Hop til indhold

Frisbees sælges billigt


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Ja jeg er ikke helt sikker på om de egentlig kan bruges til hundetræning(eller om det er det rigtige sted jeg poster)...de er ihvertfald for små til mine hunde...hehe...

 

Men altså...Jeg har 50 af de her minifrisbees, som er et fejlkøb, da jeg gik ud fra det var de store jeg havde bestilt...hehe...

 

Så hvis nogen kunne være interesseret i nogen af dem, kan vi nok finde en god pris...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

5kr pr stk. og så finder jeg lige ud af portoen...de vejer 10g hver, så tjekker lige postdk...:-)

 

5min senere...var lige inde på postdanmark.dk og breve op til 50g kan sendes for 5.5kr...så hvis det er 3stk. kan du få dem for 20 inkl. porto...:-)

Redigeret af The dogfather
skulle lige google
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
jeg fortvivler ingenlunde :mrgreen: det er ikke sådan at jeg desperat står og skal og må have 3 mini frisbees imorgen :lol:

 

 

hehe...ja jeg har så gået i en hel uge og glædet mig til at modtage dem...så forestil dig min skuffelse da jeg opdagede de var små...:mrgreen:...men dejligt at andre kan få glæde af dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst The dogfather

Undskyld 1000 gange...:oops:...shit det er pinligt...har gået i min egen verden på det sidste og sunket lidt ned i et hul....så jeg har gået og udskudt alting...det må du meget undskylde...jeg sender dem mandag, og ellers må du give mig skridtprygl med en våd avis...hehe...hvis du havde været pisse sur på mig og svinet mig til kunne jeg godt forstå det, så jeg er glad for du tager det så pænt...

er nok selv verdens utålmodigste mand...:roll:

 

Men jeg sværger ved Pablo og Victoria at de kommer hurtigst muligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hold da op ja :lol: Imponerende, jeg havde givet op for længst :5up::lol:

 

 

har næsten opgivet mig selv...hehe...blev jo fyret, selvom min chef havde lovet jeg kunne blive...men jeg kan faktisk slet ikke beskrive hvor pinlig jeg er over at jeg har gået og udskudt noget jeg har lovet for så lang tid siden, så længe...:(

Link til indlæg
Del på andre sites

har næsten opgivet mig selv...hehe...blev jo fyret, selvom min chef havde lovet jeg kunne blive...men jeg kan faktisk slet ikke beskrive hvor pinlig jeg er over at jeg har gået og udskudt noget jeg har lovet for så lang tid siden, så længe...:(

 

nej altså rolig nu ;-) det drejer sig om 3 frisbees til en 20'er - det er ihvertfald ikke noget nogen skal rende rundt at have det dårligt over... og jeg lover højt og helligt, at selvom du ikke sender dem i næste uge, at jeg hverken vil skridtprygle dig med en våd avis :lol: eller kræve dine hunde :lol: Jeg tror at to så store hunde ville være liiiige i overkanten sammen med Karla her i huset :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
nej altså rolig nu ;-) det drejer sig om 3 frisbees til en 20'er - det er ihvertfald ikke noget nogen skal rende rundt at have det dårligt over... og jeg lover højt og helligt, at selvom du ikke sender dem i næste uge, at jeg hverken vil skridtprygle dig med en våd avis :lol: eller kræve dine hunde :lol: Jeg tror at to så store hunde ville være liiiige i overkanten sammen med Karla her i huset :mrgreen:

 

Jeg er ikke sikker på jeg kunne sige nej tak til den invitation :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
nej altså rolig nu ;-) det drejer sig om 3 frisbees til en 20'er - det er ihvertfald ikke noget nogen skal rende rundt at have det dårligt over... og jeg lover højt og helligt, at selvom du ikke sender dem i næste uge, at jeg hverken vil skridtprygle dig med en våd avis :lol: eller kræve dine hunde :lol: Jeg tror at to så store hunde ville være liiiige i overkanten sammen med Karla her i huset :mrgreen:

 

 

hehe...taark...:-)...jamen skal nok sørge for at de bliver sendt der..synes det er lidt pinligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er at du alligevel skal ned til posthuset - så vil jeg da gerne bestille nogle med?

Tænker de er fine som en target eller detslige?

 

Hvis ikke det er for besværligt, og du har flere, så er jeg muligvis også interesseret i sådan tre (hvis der er flere farver, så grøn, gul og blå)! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg sværger ved Pablo og Victoria at de kommer hurtigst muligt...

 

Det er da et vidt begreb :mrgreen::lol:

 

har næsten opgivet mig selv...hehe...blev jo fyret, selvom min chef havde lovet jeg kunne blive...men jeg kan faktisk slet ikke beskrive hvor pinlig jeg er over at jeg har gået og udskudt noget jeg har lovet for så lang tid siden, så længe...:(

 

Øv altså :ae: Nej, så får man andet at tænke på end frisbees :cry: Håber at du snart får et nyt job :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...