Hop til indhold

Hundeseng

Gæst Deaddollface
 Share

Recommended Posts

Gæst Deaddollface

Jeg er ved at kigge efter en seng til når jeg skal have hvalp..

Jeg synes at en hunde"pude" er helt klart det flotteste og mest stilrene, men har en hund det lige så godt og hyggeligt på en pude, som i en "seng"?

Det er jo hundens behov, der skal ses på først :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde har altid haft det bedst i en seng. Min gamle hund ville desuden helst have et "tag" over sig, så en himmelseng ville ikke have været af vejen og det er jo langt lettere når man skal have en lille hund. Når du får hvalpen hjem finder du hurtigt ud af hvad h*n foretrækker. En papkasse er derfor mit bedste bud på et hvilested for en lille hvalp, for den kan lettere rettes til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Mine hunde vil helt klart også hellere ligge i en kurv, især hvis den faktisk er lidt for lille, så de rigtig kan putte.

De er dog aller gladest for burer, især hvis de er dækket på tre af siderne med et tæppe: deres lille trygge hule

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundene er jo ligeglade, om det er smart italiensk design eller en billig pude fra Maxi Zoo :mrgreen: Mine hunde har flere kurve, og den de er mest glade for er en af formstøbt plastik med en tyk pude i. Jeg købte også en fin jernseng til de små hunde - men den eneste der brugte den var vores store hund, Perle der måtte slå 5 knuder på sig selv for at komme ned i den :blink:

Hunde kan som regel bedst lide kurve, der ikke er for store, så de lige kan ligge i dem - det eneste jeg aldrig ville købe til en hvalp/unghund er fletkurve, for de har det med at tygge i fletpindene, og det kan lave rigtig meget ravage i en lille hundemave, hvis de får spist det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla har en fatboy med et lammeskind på i stuen - det er dog lammeskindet der trækker og ikke fatboy puden :roll: for den bliver IKKE brugt hvis lammeskindet ikke er på.... for det meste ligger hun dog alligevel i den kæmpehundekurv vi andre kalder sofaen....

Så har hun sit transportbur som står i spisestuen, det bruger hun som oftest hvis vi har gæster og vi alle sammen er derinde... I køkkenet har hun en gammel papkasse, som hun lige præcis kan være i... hun ELSKER den :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface

Tak for alle jeres svar.. :-D

Hundene er jo ligeglade, om det er smart italiensk design eller en billig pude fra Maxi Zoo :mrgreen: Mine hunde har flere kurve, og den de er mest glade for er en af formstøbt plastik med en tyk pude i. Jeg købte også en fin jernseng til de små hunde - men den eneste der brugte den var vores store hund, Perle der måtte slå 5 knuder på sig selv for at komme ned i den :blink:

Haha, det må dælme have set sjovt ud.. Ja, heldigvis er hunden ligeglad med design.. Hehe :shock:

.. I køkkenet har hun en gammel papkasse, som hun lige præcis kan være i... hun ELSKER den :lol:

Gode gamle papkasse :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites