Hop til indhold

Ideer til aktiverende fodring m. hjemmelavet mad


Imba
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg er jo hoppet på hjemmelavet mad-vognen, og tror, at Milo bliver rigtig glad for det. Men jeg tænker og spekulerer som en gal på, hvordan vi kan fodre ham udfordrende med det. Han får det i kong, og vi har også et hult ben. Men der stopper min fantasi :oops:

 

Gode ideer til, hvordan jeg ellers kan fodre med det? Det er jo noget grødet stads :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst OldBeagel

Jeg har flere gange gjort på følgende måde når min hund skulle være ene hjemme. Dagen fører har jeg blandet foderet med levpostej og proppet det i et hult ben og i fryseren natten over.

 

Emma har haft stor fornøjelse af denne metode, man man skal huske af give benet til hunden et sted vore det kan tåeles af der bliver svinet lidt. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Kunne man måske købe sådan nogle plastik kopper i IKEA - i ved, dem man altid havde i dagplejen - og så smørre lidt på indersiden og stille dem forskellige steder i huset, så hunden skal søge efter kopperne , og så slikker maden ud ? Eller er det for "grødet" til det ?

- Mna må da kunne finde på et eller andet smart

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Har du adgang til have?

 

I så fald kan du smøre lidt på træstammer mv.

 

Ellers kan du smøre noget i en overskåret flaske/plastrør som hænges op i døråbning, ca. i hoved højde og så ledes at ophænget hægter ca. midt på anordningen.

 

Kender du aktiveringslegetøjet Genious Leo. De er langt mere udfordring for hunden end en Kong, specielt hvis du først putter den i fryseren.

 

Så bruger jeg Triple Crown Treat Balls - de er simpelthen fantastiske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver nysgerrig... grødet substans? hvad er det i giver som hjemmelavet mad?

 

Jeg bruger f.eks. hestekød som jeg skærer ud i små stykker, og spreder ud over haven. Kallun kan også sagtens bruges.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vaskebolde,vaskebolde og vaskebolde:mrgreen: Der kan puttes en skefuld eller mere i hver og såkan de gemmes godt og grundigt over hele huset:5up:

 

Og så huske på at i det hjemmelavede er der en del kogt kød, så hvorfor ikkebare gøre som annemarie vist nok gør. Have en del kogt kylling som gives alene ved siden af som søg og godbidder:5up:

 

Og så kan hjemmelavet mad sagtens søges op fra græsplænenen. Hvad hunden ikke når at finde, tager pindsvinet:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vaskebolde,vaskebolde og vaskebolde:mrgreen: Der kan puttes en skefuld eller mere i hver og såkan de gemmes godt og grundigt over hele huset:5up:

 

Og så huske på at i det hjemmelavede er der en del kogt kød, så hvorfor ikkebare gøre som annemarie vist nok gør. Have en del kogt kylling som gives alene ved siden af som søg og godbidder:5up:

 

Og så kan hjemmelavet mad sagtens søges op fra græsplænenen. Hvad hunden ikke når at finde, tager pindsvinet:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...