Hop til indhold

Er I hunde-uddannede?


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Der er et par stykker herinde som jeg godt ved har uddannelser som et-eller-andet med hunde eller måske andre dyr.

Men hvor mange af jer er det egentlig der har uddannelse som træner og andre spændende ting? Hvad er I uddannede til og hvorhenne? Eller er I i gang med noget?

 

Selv er jeg ikke uddannet til dyr, men i mit næste liv... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Udover det med hunde, så har jeg en 3 årig uddannelse indenfor hesteverdenen.

Kan kalde mig noget så fornemt som "rideskoleassistent" og har arbejdet som sådan.

 

Mon ikke der er nogen her der ikke ved hvad ''det med hunde'' er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været elev hos Roger Abrantes for mange år siden, og ellers har jeg taget kurser hos diverse førende adfærdsbehandlere. Det er dog kun en hobby for mig, selv om flere har opfordret mig til at blive prof :shock:

Udover det, så har jeg arbejdet generelt med dyr via landbrug,dyrlæger og hos dyrehandlere :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg fik Ascha startede jeg til træning hos Roger Abrantes og han vækkede en interesse for hundeadfærd, hos mig. Alle de andre kursister var kede af hans teoriundervisning, og syntes ikke at de fik hundetræning nok for pengene, men jeg kan huske at det var højdepunktet for mig. De bedste tre kvarter på hele ugen.

 

Jeg har været under uddannelse hos Anette Røpke i 2-3 år og afbrød forløbet, for at starte hos Jarnved. Da jeg var færdig som instruktør startede jeg som behandler elev hos vores allesammens-Irene. Fik dog ikke taget eksamen men det var ski.. hyggeligt/ lærerigt. Kan klart anbefales!!!.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg fik Ascha startede jeg til træning hos Roger Abrantes og han vækkede en interesse for hundeadfærd, hos mig. Alle de andre kursister var kede af hans teoriundervisning, og syntes ikke at de fik hundetræning nok for pengene, men jeg kan huske at det var højdepunktet for mig. De bedste tre kvarter på hele ugen.

 

Jeg har været under uddannelse hos Anette Røpke i 2-3 år og afbrød forløbet, for at starte hos Jarnved. Da jeg var færdig som instruktør startede jeg som behandler elev hos vores allesammens-Irene. Fik dog ikke taget eksamen men det var ski.. hyggeligt/ lærerigt. Kan klart anbefales!!!.

 

Der er godt nok nogen af jer der har en solid undervisningsbaggrund, må jeg sige! Nu bliver jeg jo nysgerrig for at høre om ligheder og forskelligheder hos de forskellige undervisere, men jeg tror vi skal lade den ligge. Det kan hurtigt komme til noget kritik/diskussion, som ikke er fair at tage i offentligt rum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en klikker instuktør uddannelse, har fået den her i 2007. Derud over har jeg været på adskillige kurser.

Jeg er primært klasse 3 instruktør, men har også hvalpehold

 

Hvad er klasse 3 instruktør for noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en klikker instuktør uddannelse, har fået den her i 2007. Derud over har jeg været på adskillige kurser.

Jeg er primært klasse 3 instruktør, men har også hvalpehold

 

Hvad er klasse 3 instruktør for noget?

 

Klasse 3 er vist det "dygtigste" form for lydighedshold. Der hvor de er SUPER dygtige.. Er det ikke rigtigt Sakie??

 

Nå jow så har Sakie jo haft Kahlúa på sit hvalpehold og fortsætter hold :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

 

Da jeg alligevel har planer om at lave en hjemmeside kan jeg jo ligeså godt gå til bekendelse :wink:

 

Jeg er uddannet heste og hundeejerinstruktør og eksamineret adfærdsterapeut, men det er næsten en hemmelighed så, shyy ikke sig det til nogen :wink:

 

Vi skal nok holde tæt luckyluna :wink:

 

Jeg selv er uddannet hundeinstruktør gennem foreningen PAFF hos Irene Liliequist n60.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt sent, men her er svaret

Klasse 3 er en lydigheds klasse under DKK. Det er en rimelig svær klasse, men meget sjov også. Jeg underviser også i eliteklassen, som er den der kæmpes i på internationalt plan

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...