Gæst Julie Skrevet Marts 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2009 Hej.. Vi har lige fået en lille hund, en pekingeser.. Vi havde ellers fundet en dyrlæge men nu har en veninde sagt at hun mener der har været noget debat omkring den dyrlæge.. Er der nogen fra Horsens der kender Jørgen Larsen Frydsvej 55?? Er der nogen der har gode erfaringer med en anden dyrlæge i Horsens? Send mig evt pb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Marts 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2009 Han er den bedste til gnaver,, Men vil ikke vælge ham til min hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2009 kender ikke den du nævner, men vi er glade for Bygholm Dyrehospital... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2009 Preissler i Lund er også OK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Marts 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2009 vi kommer også til at bruge Bygholm Dyrehospital til hund til alle vores marsvin bruger vi hedensted dyreklinik Men hvis du bruger de to overnævnte og Vrønding tvingstrup/lindealle så kan du ikke gå helt fejl dem kender jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts