Hop til indhold

Hundetøj!?!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Jeg oprettede, for noget tid siden en tråd, den hed fordomme, i slutningen er der nogle opskrifter på hunddækkener. Jeg har lige lavet et til My og det fungere rigtig godt.

 

Når det handler om hundetøj synes jeg det er ligegyldigt om der er lommer eller flæser men pasformen er rigtig vigtig. Og så synes jeg at hætter er meget generende for hunden, den sidder som en "klump" i nakken og hindre hundens bevægelses frihed. Nogle hunde bryder sig heller ikke om, at få trukket noget over hovedet så her er dækkener bedre end trøjer.

Link til indlæg
Del på andre sites

En med samme mening som mig.. :vinken:Hehe, så kan det være det ikke er så synd for vovsen alligevel :lol:

 

 

 

Haha, kender i det når man får absurde billeder inde i hovedet :arrow: det gjorde jeg lige.. :shock:

 

Med farver ja, men ikke i forhold til hundetøj :badr: Se det ikke som et angreb, for det er mig ligemeget hvad du gør- jeg ville bare aldrig gøre det. :oops: Vi bruger dækkener, og overvejer at klippe et ærme til at give varmen, men det er der, jeg går til ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Min prinsesse har både haft solbriller, hårbånd, hårelastikker, øreringe (klips) og meget andet, da jeg fik hende fulgte der en sort sæk tilbehør med :shock: jeg overvejer at strikke en sweater til hende til når hun fryser, men faktisk synes jeg slet ikke hun fryser, så måske skal hun leve resten af livet som nudist :-D

 

Ja okay, jeg kommer nok også til at give min hund elastikker i en tot i pandehåret, men altså det der med sko, synes jeg er såå synd :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Med farver ja, men ikke i forhold til hundetøj :badr: Se det ikke som et angreb, for det er mig ligemeget hvad du gør- jeg ville bare aldrig gøre det. :oops: Vi bruger dækkener, og overvejer at klippe et ærme til at give varmen, men det er der, jeg går til ;-)

 

 

Hehe, jeg ser det ikke som et angreb :rolleyes:.. Jeg ved hvor mange, der hader det der med hundetøj.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja okay, jeg kommer nok også til at give min hund elastikker i en tot i pandehåret, men altså det der med sko, synes jeg er såå synd :???:

 

Sko kan faktisk være nødvendige nogengange, om vinteren hvis man bor et sted hvor der er meget salt på vejene når det sner :neutral: eller hvis man har en hund som bare hader at gå i sne.

 

Af forfængeligheds årsager kan jeg ikke holde det ud, men når det er af praktiske årsager så synes jeg da det er helt legalt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sko kan faktisk være nødvendige nogengange, om vinteren hvis man bor et sted hvor der er meget salt på vejene når det sner :neutral: eller hvis man har en hund som bare hader at gå i sne.

 

Af forfængeligheds årsager kan jeg ikke holde det ud, men når det er af praktiske årsager så synes jeg da det er helt legalt :engel:

 

Potevoks?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Sko kan faktisk være nødvendige nogengange, om vinteren hvis man bor et sted hvor der er meget salt på vejene når det sner :neutral: eller hvis man har en hund som bare hader at gå i sne.

 

Af forfængeligheds årsager kan jeg ikke holde det ud, men når det er af praktiske årsager så synes jeg da det er helt legalt :engel:

 

 

Jeg har ellers bare læst så mange steder, at man kan bruge det voks der? Og at sko slet ikke er nødvendige? Men hvad ved jeg? Hehe :roll: Er nybegynder :-P

 

Jeg er enig i det med forfængelighed vs. praktisk.. Det er altid legalt i mine øjne, når det er til gode for hunden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Petrine har haft sko og kunne godt lide dem (eller rettere, strittede ikke imod) men hun fik godt nok sure tæer. Så nu skyller vi bare i rent vand når hun kommer hjem.

 

 

Hvor sødt... En hund med sure tæer :lol:...

 

:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke, at potevoks er særlig effektivt, hvis man går langt, men jeg tror ikke, at min hund ville bryde sig om at få sko på. Hun kunne i hvert fald ikke lide den sok, hun skulle gå med, da hun havde haft en vorte på poten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor sødt... En hund med sure tæer :lol:...

 

:oops:

 

Overhovedet ikke sødt, hun sover jo på hovedpude og stikker alle fire fødder i hovedet på mig :evil:

 

Synes potevoks er noget sært noget, enten er der for lidt på og hun skal alligevel vaskes, eller der er for meget, som så klistrer alt til hendes fødder. Et tjep fodbad uden sæbe eller noget, bare rent vand, har virket super (afhænger nok af om man har taskehund eller ponyhund :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Jeg synes ikke, at potevoks er særlig effektivt, hvis man går langt, men jeg tror ikke, at min hund ville bryde sig om at få sko på. Hun kunne i hvert fald ikke lide den sok, hun skulle gå med, da hun havde haft en vorte på poten.

 

Hvordan skader det deres potter, altså salten osv?

 

Overhovedet ikke sødt, hun sover jo på hovedpude og stikker alle fire fødder i hovedet på mig :evil:

 

Hihi....... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Altså - uden at vide det med 100 % sikkerhed - så går jeg ud fra at salten tørre hundens poter ud, hvorved der lettere kan opstå sprækker. Lidt ligesom vores læber sprækker og får revner.

Med voks (/læbepomade) fugter man poterne, hvorved de er mere "elastiske" og ikke sprækker så nemt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Altså - uden at vide det med 100 % sikkerhed - så går jeg ud fra at salten tørre hundens poter ud, hvorved der lettere kan opstå sprækker. Lidt ligesom vores læber sprækker og får revner.

Med voks (/læbepomade) fugter man poterne, hvorved de er mere "elastiske" og ikke sprækker så nemt.

 

Det er vildt ubehageligt fordi det klumper sig fast imellem tæerne, og det svier hvis de fx. har tørre og sprukne poter :blink:

 

 

Det kunne jeg måske næsten have sagt mig selv..

 

Men på den anden side, er vi jo så heldige vi bor i Danmark.. Masser af varme, ikke meget frost, ikke ofte saltede veje.. Eller noget?!?! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Der er også en bog der hedder ''sy til din hund'' mener jeg. Den er dog på svensk, men så kan du måske få hunden til at oversætte. :genert: Der er i øvrigt en rigtig sød løbetidsbuks i. Ellers findes der symønstre i ''stof og stil'' til en 20'er.

 

Hedder den også Sy til din hund på svensk? Hehe.. Vil se om jeg kan finde den på biblo.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...