Hop til indhold

Regal Pet Foods


Gæst Luxdog
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Gæst anja mosevangen

Hej.

 

vi fodrer vores hvalp med regal pet food den med lam.

Opdrætteren bruger det også, så derfor fortsatte vi også med det.

men det er godt når man kigger indholdet osv.

Har hørt nogle bruger det til hunde med allergi, da det er godt dertil.

men har ikke så meget erfaring med det da det er vores første hund.

men ved at "vores" opdrætter går rigtig meget op i det med foderet osv. så kunne ikke forestille mig de ville vælge noget dårligt.

 

for dalmatinere er det vigtigt med noget godt foder (gælder selvfølgelig alle racer) men dalmatinere har øget risiko for allergi og brun pels hvis foderet er dårligt.

 

ved ikke om det er nogen hjælp!!!

 

:D:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

vi fodrer vores hvalp med regal pet food den med lam.

Opdrætteren bruger det også, så derfor fortsatte vi også med det.

men det er godt når man kigger indholdet osv.

Har hørt nogle bruger det til hunde med allergi, da det er godt dertil.

men har ikke så meget erfaring med det da det er vores første hund.

men ved at "vores" opdrætter går rigtig meget op i det med foderet osv. så kunne ikke forestille mig de ville vælge noget dårligt.

 

for dalmatinere er det vigtigt med noget godt foder (gælder selvfølgelig alle racer) men dalmatinere har øget risiko for allergi og brun pels hvis foderet er dårligt.

 

ved ikke om det er nogen hjælp!!!

 

:D:D

Jo flere svar, des bedre a020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Min allergihund levede på Regal's lam og ris-versionen efter et skift fra Nutra Nuggets. Hun viste ingen reaktioner på dette foder og så flot ud.

 

Min daværende kræsne hund var også glad for det.... Med samme flotte resultat i udseendet.

 

Henvender man sig til Regal får man altid en god behandling og de er ærlige; de er ikke bange for at indrømme, at hvis man har en allergihund overfor lagermider, så kan man ikke bruge deres foder.

 

Jeg har overvejet at vende tilbage til Regal med Mollie, hvis hun stadig vil spise foderet; Rosie (allergihunden) kommer nok ikke tilbage på almindeligt tørfoder igen, da hendes allergi har taget en uheldig drejning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min allergihund levede på Regal's lam og ris-versionen efter et skift fra Nutra Nuggets. Hun viste ingen reaktioner på dette foder og så flot ud.

 

Min daværende kræsne hund var også glad for det.... Med samme flotte resultat i udseendet.

 

Henvender man sig til Regal får man altid en god behandling og de er ærlige; de er ikke bange for at indrømme, at hvis man har en allergihund overfor lagermider, så kan man ikke bruge deres foder.

 

Jeg har overvejet at vende tilbage til Regal med Mollie, hvis hun stadig vil spise foderet; Rosie (allergihunden) kommer nok ikke tilbage på almindeligt tørfoder igen, da hendes allergi har taget en uheldig drejning.

 

Jeg skifter lidt mellem de forskellige foderprudukter og Regal er et af dem. Jeg synes godt om deres store udvalg med forskellige sammensætninger af ingredienser.

 

Velkommen til iøvrigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Luxdog

Jeg tillader mig lige at hive tråden frem igen, efter mine tøser har afprøvet Regal Venison Bites i en måneds tid. Det var absolut ingen succes, og endte med et dyrlægebesøg pga. tarmproblemer. Så ingen Regal til mine hunde fremover:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tillader mig lige at hive tråden frem igen, efter mine tøser har afprøvet Regal Venison Bites i en måneds tid. Det var absolut ingen succes, og endte med et dyrlægebesøg pga. tarmproblemer. Så ingen Regal til mine hunde fremover:shock:

 

hmmm. Det lyder da skidt. Har du prøvet at snakke med Regal?

 

 

Jeg kan da også opdatere lidt....

Jeg har efterfølgende kørt på Regal i snart ½ år, og jeg har ikke oplevet problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
hmmm. Det lyder da skidt. Har du prøvet at snakke med Regal?

 

 

Jeg kan da også opdatere lidt....

Jeg har efterfølgende kørt på Regal i snart ½ år, og jeg har ikke oplevet problemer.

Hvad skal jeg snakke med dem om? Mine hunde fungere ikke på deres foder, så vælger bare noget andet;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad skal jeg snakke med dem om? Mine hunde fungere ikke på deres foder, så vælger bare noget andet;-)

 

Hvis det var mig der solgte et foder, så ville jeg egentlig gerne have en tilbagemelding på, hvis der var noget galt.

 

Jeg havde en hund der fik blærebetændelse gentagne gange mens jeg kørte på Olivers. Da jeg skiftede foder forsvandt det. jeg sendte en tilbagemelding til dem om hvad der var sket. De havde godt nok aldrig hørt et lignende fortilfælde, men takkede mange gange for tilbagemeldingen.

 

Et foder forbedres jo ikke hvis ikke der kommer tilbagemeldinger, både positive og negative.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
Gæst Annemette79

Vi er førstegangskøbere og vil selvfølgelig det bedste for vores lille skat :lun:

Walters opdrætter fodrer med Regal og går rigtig meget op i foderets kvalitet, så vi er også fortsat med Regal og har ingen planer om at skifte til noget andet :-) Walter elsker det og har aldrig haft problemer med sin mave.

 

Hilsen Annemette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...