Gæst Rollo&Gala Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hejsa jeg har et spørgsmål vi har en tæve der lige er kommet i løbe tid hendes første og hvor lang tid går der før det er væk har hørt 3 uger men er det rigtigt? Håber nogen der vil hjælpe Ps er ikke så meget her inde så ved ikke om det er det rigtige sted og spørge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 Hejsa jeg har et spørgsmål vi har en tæve der lige er kommet i løbe tid hendes første og hvor lang tid går der før det er væk har hørt 3 uger men er det rigtigt?Håber nogen der vil hjælpe Ps er ikke så meget her inde så ved ikke om det er det rigtige sted og spørge? Jeg tror du er den samme som jeg lige har svaret inde på hg men som sagt. Det er korrekt at tævens løbetid varer 3 uger, den bløder i de første dage/uger (afhængig af hunden) og efterhånden som udflådet bliver lysere og mere klart / gulligt, desto mere villig blive hun til at parre... min egen Karla er også lige gået i løb, så jeg har lige haft en tråd om det, der står mange fine ting http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/6045-sa-kom-karla-i-lobetid.html og så lige en anden ting - det er næsten umuligt at læse dit indlæg i så lille en skrift med den farve du har valgt, så det er nok bedre at vælge en anden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 prøv at skriv "løbetid" i google, så får du masser af informative links frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2009 En løbetid er altid 3 uger, om de så bløder hele tiden eller ej... Men man holder gerne hunden væk fra hanhunde i en uges tid ekstra.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Isabella Besvaret Marts 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2009 Hejsa jeg har et spørgsmål vi har en tæve der lige er kommet i løbe tid hendes første og hvor lang tid går der før det er væk har hørt 3 uger men er det rigtigt?Håber nogen der vil hjælpe Ps er ikke så meget her inde så ved ikke om det er det rigtige sted og spørge? Hejsa! Nu har jeg ikke læst de andre indlæg, så jeg ved ikke om du har fået de svar som du havde brug for, men jeg vil gerne hjælpe:-P Men min Trunte(mittelspitz/papillon) havde det i 3 uger, og det var alle dagene, altså der var ingen dage hvor hun slet ikke blødte, men der var nogle dage hvor det kun var et par dråber. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst molly1 Besvaret Marts 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Hejsa:-D Det er rigtigt at det vare ca 3-4 uger,den modtagelige tid er på 10-12 dagen. det ebber ud efter den modtagelige periode. håber du kan bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Marts 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2009 En løbetid er altid 3 uger, om de så bløder hele tiden eller ej... Men man holder gerne hunden væk fra hanhunde i en uges tid ekstra.. Altså min tæve har alle dage blødt i 4 uger, vil du så mene den stadig "kun" er i løb i 3 uger? For det vil jeg nu ikke mene......... men selvfølgelig siger man generelt at en tæve er i løb i 3 uger. Min egen blødte så kun lige sådan lidt rødbrunt snask-agtigt i 1½ uge i hendes allerførste løbetid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts