Hop til indhold

færdigudvokset...


Gæst frudahl
 Share

Recommended Posts

Gæst frudahl

Har stillet spørgsmålet under hvalpet og blev anbefalet at der skulle være nogle med forstand på Beagler herinde :-)

 

Hvornår er en Beagle-tæve ca færdigudvokset?

Hvornår kommer den ca i løbetid første gang?

Hvornår begynder de ca at skifte tænder?

 

mvh Helene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst OldBeagel
Har stillet spørgsmålet under hvalpet og blev anbefalet at der skulle være nogle med forstand på Beagler herinde :-)

 

Hvornår er en Beagle-tæve ca færdigudvokset?

Hvornår kommer den ca i løbetid første gang?

Hvornår begynder de ca at skifte tænder?

 

mvh Helene

 

Jeg mener at Emma (altså min Beagle) Var ca. 1 år til 1½ da hun var færdig udvokset, med hensyn til den første løbetiden var det nok nogenlunde samtidigt, med løbetiden skal man altid regne med at det er forskeligt fra hund til hund det ka veksel i en periode der ca hedder fra 6 måneder indtil 1½ år.

 

Tand skiftningen mener jag at Emma begyndte på da hun var ca et ½ år.

 

Du må ikke hænge mig op på disse svar da Emma er 11 år på nuværende tidspunkt så det bliver lig plusligt lang tid siden hun var hvalp.

 

Ps er det ikke dejligt med et sådan bøllefrø i huset. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst frudahl

Jo det er super dejligt med et bøllefrø i huset og også et stort arbejde, da hun ikke rigtig vil blive renlig :roll:

 

Tak for dine svar... kan godt se at det er forskelligt fra hund til hund... men rart lige at have lidt at forholde sig til :-)

 

mvh Helene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst OldBeagel
Jo det er super dejligt med et bøllefrø i huset og også et stort arbejde, da hun ikke rigtig vil blive renlig :roll:

 

mvh Helene

 

I må endlige ikke tabe modet med hensyn til renligheden Emma var ca. ½ år da hun var nogelunde renlig. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst frudahl
I må endlige ikke tabe modet med hensyn til renligheden Emma var ca. ½ år da hun var nogelunde renlig. :5up:

 

Nej, vi holder modet oppe, men jeg må indrømme at der er dage, hvor man synes det ser sort ud :evil: det virker som om hun er ligeglad med om hun gør diverse inde eller ude... men vi håber selvfølgelig at hun lærer det...

 

De fleste hunde lærer det vel eller hvordan?

 

Tålmodighed er en dyd - men godt at høre at andre der har været i samme situation er endt ud med en renlig hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst frudahl

:megaked: Vi har desværre måtte aflevere Mille tilbage til hendes hundemor i går :megaked:

 

Vores søn på 3 år har haft allergiske reaktioner og nu er han blevet testet... og desværre kan han ikke tåle hunde.... puhhhh det er hårdt når alle parter i hjemmet er blevet glade for det dejlige lille dyr... ja og omvendt... vi troede ikke der ville dukke sådan noget op, da han aldrig har reageret ved besøg i hjem med hunde...

 

ej, er skisme trist i dag...

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: Vi har desværre måtte aflevere Mille tilbage til hendes hundemor i går :megaked:

 

Vores søn på 3 år har haft allergiske reaktioner og nu er han blevet testet... og desværre kan han ikke tåle hunde.... puhhhh det er hårdt når alle parter i hjemmet er blevet glade for det dejlige lille dyr... ja og omvendt... vi troede ikke der ville dukke sådan noget op, da han aldrig har reageret ved besøg i hjem med hunde...

 

ej, er skisme trist i dag...

 

det var da en trist nyhed :(

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: Vi har desværre måtte aflevere Mille tilbage til hendes hundemor i går :megaked:

 

Vores søn på 3 år har haft allergiske reaktioner og nu er han blevet testet... og desværre kan han ikke tåle hunde.... puhhhh det er hårdt når alle parter i hjemmet er blevet glade for det dejlige lille dyr... ja og omvendt... vi troede ikke der ville dukke sådan noget op, da han aldrig har reageret ved besøg i hjem med hunde...

 

ej, er skisme trist i dag...

:ae: nej det er ikke sjovt sådan noget :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst frudahl

Ja har helt ondt i maven når jeg tænker på hende... håber at hun får en god familie... i hvert fald ved jeg at hun er i gode hænder hos Gold Line... utroligt at man når at blive SÅ knyttet... :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst OldBeagel
Ja har helt ondt i maven når jeg tænker på hende... håber at hun får en god familie... i hvert fald ved jeg at hun er i gode hænder hos Gold Line... utroligt at man når at blive SÅ knyttet... :megaked:

 

Det er trist af hører at i måtte lever hende tilbage :cry:, men som du giver udtryk for er jeg også 100 % sikker på af Gold Line nok skal finde et godt hjem til hende.

 

Og ja man bliver meget hurtigt meget tæt knyttet til sådan en lille pige/fyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

:ae: det er synd for jer det kan ikke være sjovt ved selv hvor tomt der var bare den uge vi manglede hund i huset og når man så ikke engang kan gøre noget ved det er det ikke sjovt. tror også på at hun må få et godt hjem og så lidt :ae: til jer håber i kommer godt vidre selv om det er svært lige i øjeblikket

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...