-D Det var virkelig cool, at jeg kunne få det afbud, og hun mente heller ikke, det var fedt, at min egen (gamle) dyrlæge ignorerede det, og bare syntes, at jeg skulle tage en slapper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige talt med Gudrun. Hun virker rigtig flink, og vil gerne se på Milo's ører. Jeg kunne komme allerede i morgen på en afbud, og jeg glæder mig rigtig meget til at høre, hvad hun siger, og til at møde hende :-D Det var virkelig cool, at jeg kunne få det afbud, og hun mente heller ikke, det var fedt, at min egen (gamle) dyrlæge ignorerede det, og bare syntes, at jeg skulle tage en slapper.

 

 

Det er da dejligt at du kunne komme så hurtigt til. Holder du os opdateret om hvad Gudrun sagde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da dejligt at du kunne komme så hurtigt til. Holder du os opdateret om hvad Gudrun sagde :5up:

 

Dejligt at høre. Glæder mig til at hører om, hvordan det går. :5up:

 

Skal nok opdatere :-D Jeg er også selv spændt på det. Bare vi får et eller andet at vide- det ville være så rart til en forandring ;-) Jeg vil bare så gerne, at der er et eller andet at gøre ved de ører, for jeg kan se, at han er generet af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

de er fyldt af snask og luger af nakkeost .... :badr:

 

Øh?? :vinken:

 

Han klør ører manisk hvis han først kommer igang, og piver hvis vi rører ved dem. Vi kan ikke få lov, at trække de der ørehår ud, fordi han panikker når vi rører, og han klør meget- især om natten. Hvis han først kommer igang kan han let køre en time. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...