Hop til indhold

Gåtur med snor i geels skov


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Beagle-lover og Dinah: Jeg sender jer lige en PB med mit mobilnummer, i tilfælde af at vi går fejl af hinanden e.l. Aina og jeg følges derud.

 

Jeg har også sendt jer mit nummer, da jeg kan fare vild i en telefonboks:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, mon dog ikke. :-D

 

Tyson glæder sig til at gå tur med sin helt egen flok af små tæver. :mrgreen:

 

Dinah, du har jo fortalt, at Cleo er lidt utryg ved små, ivrige hunde - og både Tyson og Lumi falder i hvert fald ind under den kategori. :mrgreen: Så hvordan bliver hun bedst tryg? Skal vi lige gå lidt med hundene, før de hilser, så hun kan se dem lidt an, eller hvordan? Når Tyson møder en lille tæve, som han mener bør lege med ham (og jeg kan godt have Cleo mistænkt for at falde ind under den kategori :blink:), kan han godt finde på at hoppe rundt og gø lidt. Jeg kan sagtens stoppe ham, men Cleo skulle jo nødigt synes, at det er ubehageligt. :-)

 

Pænt af dig at spørge til det:blink: Jeg tror bare, at de skal have lov at hilse med det samme og se, hvad der sker - Cleo elsker leg, så jeg tror ikke, det bliver et problem. Ellers går vi bare og så accepterer hun ham/dem hurtigt:5up:

 

HUSK KAMERAET:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

SOMMERTID SOMMERTID SOMMERTID - HUSK sæt urene 1 time FREM i nat (mellem lørdag og søndag)

 

Damn godt du mindede om det. Typisk mig - havde jeg da lykkeligt glemt alt om. Jøsses, så må jeg snart gå i seng ellers kommer jeg da aldrig op..man er vel en syvsover...haha...

Glæder mig til i morgen - så har regnen bare at holde sig væk!! Ellers må jeg indrømme jeg Lumi og jeg hopper fra...brr...regn er koldt :shock:

 

Vi ses i morgen på Klampenborg station - eller måske støder vi på nogle af jer i toget..hehe. Vi er ihvertfald i en af de "lave" vogne, hvor jeg kan køre direkte ind med minicrosseren :)

 

Sov godt til jer alle!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Er det ok, hvis jeg tager min datter på 10 år med? Hun trænger til at være lidt væk fra lillebror, som får binyrebarkhormon, hvilket gør ham ret irriterende:evil:

 

Jaah - Alice elsker børn :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Tak for en god gåtur. Alice er temmelig træt nu, så hun går bare og sjosker lidt rundt.

 

Jeg siger også tak for en hyggelig tur. :-P

 

Tyson gik helt død allerede i S-toget. Han var vist lidt overtræt til sidst, hvilket kom til udtryk i gøadfærd på stationen. :rolleyes: Men ingen tvivl om, at han syntes, at det var en skøn tur med nogle dejlige tæver. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Jeg siger også tak for en hyggelig tur. :-P

 

Tyson gik helt død allerede i S-toget. Han var vist lidt overtræt til sidst, hvilket kom til udtryk i gøadfærd på stationen. :rolleyes: Men ingen tvivl om, at han syntes, at det var en skøn tur med nogle dejlige tæver. :-D

 

Alice har også endelig overgivet sig til søvnens verden :sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet en tråd med mine billeder:

 

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/6594-h-f-faellestur-i-dyrehaven-29-03-09-a.html

 

Der kan I også lægge jeres billeder ind, hvis I vil. :-)

 

Jeg har også lagt billederne ind i et fotoalbum, hvor I kan hente dem, hvis I vil have nogle af dem:

 

http://www.hunde-forum.dk/members/sonja77-albums-h-f-faellestur-i-dyrehaven-den-29-marts-2009.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak for en hyggelig tur! Det gik da mægtig fint med alle hundene og vores kluddermor-leg :-)

Min tålmodighed blev godt nok sat på prøve på vej ud - dumme dsb - og var ved at give op og tage hjem igen, men er da glad for at jeg kom ud og joinede jer. Lækkert vejr og dejligt sted. Og så sejt med hjortene!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Ja tak for en hyggelig tur! Det gik da mægtig fint med alle hundene og vores kluddermor-leg :-)

Min tålmodighed blev godt nok sat på prøve på vej ud - dumme dsb - og var ved at give op og tage hjem igen, men er da glad for at jeg kom ud og joinede jer. Lækkert vejr og dejligt sted. Og så sejt med hjortene!! :-D

 

Ja, 4 hunde i flexline :blink: Det var lidt en udfordring tiltider :roll:

Og jeg var ret imponeret over Alice - hun fik kun 2 angst-flip og det var da vi var for tæt ved Bakken :cry: Det var så synd for hende, men hun kom heldigvis ovenpå igen ret hurtigt :5up:

 

Ja, vi så egentlig temmelig mange hjorte :-D Det var fedt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, at alle hundene klarede det så flot!

 

Alice kom hurtigt over sin angst - og det var altså RET larmende fra Bakken! :5up:

 

Tyson startede og sluttede med at være hys, men undervejs gøede han ikke af langst de fleste hunde, vi passerede, og han lærte at lade være med at gø af heste. :5up:

 

Cleo tog tre små, ivrige hunde og Tysons gøen i stiv arm og endte oven i købet med at lege med min gøhund! :5up:

 

Og Lumi var bare glad i låget. :-)

 

 

Jeg stemmer for, at vi gør det igen på et tidspunkt. Jeg får ikke selv taget mig sammen til at tage i Dyrehaven, og der er altså dejligt. Forhåbentlig kan ridiger og Bubber komme med næste gang - så har vi endnu en flexline at holde styr på. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og Lumi var bare glad i låget. :-)

 

 

Jeg stemmer for, at vi gør det igen på et tidspunkt.

 

Haha...det er nok det bedste udtryk for Lumis personlighed. Glad i låget :mrgreen:

 

Og helt sikkert noget man sagtens kan gøre igen. Jeg tænkte det måske også kunne være hyggeligt at tage i noget som f.eks. Hareskoven, hvor der ikke er så mange hunde, så vi kunne starte med dem i snor og når hundene så er trygge ved hinanden, så kunne man måske lade dem gå løs?

Ku det være en mulighed? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...