Hop til indhold

Hvalpeklar!!!


Tonks
 Share

Recommended Posts

JA :mrgreen: så er jeg 99 % klar til Izzie kommer hjem i starten af april :mrgreen::mrgreen::mrgreen::blink::lol:

 

Legetøjshulen :5up:

DSC02229.jpg

Legetøjet deri :mrgreen:

DSC02238.jpg

 

Hundeseng ved siden af min seng ;-) (hendes plads blir dog ved siden af mig, i sengen :lun: )

DSC02230.jpg

 

Jeg er næsten færdig med at hvalpesikre ledningerne, har ikke lige helt fundet ud af hvad jeg gør med stikboksen :rolleyes:

DSC02231.jpg

 

Jeg ELSKER at købe hos 4hotdogs.dk :hjerte: tingene er så fint pakket ind, som gaver :lol: :blink:

DSC02232.jpg

Her er hvad de indeholdt: :mrgreen: det lille lyserøde ben, er i blød gummi (men stabil) og dufter sindsygt godt af peppermynte :lun: (tror det er for tænderne) sommerfuglen er bare SÅ fed :lol: og i super stærk kvalitet :5up:

(og alle hunde skal da have en pive kylling :engel: )

DSC02234.jpg

 

Hvalpe børste fra Hunter, overfalds alarm (længe ønsket) :5up: og flere hundeposer!

DSC02235.jpg

 

Godbidder :lun: (skal siges de er MEGET populære både hos hunde og andre dyr) :5up:

DSC02236.jpg

 

Og her aller øverst på bogreolen står, benene og godbidderne :engel: så de ikke frister :blink:

DSC02237.jpg

 

Er der noget jeg mangler?? (altså udover de ting, jeg viste jer i den anden tråd)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

negleklipper, rodalon og en fandens masse køkkenrulle

 

Rodalon og en fandens masse køkkenrulle har jeg :mrgreen:

 

men negleklipper - nej - det tør jeg skutte :oops::blink: det kan dyrlægen få lov til, eller en der har forstand på det :engel: har før klippet kløer på kaniner og marsvin osv. men jeg rammer bare altid forkert :oops::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Du mangler alle de kedelige ting:-D

 

Zoolac til dårlig mave

Rodalon og køkkenrulle til tisse-uheld

Negleklipper

Klipstop til hvis du klipper for meget

Bøger

 

Kan i øvrigt anbefale en lædersnor + halsbånd/sele når nu du godt kan lide de fine ting. De dage hvor der bare er mudder overalt så er det rart at have en sele der bare kan tørres af en klud og ikke få alle de fine ting helt ødelagt.

 

Kan ikke huske om du har købt noget udstyr til transport?

Link til indlæg
Del på andre sites

Rodalon og en fandens masse køkkenrulle har jeg :mrgreen:

 

men negleklipper - nej - det tør jeg skutte :oops::blink: det kan dyrlægen få lov til, eller en der har forstand på det :engel: har før klippet kløer på kaniner og marsvin osv. men jeg rammer bare altid forkert :oops::cry:

 

mon ikke hun får hvide negle? så er det nemlig ikke så slemt-.... men selv hvis du vælger at dyrlægen skal gøre det, så husk for guds skyld at træn det alilgevel.... så det ikke bliver en kamp med en hysterisk angst hund henne ved dyrlægen

Link til indlæg
Del på andre sites

Den orange bold :blink: ved ikke hvor mange af den slags bolde den bør have.

 

Men tænkte jeg ville starte ud med en enkelt. Tænkelegetøjet venter jeg lidt med, vil gerne starte blødt ud :blink:

 

Kan der puttes guffer deri? Jeg troede bare at den skulle trille sjovt :oops:

 

Hvorfor kan man ikke starte blødt ud MED tænkelegetøj? Milo fik kong og foderbold med fra opdrætteren. Han elskede sin kong :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du mangler alle de kedelige ting:-D

 

Zoolac til dårlig mave

Rodalon og køkkenrulle til tisse-uheld

Negleklipper

Klipstop til hvis du klipper for meget

Bøger

 

Kan i øvrigt anbefale en lædersnor + halsbånd/sele når nu du godt kan lide de fine ting. De dage hvor der bare er mudder overalt så er det rart at have en sele der bare kan tørres af en klud og ikke få alle de fine ting helt ødelagt.

 

Kan ikke huske om du har købt noget udstyr til transport?

 

jeg har det her http://www.hunde-forum.dk/debat/5170-hundeting-3-a.html

 

+ en lyseblå læder snor på 1 m. og en lille rød nylon line på 1m.

 

Har bestilt flere bøger :5up:

 

Nej, jeg har en mellem str. Tommy Hilfiger taske jeg fik engang, den vil jeg lære hende at sidde i da den let kan foldes sammen og ned i en mindre taske :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har det her http://www.hunde-forum.dk/debat/5170-hundeting-3-a.html

 

+ en lyseblå læder snor på 1 m. og en lille rød nylon line på 1m.

