Hop til indhold

Transportbokse til bilen


Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg går og overvejer at få nye bure i bilen, da dem jeg har er noget spinkelt trådhalløj.

Problemet er at de bure man kan købe på færdige mål, ikke kan være i min bil :roll:

 

Er der nogen der kender nogen, der kan fremstille et dobbelt og 2 enkelte til en rimelig pris :?:

 

Jeg HAR et bur der kan være 4 hunde i, men buret er lavet til en anden bil, så det er desværre for stort.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Det ser lækkert ud :5up: Kan det åbnes bagtil også? Og kan "skillerummet" fjernes? Og jeg spørger og spørger ;o) Burde nemlig selv købe nyt bur, men er SÅ glad for det jeg har.... det kan bare ikke rigtig være i bilen - eller det kan det, men det kan ikke åbnes mere end 15 - 20 cm, så jeg mine hunde er nødt til at forblive slanke ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser lækkert ud :5up: Kan det åbnes bagtil også? Og kan "skillerummet" fjernes? Og jeg spørger og spørger ;o) Burde nemlig selv købe nyt bur, men er SÅ glad for det jeg har.... det kan bare ikke rigtig være i bilen - eller det kan det, men det kan ikke åbnes mere end 15 - 20 cm, så jeg mine hunde er nødt til at forblive slanke ;o)

Altså!!! Du stiller nogle spørgsmål, jeg ikke kan svare på, før jeg får buret :-)

Jeg har ikke set buret "live", men jeg tror at skillerummet kan tages ud. Det kan ikke åbnes bagtil......tror jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne da være hyggeligt at lave et lille "bordertræf", MEN.....jeg kan jo kun have 2 hunde med, indtil jeg får lavet de sidste 2 bure, så hvem skal med :?:

 

Hmmm, hvis du nu kører to af dem herned først og så kører tilbage efter de to andre.... så er de to første væk, når du kommer tilbage ;o)

 

Svært at vælge, men ud fra billeder og sådan, så efterlader du bare Hailey og Hero her, så skal vi nok tage os af dem ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, hvis du nu kører to af dem herned først og så kører tilbage efter de to andre.... så er de to første væk, når du kommer tilbage ;o)

 

Svært at vælge, men ud fra billeder og sådan, så efterlader du bare Hailey og Hero her, så skal vi nok tage os af dem ;o)

Problemet er løst!

:evil:

:evil:

:evil:

Jeg kommer nemlig slet ikke til Langå foreløbig :(

 

Jeg har lige fået at vide at jeg ikke får bur før midt i april. Der har været så stor efterspørgsel på dem, så de er bagud med at lave dem......øv øv øv!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået en rigtig god nyhed i dag :blink:

Fordi jeg bestilte 2 bure, så bliver de 25% billigere. Når jeg køber dem gennem "min" butik, så bliver der trukket yderligere 30% fra.

 

Prisen for et dobbelt + et enkeltbur........ 4300 :banan:

 

Så kan jeg vist godt holde ventetiden ud :mrgreen:

Redigeret af Hailey
madammen kunne ikke stave rigtigt
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...