Hop til indhold

Sookie er hjemme igen


FOX
 Share

Recommended Posts

Så kommer der lige en opdatering vedr. Sookie igen. Desværre er den ikke så god som sidst:( Dyrlægen ringede til mig på arbejdet - resultatet fra prøven var kommet og desværre viste det sig at det var en kræftknude. Heldigvis var det så ikke den aggresive form, men der er stadigvæk risiko for tilbagefald :megaked: Desuden væsker hun stadigvæk, så hun skulle også på penecillin i 5 dage - øv øv.

 

Ydermere fik Alto tjekket sine ører for gu ved hvilke gang - så nu er han røget på binyrebarkhormon - øv altså.

 

Det eneste gode der har været at sige om dagen idag, var at dyrlægen sagde, at vi ikke skulle betale for konsultation på nogle af hundene, så vi fik det til prisen på medicin:5up:

 

nææ ingen sygeforsikring - vi betaler bare og ser glade ud :blink:

 

Dyrlægen sagde også til os, at han var glad for at han havde fjernet sådan et stort stykke, så vi kan være heldig at det ikke kommer igen - men desværre er det ikke til at vide.

 

Åhnej dog :cry:

 

Man kan vist ikke gøre så meget andet end, at prøve at se glæden i, at knuden var godartet - og forhåbentlig væk for evigt - krydser desperat fingre!

 

Husk at nusse Sookie ekstra meget - og det er ikke et tilbud - det er en ordre :blink: Og nus hende også lige fra mig, ikk'?!

 

Og så lige en ordentlig :ae: til dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 133
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åhnej dog :cry:

 

Man kan vist ikke gøre så meget andet end, at prøve at se glæden i, at knuden var godartet - og forhåbentlig væk for evigt - krydser desperat fingre!

 

Husk at nusse Sookie ekstra meget - og det er ikke et tilbud - det er en ordre :blink: Og nus hende også lige fra mig, ikk'?!

 

Og så lige en ordentlig :ae: til dig!

 

Tak for alle de søde ord og kram - de varmer.

 

Men altså Rikke den var ikke godartet, desværre. Det var kræft, men ikke i aggresiv form - så hun skal holdes nøje øje med om hun får flere knuder :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhnej dog :cry:

 

Man kan vist ikke gøre så meget andet end, at prøve at se glæden i, at knuden var godartet - og forhåbentlig væk for evigt - krydser desperat fingre!

 

Husk at nusse Sookie ekstra meget - og det er ikke et tilbud - det er en ordre :blink: Og nus hende også lige fra mig, ikk'?!

 

Og så lige en ordentlig :ae: til dig!

 

Tak for alle de søde ord og kram - de varmer.

 

Men altså Rikke den var ikke godartet, desværre. Det var kræft, men ikke i aggresiv form - så hun skal holdes nøje øje med om hun får flere knuder :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle de søde ord og kram - de varmer.

 

Men altså Rikke den var ikke godartet, desværre. Det var kræft, men ikke i aggresiv form - så hun skal holdes nøje øje med om hun får flere knuder :(

 

Det er så mig, der ikke har forstået det rigtigt - troede både der fandtes godartede og aggressivie/ondartede kræftknuder :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle de søde ord og kram - de varmer.

 

Men altså Rikke den var ikke godartet, desværre. Det var kræft, men ikke i aggresiv form - så hun skal holdes nøje øje med om hun får flere knuder :(

 

Det er så mig, der ikke har forstået det rigtigt - troede både der fandtes godartede og aggressivie/ondartede kræftknuder :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lang tid kan man egentlig forvente, at der går, før man ved, om knuden kommer igen?

 

Det er det der er det skrækkelige - man ved aldrig hvornår eller om det kommer igen. Så hun skal tjekkes og tjekkes - men vi prøver ikke at male fanden på væggen. Hun kan jo godt lide at blive nusset - og så skal vi bare være opmærksomme på om der er knuder nogen steder.

 

Så vi nusser hende meeegget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lang tid kan man egentlig forvente, at der går, før man ved, om knuden kommer igen?

 

Det er det der er det skrækkelige - man ved aldrig hvornår eller om det kommer igen. Så hun skal tjekkes og tjekkes - men vi prøver ikke at male fanden på væggen. Hun kan jo godt lide at blive nusset - og så skal vi bare være opmærksomme på om der er knuder nogen steder.

