Hop til indhold

Hundetøj!?!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der ligger inde med, en "how-to" guide i at lave hunde frakker og trøjer??

 

Altså sådan nogen der er lukkede på mavsen, som man trækker over hovedet på hunden!

 

- spørger fordi jeg ved at d/s gårdhunde er meget følsomme overfor kulde, så jeg tænkte selv at sy noget :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

man kan låne bøger med både strikke og sy-opskrifter på biblioteket... Sys Fredens har lavet en med nemme opskrifter i...

 

Vil dog nævne, at det ikke er alle gårdhunde der fryser ... Karla fryser aldrig til daglig... det er kun hvis vi skal stå stille meget længe i koldt vejr at det er nødvendigt med et dækken... hvilket er en god ting eftersom hun hader! at få dækken på...

Link til indlæg
Del på andre sites

De bedste trøjer min fryse-hund har, er lavet af ærmer, jeg har klippet af min mands trøje og så har jeg klippet huller til forbenene - og vupti - så var der en hundetrøj der sad godt tæt til kroppen og dækkede hele maven :)

 

det er dog bedst hvis man spørger om lov inden man klipper ærmerne af andre folks trøjer :mrgreen:

 

bare lige et lillle tip herfra :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface

Er der slet ikke nogen af jer, der er fan af søde lyserøde/lyseblå søde trøjer/jakker/dækkener, som jeg er :-D.. Men ja, de er f**** dyre, jeg tror jeg vil prøve at sy mit eget til min hvaps.. :roll:

 

Nej bare rolig, jeg er ikke en person, der giver mine hund hverken sko eller solbriller på eller andre diverse accesories, højest et bling halsbånd ;-):blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der slet ikke nogen af jer, der er fan af søde lyserøde/lyseblå søde trøjer/jakker/dækkener, som jeg er :-D.. Men ja, de er f**** dyre, jeg tror jeg vil prøve at sy mit eget til min hvaps.. :roll:

 

Nej bare rolig, jeg er ikke en person, der giver mine hund hverken sko eller solbriller på eller andre diverse accesories, højest et bling halsbånd ;-):blink:

 

Det er meget forskelligt hvilken smag folk har jo, men nej, jeg er absolut ikke fan af flæser, lommer og hætter på dækkener - hvad skal det til for? Dækkener er fine nok, dem kan jeg sagtens stå inde for....

 

Men sådan er vi jo så forskellige :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Det er meget forskelligt hvilken smag folk har jo, men nej, jeg er absolut ikke fan af flæser, lommer og hætter på dækkener - hvad skal det til for? Dækkener er fine nok, dem kan jeg sagtens stå inde for....

 

Men sådan er vi jo så forskellige :-)

 

Hehe, ja det er jo rigtigt :blink:

Og hurra for det, ville ikke være sjovt hvis vi alle var ens :-P..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der slet ikke nogen af jer, der er fan af søde lyserøde/lyseblå søde trøjer/jakker/dækkener, som jeg er :-D.. Men ja, de er f**** dyre, jeg tror jeg vil prøve at sy mit eget til min hvaps.. :roll:

 

Nej bare rolig, jeg er ikke en person, der giver mine hund hverken sko eller solbriller på eller andre diverse accesories, højest et bling halsbånd ;-):blink:

 

Jo jeg synes faktisk det kan være rimlig cute :oops::mrgreen:

 

Jeg kan rigtig godt lide striktrøjer, med mønstre og rullekrave :engel: synes det er super fint og så kan man se kønnet langt væk :oops::blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jeg synes faktisk det kan være rimlig cute :oops::mrgreen:

 

Jeg kan rigtig godt lide striktrøjer, med mønstre og rullekrave :engel:synes det er super fint og så kan man se kønnet langt væk :oops::blink::lol:

 

Hehe- her har jeg altid været anti :lol: Jeg gider ikke det pjat med, at det er en han, så han skal have blå. Jeg synes rød klæder Milo usandsynligt godt, til den hvide pels med sorte pletter, så hans dækken er naturligvis sort med rød :engel:Han har også et varmere dækken til cykelture om vinteren. Det er Bronzefarvet. Hans første sele var rød med hvid skrift, den næste lilla, så sort, og nu hurrtaen med mest sort, og lidt rød kant :cool:

