Hop til indhold

Super solid sækkestol!?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Hundene har jo deres egen 2-pers sofa, men efter Leroy er kommet til, er den ene sædehynde på mystisk vis blevet "spist", så vi trænger til noget nyt.

 

Jeg har før brugt sækkestole, men hver gang er der gået hul på dem, med det resultat at hele huset lignede en skipiste :evil:

 

Jeg kunne godt tænke mig sækkestol(e) igen, men det skal altså være noget, der kan tåle Vinnies kløer. Så jeg tænkte på Fatboy - er de virkelig så gode som folk siger? Eller findes der noget der er endnu bedre?

Og er en Fatboy (til mennesker) stor nok til at der kan ligge to store hunde på den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg har hørt op til flere, der har haft dårlige erfaringer med Fatboy. At de simpelthen går for nemt i stykker, så hvis en sofahynde har måtte bukke under, så er jeg ikke sikker på, at en Fatboy ville være det bedste til jer.

 

Jeg kan desværre ikke hjælpe med at finde et alternativ. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Karlas fatboy er stadig i et stykke - og hun graver ellers godt i den af og til... det fine fatboylabel på siden har ikke længere hjørner... men det er så hvad det er...

 

Vil dog sige, at Karla faktisk kun har gidet at bruge den hvis der ligger noget på den.... Efter lammeskindet kom til er den et hit...

 

der kan ikke ligge 2 hunde i din størrelse hunde på en almindelig fatboy menneske-sækkestol... Vi har 3 af dem i vores hjemmebif og der er plads til mig og Karla på den ... du får aldrig både Leroy og Vinnie til at være derpå... så skal de have en hver

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at vide! Tak :5up:

 

Har længe haft planer om at sy én selv, med et aftageligt betræk af to vattæpper - det må da kunne holde!

Men - øh - jeg kan ikke sy :lol:

 

En mindre uvæsentlig detalje :-D Hvis du ikke fortæller symaskinen det, aner den aldrig uråd, og så går det det hele, skal du se :cool::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...