 

Så vi nusser hende meeegget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels jer og Sookie :ae: Men det er det helt rigtige at tænke positivt og tage det, som det kommer :-D Håber hun aldrig får knuder igen, den smukke pige.

 

Mange helbredende tanker og kram herfra!

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels jer og Sookie :ae: Men det er det helt rigtige at tænke positivt og tage det, som det kommer :-D Håber hun aldrig får knuder igen, den smukke pige.

 

Mange helbredende tanker og kram herfra!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så mig, der ikke har forstået det rigtigt - troede både der fandtes godartede og aggressivie/ondartede kræftknuder :oops:

Ondartede/aggresive knuder er forekellige former for kræft, godartede er "bare" knuder eller har et andet navn (Som den Akita fik fjernet fra underlæben).

 

Håber Sookie ikke får flere problemer med det :ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så mig, der ikke har forstået det rigtigt - troede både der fandtes godartede og aggressivie/ondartede kræftknuder :oops:

Ondartede/aggresive knuder er forekellige former for kræft, godartede er "bare" knuder eller har et andet navn (Som den Akita fik fjernet fra underlæben).

 

Håber Sookie ikke får flere problemer med det :ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det der er det skrækkelige - man ved aldrig hvornår eller om det kommer igen. Så hun skal tjekkes og tjekkes - men vi prøver ikke at male fanden på væggen. Hun kan jo godt lide at blive nusset - og så skal vi bare være opmærksomme på om der er knuder nogen steder.

 

OK, jeg krydser for, at den ikke dukker op igen :-)

 

Så vi nusser hende meeegget :mrgreen:

 

Godt - I er dygtige :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det der er det skrækkelige - man ved aldrig hvornår eller om det kommer igen. Så hun skal tjekkes og tjekkes - men vi prøver ikke at male fanden på væggen. Hun kan jo godt lide at blive nusset - og så skal vi bare være opmærksomme på om der er knuder nogen steder.

 

OK, jeg krydser for, at den ikke dukker op igen :-)

 

Så vi nusser hende meeegget :mrgreen:

 

Godt - I er dygtige :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går fremad - hun væsker ikke mere og vi tror det er pencilinen der har hjulpet hende. Hun skal have fjernet sting på fredag og hun er altså s.... svær at holde i ro nu :blink:

 

Ja, jeg har skrevet med Irene :mrgreen: Jeg har foreslået at Sookie kommer til kontrol hos Pelle - for han er da en vidunder-hund:-D

 

Jeg skal nok holde jer opdateret fredag, når vi har været hos dr.dyr igen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: Har først set tråden nu... Var på ferie fra d. 26/2 og i lørdags kom der jo liv i huset... Og hold op en tråd lige at "opdage" :megaked:

 

Føler med dig FOX, det er da bare rigtig øv :cry::megaked: Men godt at Sookie klarer det så godt, hun er en dygtig pige er hun :blink:

 

Så er det bare med nyde al nusseriet med hende, og fokusere på at hun er glad og har det godt, og ikke tænke grimme tanker :cry:;-) Men det er som regel lettere sagt end gjort...

 

Jeg har selv mistet en hund til kræft, så kender alt til de tanker man går rundt med (startede som svulster i mælkekirtlerne, som blev opereret væk, og hun blev efterfølgende steriliseret, desværre havde det bredt sig og udviklet sig ondartet til især lungerne... ):megaked:

Mange kram herfra - og godt du også fik fat i Irene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går fremad - hun væsker ikke mere og vi tror det er pencilinen der har hjulpet hende. Hun skal have fjernet sting på fredag og hun er altså s.... svær at holde i ro nu :blink:

 

Ja, jeg har skrevet med Irene :mrgreen: Jeg har foreslået at Sookie kommer til kontrol hos Pelle - for han er da en vidunder-hund:-D

 

Jeg skal nok holde jer opdateret fredag, når vi har været hos dr.dyr igen :5up:

 

Årh, det var godt at det stadig går fremad. Det er jo et super sundhedstegn når hun ikke er til at holde i ro :mrgreen:

 

Pøj pøj på fredag :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...