Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sookie er hjemme igen

Featured Replies

Besvaret
Det går fremad - hun væsker ikke mere og vi tror det er pencilinen der har hjulpet hende. Hun skal have fjernet sting på fredag og hun er altså s.... svær at holde i ro nu :blink:

Ja, jeg har skrevet med Irene :mrgreen: Jeg har foreslået at Sookie kommer til kontrol hos Pelle - for han er da en vidunder-hund:-D

Jeg skal nok holde jer opdateret fredag, når vi har været hos dr.dyr igen :5up:

Godt at høre at det går fremad :-D

Satser på at vidunder-hunden aldrig får brug for at bemærke noget hos Sookie :blink:

• Svar 133
  • Visninger 14,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
  • Forfatter

Denne gang får i en fællestak :mrgreen: Det er bare så dejligt, at man kan mærke alle de positive tanker - jeg er sikker på at det er dem der gør Sookie rask:5up: Så tak til jeg alle sammen

Besvaret
Denne gang får i en fællestak :mrgreen: Det er bare så dejligt, at man kan mærke alle de positive tanker - jeg er sikker på at det er dem der gør Sookie rask:5up: Så tak til jeg alle sammen

Hun har også bare at blive rask! :lun:

Ellers bliver jeg ked :megaked:

Besvaret
  • Forfatter
Hun har også bare at blive rask! :lun:

Ellers bliver jeg ked :megaked:

:ae: Det skal jeg sige til hende

Besvaret

:kys: Sookie har slet ikke noget valg, for vi skal da ud og gå en masse ture her i foråret :mrgreen: Så du kan hilse hende og sige at hun godt kan glemme alt om at være syg, det er der simpelhen ikke tid til :blink: (og der er alt for mange som vil blive kede af det, så det er ganske enkelt ikke en mulighed! BASTA!!! Og denne gang bestemmer JEG!! (og Berner-Rikke :blink:)

Besvaret
  • Forfatter

Og Berner-Rikke skal klappe hende på søndag og kysse og nusse hende :5up: For hun har nemlig meldt sig til aftensmad hos mig - og bagefter skal hun med til FOREDRAG :blink:

Besvaret
:kys: Sookie har slet ikke noget valg, for vi skal da ud og gå en masse ture her i foråret :mrgreen: Så du kan hilse hende og sige at hun godt kan glemme alt om at være syg, det er der simpelhen ikke tid til :blink: (og der er alt for mange som vil blive kede af det, så det er ganske enkelt ikke en mulighed! BASTA!!! Og denne gang bestemmer JEG!! (og Berner-Rikke :blink:)

Med fælles magt skal det nok gå :blink:

Og ja, Sookie skal ud og gå en masse, også i uge 28 - for der passer jeg nemlig Naja-tøsen :blink:

Og Noomi er selvfølgelig også velkommen, hun kunne jo lade Naja være og med Sookie ved sin side, tror jeg nok, at Naja kunne blive lidt mere modig :blink:

Besvaret
Og Berner-Rikke skal klappe hende på søndag og kysse og nusse hende :5up: For hun har nemlig meldt sig til aftensmad hos mig - og bagefter skal hun med til FOREDRAG :blink:

Ja, hvad er det dog jeg er gået ind til :???:

:blink:

Besvaret

a050.gifa025.gif Dumme møgjob!!!

Øhh, er det sådan man gør? Bare sådan melder sig til aftensmad hos dig??? :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
a050.gifa025.gif Dumme møgjob!!!

Øhh, er det sådan man gør? Bare sådan melder sig til aftensmad hos dig??? :mrgreen:

Jeps :blink:

Tanten var også inviteret - men hun havde været for mange gange på djævleøen - og manden skulle vist på druk eller noget og ville så heller ikke med :megaked: havde ellers glædet mig til at se Tanten (Aslan - hi hi læser du med nu ?)

Besvaret

Tanten var også inviteret - men hun havde været for mange gange på djævleøen - og manden skulle vist på druk eller noget og ville så heller ikke med :megaked: havde ellers glædet mig til at se Tanten (Aslan - hi hi læser du med nu ?)

Nå, men så vil jeg gerne invitere mig selv til aftensmad en dag :mrgreen:

Det er min skyld at Tanten ikke kommer så :oops: Jeg fik åbenbart krænget de sidste Sjællands-penge ud af hendes lommer ved at lokke hende til Show of Winners :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Nå, men så vil jeg gerne invitere mig selv til aftensmad en dag :mrgreen:

Det er min skyld at Tanten ikke kommer så :oops: Jeg fik åbenbart krænget de sidste Sjællands-penge ud af hendes lommer ved at lokke hende til Show of Winners :mrgreen:

Du kommer bare :blink:

Og fy, at du har brugt alle Tantens penge - fyyyyy jeg sladrer :engel:

Besvaret
Du kommer bare :blink:

Og fy, at du har brugt alle Tantens penge - fyyyyy jeg sladrer :engel:

Naaaarj, hun har sæl brugt dem, det HAR hun altså :engel: Jeg lokkede bare :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Naaaarj, hun har sæl brugt dem, det HAR hun altså :engel: Jeg lokkede bare :mrgreen:

Jeg tror du lyver - jeg vil hører det fra hende selv :engel::blink:

Besvaret
Jeg tror du lyver - jeg vil hører det fra hende selv :engel::blink:

Ups... :pift: Det var altså også de andres skyld fordi de begyndte at snakke om pallietter og sår'n :engel::engel:

Besvaret

Måske Tanten faktisk egentlig er en mand som udgiver sig for at være tanten og så er det egentlig lillefod som hun er, og som skal ud og drikke.

Skizo tante :mrgreen:

Besvaret
Skizo tante :mrgreen:

Du er velkommen i klubben - Det er en fantastisk undskyld at have :blink:

Besvaret
Du er velkommen i klubben - Det er en fantastisk undskyld at have :blink:

Den bruger dorte og jeg da allerede :blink:

Besvaret
  • Forfatter

Opdate på Sookie :mrgreen: Hun har det godt . Hun fik fjernet sting igår og dr. dyr syntes det var rigtigt pænt. Vi skal dog altid holde øje med området, hvor det var. Men man kan sige - heldigvis er det på et synligt sted, så jeg er ikke nervøs for ikke at opdage det, hvis det kommer igen.

Her et lille billede kun af hendes fine ar :mrgreen:

Besvaret
Opdate på Sookie :mrgreen: Hun har det godt . Hun fik fjernet sting igår og dr. dyr syntes det var rigtigt pænt. Vi skal dog altid holde øje med området, hvor det var. Men man kan sige - heldigvis er det på et synligt sted, så jeg er ikke nervøs for ikke at opdage det, hvis det kommer igen.

Det ser godt ud, dejligt at der ikke længere er hul :-)

Og at hun også selv har det godt :lun:

Wee, glæder mig til i morgen :ivrig:

Skal nok gøre mit bedste for at holde øje med, om det er kommet igen :blink:

Besvaret

Meget fint :blink:

Besvaret

Godt at høre. :5up:

Besvaret

Det ser da rigtig pænt ud :-D