Hop til indhold

Video med jeres hund..


Gæst Deaddollface
 Share

Recommended Posts

Gæst Deaddollface

OBS: Ikke til dem, der selv kan finde ud af det! Jeg er bare amatør :-P

 

 

Jeg er blevet hooked på både billede- og videoredigering for tiden.. Problemet er bare, at jeg ikke rigtig har noget materiale at lege med.. Ikke sagt, at jeg har et kedeligt liv, slet ikke :engel:.. Haha..

 

Derfor kunne det jo være, at I har? Jeg tænkte på, om der måske var nogen, der har video/billeder af deres hund, som kunne tænke sig en redigeret video (evt. også med billeder i) af deres hund med musik til.. For så kunne jeg godt tænke mig at lege med det.. Hihi :roll:

 

Det er ligemeget, hvordan det er filmet, og om der er ting, der ikke skal med.. Jeg redigerer bare og klipper i det.. Dog skal videoen være filmet med digital kamera? Movie maker tager ikke imod video fra mobil? Ja jeg bruger movie maker, er bare amatør :shock: Haha..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Kan du finde ud af at vende filmen? Jeg drejede kameraet da jeg filmede og så blev filmen jo...kikset at man skal lægge hovedet på siden for at se den :oops:

Hvis Deaddollface ikke kan finde en løsning på dit lille problem kan du sende den til mig og jeg skal vende din film for dig

men lad Deaddollface prøve om hun kan få vendt filmen i MovieMaker tror det ikke desvære

har arbejdet en hel del med dette program MovieMaker og har ikke kunnet finde en løsning på dette problem

i Windows MovieMaker så jeg invisterede i et mere egnet program til at redigere film i

 

Jeg bruger selv Pinnacle Studio 12 som redigeringsprogram til mine film og det kan vende film uden at ødelægge kvaliteten af råfilmen

 

Men ønsker Deaddollface held og lykke med forsøget og vil gerne vide om det lykkes for hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Hvis Deaddollface ikke kan finde en løsning på dit lille problem kan du sende den til mig og jeg skal vende din film for dig

men lad Deaddollface prøve om hun kan få vendt filmen i MovieMaker tror det ikke desvære

har arbejdet en hel del med dette program MovieMaker og har ikke kunnet finde en løsning på dette problem

i Windows MovieMaker så jeg invisterede i et mere egnet program til at redigere film i

 

Jeg bruger selv Pinnacle Studio 12 som redigeringsprogram til mine film og det kan vende film uden at ødelægge kvaliteten af råfilmen

 

Men ønsker Deaddollface held og lykke med forsøget og vil gerne vide om det lykkes for hende :5up:

 

Æv, du er jo sådan god til computer (lyder det til), så skal du ikke kigge med i min amatør tråd.. Haha :oops:

 

Forresten, man kan godt vende i moviem maker, har lige gjort det.. Men som du siger, så bliver kvaliteten ringere :mad:..

 

Kender du et godt gratis redigerings program, som er simpelt og gratis.. Hehe.. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Æv, du er jo sådan god til computer (lyder det til), så skal du ikke kigge med i min amatør tråd.. Haha :oops:

 

Forresten, man kan godt vende i moviem maker, har lige gjort det.. Men som du siger, så bliver kvaliteten ringere :mad:..

 

Kender du et godt gratis redigerings program, som er simpelt og gratis.. Hehe.. :roll:

Nej desvære kan jeg ikke hjælpe dig med gode gratis programmer til at redigere film med

men det program jeg bruger er egentlig ikke ret dyrt ca. 1000 kr. og så får du oven i prisen de opdateringer

og den suport med i handelen du kan ønske dig det er også penge værd

 

Øv er lidt pirlig med piratkopier af programmer så jeg vil slet ikke opfordre dig til at få det downloadet da det kræver

en registrering og hvis du bliver opdaget så er det ikke så billigt mere

 

og din amatørtråd ??? adressen tak vil gerne kigge lidt over skulderen kunne måske få lidt gode fiduser

selvom jeg har en del erfaring på det med mediaverdenen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Nej desvære kan jeg ikke hjælpe dig med gode gratis programmer til at redigere film med

men det program jeg bruger er egentlig ikke ret dyrt ca. 1000 kr. og så får du oven i prisen de opdateringer

og den suport med i handelen du kan ønske dig det er også penge værd

 

Øv er lidt pirlig med piratkopier af programmer så jeg vil slet ikke opfordre dig til at få det downloadet da det kræver

en registrering og hvis du bliver opdaget så er det ikke så billigt mere

 

og din amatørtråd ??? adressen tak vil gerne kigge lidt over skulderen kunne måske få lidt gode fiduser

selvom jeg har en del erfaring på det med mediaverdenen

 

Nej, det er da ikke specielt dyrt, der findes hvertfald dyrere.. :-D Men jeg bruger Movie Maker, indtil jeg bliver bedre, og får brug for mere udfordring..

