Hop til indhold

Video med jeres hund..


Gæst Deaddollface
 Share

Recommended Posts

Gæst Deaddollface

OBS: Ikke til dem, der selv kan finde ud af det! Jeg er bare amatør :-P

 

 

Jeg er blevet hooked på både billede- og videoredigering for tiden.. Problemet er bare, at jeg ikke rigtig har noget materiale at lege med.. Ikke sagt, at jeg har et kedeligt liv, slet ikke :engel:.. Haha..

 

Derfor kunne det jo være, at I har? Jeg tænkte på, om der måske var nogen, der har video/billeder af deres hund, som kunne tænke sig en redigeret video (evt. også med billeder i) af deres hund med musik til.. For så kunne jeg godt tænke mig at lege med det.. Hihi :roll:

 

Det er ligemeget, hvordan det er filmet, og om der er ting, der ikke skal med.. Jeg redigerer bare og klipper i det.. Dog skal videoen være filmet med digital kamera? Movie maker tager ikke imod video fra mobil? Ja jeg bruger movie maker, er bare amatør :shock: Haha..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Kan du finde ud af at vende filmen? Jeg drejede kameraet da jeg filmede og så blev filmen jo...kikset at man skal lægge hovedet på siden for at se den :oops:

Hvis Deaddollface ikke kan finde en løsning på dit lille problem kan du sende den til mig og jeg skal vende din film for dig

men lad Deaddollface prøve om hun kan få vendt filmen i MovieMaker tror det ikke desvære

har arbejdet en hel del med dette program MovieMaker og har ikke kunnet finde en løsning på dette problem

i Windows MovieMaker så jeg invisterede i et mere egnet program til at redigere film i

 

Jeg bruger selv Pinnacle Studio 12 som redigeringsprogram til mine film og det kan vende film uden at ødelægge kvaliteten af råfilmen

 

Men ønsker Deaddollface held og lykke med forsøget og vil gerne vide om det lykkes for hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Hvis Deaddollface ikke kan finde en løsning på dit lille problem kan du sende den til mig og jeg skal vende din film for dig