Gæst K_Pallis Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Ja, jeg kunne jo godt se at folk herinde var MEGET bedre til at tage billeder end mig.. og er de jo nok stadig... MEN!! Jeg fik taget billeder af Elliot da vi tog en lille legetur i haven.. Dog er han MEGET svær at tage billeder af .. og så synes jeg heller ikke at et digitalkamera er helt hurtig nok til at tage fantastiske billeder med .. Skal have mig et rigtigt kamera.. altså et af dem som kan tage mange billeder i sek. osv , for det andet tager jo hundrede år. Nåå.. Men fik lidt billeder ud af det , nogle af dem virker dog ikke ! De ligger i albummet på min profil hvis det kunne friste?? Men her er i hvert fald en lille forsmag Såååå.. Kom Frisk ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 han har altså sådan et fint ansigt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 Tak Og ja, han har et dejligt fint lille ansigt .. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 Hvor er han da absolut bedårende på det sidste billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 Enig. Absolut bedårende :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 Mange tak og lige mine ord <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 årh hvor er han nuser :hjerte: han minder mig faktisk om en blanding mellem en lille gazelle og en præriehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 Ja . Jeg synes lidt at han ligner en ræv i hovedet.. men det er også mere med hovedformen og sådan :blink:.. Han er lidt spidssnudet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 Ja . Jeg synes lidt at han ligner en ræv i hovedet.. men det er også mere med hovedformen og sådan :blink:.. Han er lidt spidssnudet Det er også pga. hovedformen og de store øre, jo og så farverne der gør at han ligner en lille bitte prærieulv (skrev forkert før ) :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2009 Hehe, ja ... Havde slet ikke bemærket at du skrev det forkert ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret Februar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2009 Årh, hvor er det en dejlig lille hund du har.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2009 Årh, hvor er det en dejlig lille hund du har.. Hehe. Mange tak :blink:.. Han er dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2009 en lækker vaps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2009 Hehe , Takker :blink:! Lige til at spise , eller ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2009 Du skal da vise det her billede frem - det er da for kært med sådan en møsser: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2009 Du skal da vise det her billede frem - det er da for kært med sådan en møsser: [ATTACH]6995[/ATTACH] HAH, i tror det er løvn, jeg troede den var en mand og nu er hun en pige (i starten mener jeg bestemt ikke der stod kvinde i profilen!) Men ja, det var da DET billed der skujllevises frem :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2009 Du skal da vise det her billede frem - det er da for kært med sådan en møsser: [ATTACH]6995[/ATTACH] Ja, . Fangede øjeblikket ! Og synes at det er vildt morsomt at han lukker øjnene samtidigt med, så det ligner nærmest at han er vildt seriøs med det eller noget ! HAH, i tror det er løvn, jeg troede den var en mand og nu er hun en pige (i starten mener jeg bestemt ikke der stod kvinde i profilen!) Men ja, det var da DET billed der skujllevises frem :hjerte: Hehe ;D .. Altså hvis der har stået "mand" har en anden været inde og skrive det og ændre det igen !.. Hehe. Takker :blink:! Men så fik du dig en lille overraskelse når den "såkaldte" mandlige K_pallis-bruger viste sig at være en kvindelig en af slagsen ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 HAH, i tror det er løvn, jeg troede den var en mand og nu er hun en pige (i starten mener jeg bestemt ikke der stod kvinde i profilen!) :lol: Hold da helt ferie hvor er du dårlig til det der med at få sat det rigtige køn på brugerne. Det er vist godt, at mit brugernavn indeholder Sonja, for ellers troede du sikker også bare, at jeg var en mand. Måske skal du fra nu af begynde at antage, at brugerne har det MODSATTE køn af det, du umiddelbart tror? :hmm: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Godt at jeg også bare hedder Dinah:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Du skal da vise det her billede frem - det er da for kært med sådan en møsser: [ATTACH]6995[/ATTACH] ja der er noget specielt over hunde møsser :hjerte: [media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture4338-angreb.jpg[/media] [media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture2817-sta-sa-stille-cujo-ihhhh.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Ja, tror også at Aslan er nødt til at gå ud fra at det er modsatte køn ! Eller komme med indledende spørgsmål så man er helt sikker ?? ! Guanomo: Hvor er det sødt ! LAAANG Tunge ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Ja, tror også at Aslan er nødt til at gå ud fra at det er modsatte køn ! Eller komme med indledende spørgsmål så man er helt sikker ?? ! Guanomo: Hvor er det sødt ! LAAANG Tunge ! den findes også i "live" udgaver [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Nåårh, stakkels hund , så prøver Cujo at være sød og dejlig og give en mysser og så vil man bare slet ikke ! Heh. Ejj, det er nu dejligt med sådan en form for kærlighed fra hundene ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 :lol: Hold da helt ferie hvor er du dårlig til det der med at få sat det rigtige køn på brugerne. Det er vist godt, at mit brugernavn indeholder Sonja, for ellers troede du sikker også bare, at jeg var en mand. Måske skal du fra nu af begynde at antage, at brugerne har det MODSATTE køn af det, du umiddelbart tror? :hmm: :blink: Jeg tror det stammer fra min tid som online shooting gamer, det er sq sjællent at man finder andre piger der spiller skyde spil, så nu tror jeg helt ubevidst at alle er mænd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2009 Jeg tror det stammer fra min tid som online shooting gamer, det er sq sjællent at man finder andre piger der spiller skyde spil, så nu tror jeg helt ubevidst at alle er mænd HOLY CRAP!!! er du en PIGE aslan??? Troede helt ærligt du var en mand :blink: Dit brugernavn er et mandenavn, og der står ikke hvad køn du er :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts