Hop til indhold

Aktivitetslegetøj


Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

Hvad skal jeg vælge??

altså hvad gider de, synes man ser folk køber sig fattig i ting hundene ikke gider...

 

har set lidt på TREAT BALL er de gode??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg kan varmt anbefalde Triple Crowns Treat Balls.

 

De er lavet af en sjovt, blødt og sødt lugtende matriale, så jeg havde ikke meget tiltro til dem i starten, men det er rigtig hundene kan vitterlig ikke engang ridse dem!

Mine hunde er rigtig glade for dem. Jeg køber ikke de medfølgende godbidder (pga. prisen og ingredienserne), men fylder dem godbidder og kød.

 

Derudover kan jeg anbefalde de flaskeformede Leo'er. Dem fylder jeg også med godbidder og/eller kød, tun mv. og putter dem i fryseren.

 

Tug-a-Jug er også rigtig god synes jeg.

 

Alle tre ting har mine hunde når de er alene. De to sidstnævnte turde jeg dog ikke give meget tuggende hunde uden opsyn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min har en treat ball som hun elsker... så har tomme halv liters flasker som jeg tror hun elsker lige så meget :lol: dem kan hun dog ikke have uden opsyn, da hun ødelægger dem...

 

Hun har også en kong - som lille var hun glad ved den, men så voksede hun fra den og da jeg fik indkøbt en ny har hun ikke vist den store interesse for den desværre.... på trods af al verdens lækkerier... tror lidt hun er for utålmodig til den... så jeg giver ikke op, mener hun har godt af at lære lidt tålmod ;-)

 

derudover har vi 3 hundespil som vi spiller sammen :) og så hendes aktivitetsplysterning hvor man skal fiske ting op af... den kan dog på ingen måder bruges uden opsyn, da hun kan finde på at skulle hitte ud af om den mon kan splittes ad :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nina Ottoson´s pyramide er super god, også når de er alene.

Foderbolden i fra Nina er også god og støjsvag.

Jeg bruger også dog trigger og dog figther, når vi skal hygge indendøre.

Det er de fire ting jeg bruger mest og når man ikke har dem alle fire i omløb hele tiden, fanger de stadig Bella´s opmærksomhed.

 

Men prøv at kikke ved www.apporten.dk Der kan du finde de ting jeg har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal jeg vælge??

altså hvad gider de, synes man ser folk køber sig fattig i ting hundene ikke gider...

 

har set lidt på TREAT BALL er de gode??

 

 

jeg har brugt Bustercube med tørret leverstykker. Det virkede på min corgi

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...