Hop til indhold

Gåtur med snor i geels skov


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Gæst Piscine

Inspireret af den anden tråd om tur i vestskoven og at vi var nogle der måske synes det var et lidt farlig sted og hellere ville en tur med snor på, er denne tråd oprettet.

 

Nogle forslag til datoer og nogle der vil med?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Oscar Cairn Terriern
Inspireret af den anden tråd om tur i vestskoven og at vi var nogle der måske synes det var et lidt farlig sted og hellere ville en tur med snor på, er denne tråd oprettet.

 

Nogle forslag til datoer og nogle der vil med?

 

Hvorfor synes i det? Nu bor jeg selv i Albertslund og har ALDRIG set, det har mine venner/bekendte heller ikke, en kamphund i vestskoven.. Og slet ikke i hundefolden:neutral:

 

Men det er altså ikke farligt.. Går tit med min uden snor i Vestskoven.. :roll: (Ved godt det ikke er HELT lovligt) :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor synes i det? Nu bor jeg selv i Albertslund og har ALDRIG set, det har mine venner/bekendte heller ikke, en kamphund i vestskoven.. Og slet ikke i hundefolden:neutral:

 

Men det er altså ikke farligt.. Går tit med min uden snor i Vestskoven.. :roll: (Ved godt det ikke er HELT lovligt) :roll:

 

Det har skam heller ikke noget med kamphunde/muskelhunde at gøre, men mere at Bubber har et lille problem med fremmedehunde og især hvis de er løse efter at han er blevet angrebet flere gange. Og jeg ved at han ikke vil kunne magte at komme et sted hen hvor der er mange løse hunde.

 

Så hellere mødes med folk med hundene i snor et sted hvor man kan gå lidt væk fra de andre og hvor der en lidt mere styr over hundene.

Så det har intet med der er lovligt osv men mere hvad kan min hund klare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv ja, dyrehaven er en bedre idé. Tænkte ikke lige over det, for vi går jo løs når vi er i geels skov, den eneste grund til jeg godt ville en lidt mere stille og rolig snortur var at maggie er 3 kg og tror hun er 30... Så hun vil KUN lege med de store og tunge hunde når hun er løs og jeg regner altså med at hun en dag får nogle tæv på den bekostning hvis jeg ikke passer på.

 

Hvornår passer en tur i dyrehaven nogen?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Siden der ikke er nogle, der har svaret bekræftende (udover ridiger, der måske stadig er "sygemeldt" på det tidspunkt?), går jeg ikke ud fra, at der bliver nogen fælles gåtur den 29. - eller hvad?

 

Jeg synes ellers, at det kunne være smadderhyggeligt, men jeg ender nok med at lave en anden aftale, hvis der ikke er nogle, der melder sig på banen. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurra, så bliver det alligevel til noget. Og så kan jeg møde Cleo! :klap2:

 

Så håber jeg, at ridiger når at blive rask. Jeg tror lige, at jeg sender hende en sms. :-)

 

Og jeg TYSON - håber bare ikke, hun når at komme i løb inden - vi skulle jo nødig ha´4 Cleo-Tysoner:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...