 

Ang. piratkopier, så tør jeg heller ikke :oops:

 

Amatørtråd? Jeg mente den her - fiduser, tror jeg ikke liiige du kan få af mig.. Haha :lol:

 

EDIT: Specielt ikke nu når jeg lige har læst, at du er grafisk designer.. Hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Nej, det er da ikke specielt dyrt, der findes hvertfald dyrere.. :-D Men jeg bruger Movie Maker, indtil jeg bliver bedre, og får brug for mere udfordring..

 

Ang. piratkopier, så tør jeg heller ikke :oops:

 

Amatørtråd? Jeg mente den her - fiduser, tror jeg ikke liiige du kan få af mig.. Haha :lol:

 

EDIT: Specielt ikke nu når jeg lige har læst, at du er grafisk designer.. Hehe..

Nåååå jeg er ikke en der kan alt ( ham kender jeg ikke )

og ville helt bestemt råde dig til at købe programmer der kan noget i stedet for alle de billig/gratis programmer du kan finde her

og der for du vil ikke kunne udvikle dig på en god og stabil måde med det lapværk ( juks programmer )

det eneste du får ud af det er nogle dårlige kvaliteter og en følelse af afmagt og det er ikke lige det jeg kan anbefale

startede selv i tidernes morgen med juksprogrammer og har fortrudt det magne gange

for der følger nogle skavanker med disse programmer og dem er det svært at komme over og du vil se i fremtiden

at hovsaløsninger ikke føre nogle veje hen men det koster lidt at starte op på noget du kan bygge videre på

Link til indlæg
Del på andre sites

eller få mac :lol: så får du iMovie med - som har mange fine muligheder :mrgreen:

 

http://blip.tv/file/1159150/

 

http://blip.tv/file/1278601/

 

ja,ja dette indlæg var kun en undskyldning for at vise videoer af min elskede hund :lol::oops::lun:

Wee, længe siden jeg har set den, karla er så lækker :hjerte: :mums: :lun:

hun er total dræber hund sådan som angriber den store hund (er det faren eller moren?)

 

ælsker simpelthen karlacoma :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Ja også gode redigeringspogrammer, og til en fornuftig pris,

havde selv overvejet sony-vegas men valgts så det jeg har nu

det egnede sig bedst til mit brug

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
hun er lækker :lun: men put dog nogle hapser i de snebolde, så hun ikke gnasker koldt vand forgæves :mrgreen:

hun er ikke så meget for godbider, et af mine problemer med hende :evil:

har vist prøvet alt, har du nogle gode forslag til mig :confused:

møgkøteren har snart kostet mig en formue i godbider der bare ligge hen eller bliver givet til hundene jeg træner i DCH :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

hun er ikke så meget for godbider, et af mine problemer med hende :evil:

har vist prøvet alt, har du nogle gode forslag til mig :confused:

møgkøteren har snart kostet mig en formue i godbider der bare ligge hen eller bliver givet til hundene jeg træner i DCH :cry:

nææ, har en hund der æder alt :mrgreen: så bruger frolic til hverdag og pølsestykker eller frosne kødboller til træning. Ellers er der en tråd herinde med netop godbidder, af den naturlige slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Nu vi snakker videoer.. Så se lige den her lille dejlige vovse.. :oops:

Det er godt nok ikke min, men giiiid det var :-D

 

[media]

[/media]

kan godt forstå dig, den er sød og morsom

men så lige din hjemmeside i går hvor vil du have den :confused::confused::confused:

den bliver da helt væk :megaked::vinke:

 

men håber du snart får din drømmehund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Hvor er hun sød - Karla elsker også når der er nogen der kaster snebolde :mrgreen: Har i prøvet frossen fiskefars, skået i småtern og abgt til små gyldne kiks i ovnen ved lav temperatur? super lækre delikatesser her i huset :mums:

Har prøvet fiskefars, kogt lever, frikadeller, bøf ( uden løg ) pølser af alle slags, m.m. men vil ikke æde det nær vi træner

men her hjemme er hun altædende, selv rå kartofler gulderøder, alle former for grøndt og ikke grøndt

bruger tørkost Maxi Abdul 26 som hovedkost og det spiser hun fint

 

men godbider nej tak ikke til mig siger hun

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
kan godt forstå dig, den er sød og morsom

men så lige din hjemmeside i går hvor vil du have den :confused::confused::confused:

den bliver da helt væk :megaked::vinke:

 

men håber du snart får din drømmehund

 

 

Haha, nu lyder du som min mor.. Men bare rolig.. Sådan ser mit værelse ikke ud mere! Det er var en periode.. ;-) Og desuden ville min mor aldrig tillade en hund i huset, hvis mit værelse var som før i tiden.. :roll: Den ville jo forsvinde i virvaret :-P

 

Og for at bevise mine ord, kan du se det billede her.. Hihi :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...