 

Har bestilt flere bøger :5up:

 

Nej, jeg har en mellem str. Tommy Hilfiger taske jeg fik engang, den vil jeg lære hende at sidde i da den let kan foldes sammen og ned i en mindre taske :blink:

 

Hvilke bøger har du bestilt? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan der puttes guffer deri? Jeg troede bare at den skulle trille sjovt :oops:

 

Hvorfor kan man ikke starte blødt ud MED tænkelegetøj? Milo fik kong og foderbold med fra opdrætteren. Han elskede sin kong :lun:

 

Jo der kan puttes guffer i den orange. Det smarte ved hullerne er at de ikke kan se hvor gufferne kommer ud henne (jeg har faktisk svært ved at finde det :oops::lol: )

 

Jo, har jo netop en foderbold :5up: kong har jeg haft kig på, men synes det virker som samme idé som et marvben :engel:

 

Tænkelegetøj der tænker jeg, sådan nogle med rum hvor hun selv skal finde guffen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den orange bold :blink: ved ikke hvor mange af den slags bolde den bør have.

 

Men tænkte jeg ville starte ud med en enkelt. Tænkelegetøjet venter jeg lidt med, vil gerne starte blødt ud :blink:

 

Karla har haft kong og hundespil lige fra 8 uger - hun har elsket sit hundespil fra dag 1 .... og var ikke mere end 10-11 uger gammel, da hun var total proff :lol:

 

Husk, en d/s skal have lov at bruge sin lille hjerne - ellers får du en hund der render på væggene og splitter dit hjem ad ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla har haft kong og hundespil lige fra 8 uger - hun har elsket sit hundespil fra dag 1 .... og var ikke mere end 10-11 uger gammel, da hun var total proff :lol:

 

Husk, en d/s skal have lov at bruge sin lille hjerne - ellers får du en hund der render på væggene og splitter dit hjem ad ;-)

 

Ja, det ved jeg. Men er bange for at starte for hårdt ud. Da jeg har læst en artikel om hvad der sker, hvis man har for mange forventninger i starten.

 

Så jeg tager det ét skridt af gangen, stille og roligt. I hendes eget tempo og hvis hun vil have mere så får hun det :5up::mrgreen:

 

(jeg har ønsket mig et hundespil i fødselsdags gave af min mor, for de er lidt dyre sys jeg :oops: )

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan desværre ikke se billederne, så aner ikke hvad der er på dem :mrgreen:... men jeg undres over "overfaldsalarm"?? :confused: til dig? til hunden? og hvorfor?

 

Den er til mig, jeg er en værre "chicken-shit" :oops: når det kommer til mørke :engel:

Det gør mig ikke så meget hvis jeg har en stor eller bare voksen hund, men når det er en hvalp og det er mørkt og man skal ud 35 gange i løbet af en dag :lol: så tør jeg ikke andet end at have et eller andet med mig :rolleyes:

 

Og når jeg skal gå igennem byen alene, om aftenen når jeg fx. har været hos min mormor eller vi har lavet noget på skolen om aftenen.

 

Har altid ønsket mig en, men aldrig vist hvor jeg kunne få en :( min mormor taler altid om at når vi er i tyskland, skal vi huske at købe en peberspray. Men vi finder det aldrig :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er til mig, jeg er en værre "chicken-shit" :oops: når det kommer til mørke :engel:

Det gør mig ikke så meget hvis jeg har en stor eller bare voksen hund, men når det er en hvalp og det er mørkt og man skal ud 35 gange i løbet af en dag :lol: så tør jeg ikke andet end at have et eller andet med mig :rolleyes:

 

Og når jeg skal gå igennem byen alene, om aftenen når jeg fx. har været hos min mormor eller vi har lavet noget på skolen om aftenen.

 

Har altid ønsket mig en, men aldrig vist hvor jeg kunne få en :( min mormor taler altid om at når vi er i tyskland, skal vi huske at købe en peberspray. Men vi finder det aldrig :roll:

 

Hvad er det lige, at den skal kunne den der alarm? :-)

 

P.s det giver 3000 i bøde at have en peberspray :roll: (totalt hade-brække-brække-sig-over-smiley... Men skidt nu med det )

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det lige, at den skal kunne den der alarm? :-)

 

P.s det giver 3000 i bøde at have en peberspray :roll: (totalt hade-brække-brække-sig-over-smiley... Men skidt nu med det )

 

den har en knap på siden som man skubber op, og holder alarmen op mod tyven/voldtager/hvalpe napperen.

 

Den er meget høj, så kan forskrække tyven, og alarmere andre om at man er i fare. For det gir meget opmærksomhed, så det kan også skræmme på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Leg med din hund - Christina Sonderman (eller noget i den stil)

og Hvalpen/hvalpe noget i den stil, kan ikke huske af hvem :engel:

 

Leg med din hund er rigtig god :-) vær bare opmærksom på, at de fysiske øvelser som spring og sik sak hun (så vidt jeg husker) har med, må du ikke lave med vapper før den er udvokset...

 

og så overfalds-alarmen.... jeg er ked af det, men jeg ville nok bare tro det var en bilalarm og ikke reagere overhovedet :oops: men jeg bor også inde midt i byen, måske er det anderledes hvis man bor et mere stille sted?

 

Men ok, den kan måske godt få en eventuel gerningsmand til at opgive sit forehavende :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...