Hop til indhold

Synderen var en sort pudel


Aslan
 Share

Recommended Posts

Og jeg tog den i at skide ude foran vores sti.

 

Så ventede jeg på ejeren (denne kommer altid 500 meter efter hunden) og gav hende en pose og sagde at hendes hund havde skidt, og at jeg var vildt irriteret over at en eller anden hund ALTID sked der!

 

Så nu glæder jeg mig til at se om der bliver samlet op det næste stykke tid.

 

 

Så er der dem der skider ude ved bilerne (Frank trådte i en da de skulle hjem :mrgreen: ) regner med at få banket nogle skilte op.

 

Men hvor går det galt for folk? Jeg er en total artig hundelorte opsamler, med mindre aslan skider inde i et buskads. Hvorfor kan ALLE andre ikke bare gøre det samme? Den varmer så godt i lommen sådan en lille varm en :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg tog den i at skide ude foran vores sti.

 

Så ventede jeg på ejeren (denne kommer altid 500 meter efter hunden) og gav hende en pose og sagde at hendes hund havde skidt, og at jeg var vildt irriteret over at en eller anden hund ALTID sked der!

 

Så nu glæder jeg mig til at se om der bliver samlet op det næste stykke tid.

 

 

Så er der dem der skider ude ved bilerne (Frank trådte i en da de skulle hjem :mrgreen: ) regner med at få banket nogle skilte op.

 

Men hvor går det galt for folk? Jeg er en total artig hundelorte opsamler, med mindre aslan skider inde i et buskads. Hvorfor kan ALLE andre ikke bare gøre det samme? Den varmer så godt i lommen sådan en lille varm en :blink:

 

Nogen gange har du altså en sjov tilgang til tingene :lol:

 

Uhm, fryser lidt, jeg putter lige lorten ned i lommen, så jeg kan få varmen... :sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det bare mig eller er folk blevet dårligere til at samle op efter deres hunde?

Måske bare i mit område - jeg sværger, der var en uge hvor jeg trådte i en hundelort mindst en gang om dagen!:shock:

 

MEN MEN MEN jeg har nu en pose flag i lommen på turerne, så hvis jeg "Falder" over en godt camufleret efterladenskab får den lige et dannebro:blink:

 

... ... ... ...:shock: er jeg ved at blive gammel???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg valgte idag, med min lille velduftende tæve, at gå en tur ned til missionshuset istedet for op i parken... missionshuset har en fin lille plæne hvor der står en "hømhøm pose holder" lige ved indgangen... der var så mange hundelorte derinde, at det var umuligt at gå rundt på plænen :evil:

 

Hvad bilder folk sig ind? Jeg blev nødt til at gå igen, det var simpelthen for klamt,....

Link til indlæg
Del på andre sites

Før boede vi på en hjørnegrund , og der var græs på den anden side af hegnet , der lå altid flere hundelorte , hvis vi så nogle der lod den ligge , og vi påtalte det , fik vi en finger eller også gik de uden at svare :mad:

 

Vi blev enige om at lave et stort skilt hvor der stod

Selvfølgelig skal din hund skide , men hvorfor skal vi lide

Så hængte vi hundeposer op

 

Det hjalp bare ikke , der var stadig lort som ikke blev fjernet

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en liggende på fortovet ude foran vores, større end dem Cujo kan lave på en god dag :shock::shock: den kom lige midt i snevejret så fik ikke fjernede den, og nu er den trådt godt ud over en hel flise, og der bliver den liggende og så håber jeg at den der efterlod tager lidt med af den igen under sin sko næste gang de går forbi :mrgreen:

 

Jeg/vi samler også dem op som vi kan komme til, dem der bliver efterladt hængende på grene i buskene er altså svære at tage :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en liggende på fortovet ude foran vores, større end dem Cujo kan lave på en god dag :shock::shock: den kom lige midt i snevejret så fik ikke fjernede den, og nu er den trådt godt ud over en hel flise, og der bliver den liggende og så håber jeg at den der efterlod tager lidt med af den igen under sin sko næste gang de går forbi :mrgreen:

 

Jeg/vi samler også dem op som vi kan komme til, dem der bliver efterladt hængende på grene i buskene er altså svære at tage :hmm:

 

Så er det på med handskerne , og igang med pillearbejdet :pift::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...