Hop til indhold

Hey Aslan, se lige her....


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg ser kun ninja, alt andet er luft :lun:

 

 

pldrrrrrrrrrr

Desuden har jeg lige sovet med Aslan i min arm, og vi har ligget og boblett, og når jeg flyttede mig begyndte han at pive, indtil han kunne ligge sit hoved på min arm igen, så jeg er ret meget solgt, måske jeg misunder dig i morgen når han er et møg-kræ :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er manipulation i blandet i de billeder.... vi fik ikke nusset dem selvom de sagtens kunne have drejet om hjørnet i lørdags :evil:

 

jeg er ikke sur, bare skuffet !

 

 

(men de er nu søde de 2 "små" :lun:)

 

men hva sker der for din lyserøde hårelastik? du er vel ældre end 13 :hmm:

 

Du er da i hvert fald så gammel at du skal have briller a045.gif Det er overhovedet ikke en lyserød hårelastik, men en lilla blomst. NÅ!!! e025.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: Jeg vil tro jeg er ca. dobbelt så gammel som nollike, og jeg render da rundt med små plysdyr i håret og alt muligt. Men det må man altså ikke? :confused:

 

Nå men bortset fra det - de er søde alle 3, dem på billederne :5up:

 

Jeg har kun to ting at sige til det indlæg: :5up: og :kys:

 

 

 

 

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser kun ninja, alt andet er luft :lun:

 

 

pldrrrrrrrrrr

Desuden har jeg lige sovet med Aslan i min arm, og vi har ligget og boblett, og når jeg flyttede mig begyndte han at pive, indtil han kunne ligge sit hoved på min arm igen, så jeg er ret meget solgt, måske jeg misunder dig i morgen når han er et møg-kræ :blink:

 

Hæ hæ, det VED jeg er løgn!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: Jeg vil tro jeg er ca. dobbelt så gammel som nollike,

Så det du siger det er at du er cirka 70?:shock:

 

Du er da i hvert fald så gammel at du skal have briller a045.gif Det er overhovedet ikke en lyserød hårelastik, men en lilla blomst. NÅ!!! e025.gif

Har lige fået tjekket mit syn, det er 97,9 % i orden, så ingen grund til briller...

 

Okay, svært at se ordentligt sådan som dit hoved kører rundt, den mindede om den min datter har et par stykker af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Medmindre du kan bevise det med et billede vil min påstand være at du lyver a080.gif:mrgreen:

 

Så skal vi vist have Nazak på banen - tror hun tog omkring en million milliard billeder den dag :cool: og jeg MÅ da have sneget mig med på bare et :mrgreen:

 

Men jeg nussede vist mest med Tøsen og Nilas :lun: da BlackGSD beslaglagde Ninja næsten hele tiden :roll::evil:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...