 

Hvis jeg får børn, bliver det med garanti også gjort svært for mine omgivelser at kende kønnet, så længe ungen ikke selv har noget at sige. Så bliver det gul, grøn, lilla... og gerne den modsatte farve af kønnets standard. Så længe det stadig er tøj, som passer til kønnet. Jeg giver jo ikke drenge en kjole på osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
Hehe- her har jeg altid været anti :lol: Jeg gider ikke det pjat med, at det er en han, så han skal have blå. Jeg synes rød klæder Milo usandsynligt godt, til den hvide pels med sorte pletter, så hans dækken er naturligvis sort med rød :engel:Han har også et varmere dækken til cykelture om vinteren. Det er Bronzefarvet. Hans første sele var rød med hvid skrift, den næste lilla, så sort, og nu hurrtaen med mest sort, og lidt rød kant :cool:

 

Hvis jeg får børn, bliver det med garanti også gjort svært for mine omgivelser at kende kønnet, så længe ungen ikke selv har noget at sige. Så bliver det gul, grøn, lilla... og gerne den modsatte farve af kønnets standard. Så længe det stadig er tøj, som passer til kønnet. Jeg giver jo ikke drenge en kjole på osv.

 

 

Elliot har også en rød og en slags lilla farvet trøje :roll:! De klær' ham super godt.. så ja :mrgreen: er også ligeglad med det der med farver :-)!

 

Men glæder mig nu til at det bliver et vejr hvor Elliot ikke behøver at have trøje på mere :roll:....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Jo jeg synes faktisk det kan være rimlig cute :oops::mrgreen:

 

Jeg kan rigtig godt lide striktrøjer, med mønstre og rullekrave :engel: synes det er super fint og så kan man se kønnet langt væk :oops::blink::lol:

 

 

Ja, det er jo så sødt :oops: Men det med kønnet skal du ikke være så sikker på :oops:

 

Min ultimative yndlingsfarve er lyserød (prinsesse er man jo ;-)), og jeg skal altså have en han hund.. Hvad mener i, er det tortur at give min lille vovsehan lyserødt tøj på? Min mor synes det er synd, hihi :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Hehe- her har jeg altid været anti :lol: Jeg gider ikke det pjat med, at det er en han, så han skal have blå. Jeg synes rød klæder Milo usandsynligt godt, til den hvide pels med sorte pletter, så hans dækken er naturligvis sort med rød :engel:Han har også et varmere dækken til cykelture om vinteren. Det er Bronzefarvet. Hans første sele var rød med hvid skrift, den næste lilla, så sort, og nu hurrtaen med mest sort, og lidt rød kant :cool:

En med samme mening som mig.. :vinken:Hehe, så kan det være det ikke er så synd for vovsen alligevel :lol:

 

Hvis jeg får børn, bliver det med garanti også gjort svært for mine omgivelser at kende kønnet, så længe ungen ikke selv har noget at sige. Så bliver det gul, grøn, lilla... og gerne den modsatte farve af kønnets standard. Så længe det stadig er tøj, som passer til kønnet. Jeg giver jo ikke drenge en kjole på osv.

 

Haha, kender i det når man får absurde billeder inde i hovedet :arrow: det gjorde jeg lige.. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der slet ikke nogen af jer, der er fan af søde lyserøde/lyseblå søde trøjer/jakker/dækkener, som jeg er :-D.. Men ja, de er f**** dyre, jeg tror jeg vil prøve at sy mit eget til min hvaps.. :roll:

 

Nej bare rolig, jeg er ikke en person, der giver mine hund hverken sko eller solbriller på eller andre diverse accesories, højest et bling halsbånd ;-):blink:

 

Min prinsesse har både haft solbriller, hårbånd, hårelastikker, øreringe (klips) og meget andet, da jeg fik hende fulgte der en sort sæk tilbehør med :shock: jeg overvejer at strikke en sweater til hende til når hun fryser, men faktisk synes jeg slet ikke hun fryser, så måske skal hun leve resten af livet som nudist :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...