Gæst LKollerup Skrevet Marts 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 12, 2009 ville I give for at deltage i et to-dags seminar med Jean Donaldson (forfatter af bl.a. Culture Clash) ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Jeg må indrømme jeg ikke aner hvem det er eller hvad denne person har bedrevet. Men hvis du nu kan komme med et mindre CV :blink: Og hvad seminaret skal indeholde kunne det være man/jeg kunne komme med et bud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LKollerup Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Hmm.. det er lidt svært at svare på hvad et sådant seminar ville indeholde - det er hvad vi prøver at finde ud af. Hun er amerikaner og er verdenskendt for sine bøger om træning og adfærd. Så man skal nok kende lidt til hende for at kunne give et bud - hun er nemlig ikke den billigste foredragsholder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 http://www.jeandonaldson.com hun ser meget tilforladelig ud, har dog heller ikke læst hendes bog eller hørt om hende før så tør ikke komme med et bud... Kan dog sige, at jeg netop har betalt 150 kr for at høre Anders Hallgreen i Silkeborg og det synes jeg er rørende billigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LKollerup Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Altså det bliver i hvert fald ikke så billigt... ;-)Hvis det overhovedet lader sig gøre... Hendes bøger er dog ret gode, så de er en anbefaling værd.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Udover emnet på seminaret så spiller forholdene også ind for mig. Jeg har dog generelt en makspris på 2000 for en weekend. Hun er dog en af dem jeg gerne vil høre "live". MVH Wivian. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 jeg har lige givet 125 for irene jarnved i 3 timer... Så en udenlandsk og en hel weekend ville 1500-2000 ikke være helt urimeligt... MEN kender hende ikke og ved ikke om jeg ville mene jeg havde de penge til at deltage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Jeg skal bare lige tjekke om min fornemmelse holder stik Er det et seminar hvor man skal sidde på sin flade hele weekenden og hører om adfærd og se nogle klip og hører nogle historier? Altså ikke noget med praktisk hundetræning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LKollerup Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Så langt er vi slet ikke endnu... før vi overhovedet sætter os fast på noget, ville vi bare lige høre lidt rundt omkring, for at se om der evt. kunne være interesse for det. Hvis det skal være til at betale, så bliver det nok uden praktisk træning -hun er vanvittigt dyr , for at være helt ærlig, så der ville skulle samles alt for mange til at skabe plads til praktisk træning for alle..... De tilbagemeldinger jeg har fået generelt set, fremmer ikke ligefrem udsigterne for at få hende til landet..... Jeg ville nok også selv sætte en ca.pris på omkring 2000kr for en weekend og det ville så kræve i hvert fald omkring 50 deltagere for at dække udgifterne..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Så langt er vi slet ikke endnu... før vi overhovedet sætter os fast på noget, ville vi bare lige høre lidt rundt omkring, for at se om der evt. kunne være interesse for det. Hvis det skal være til at betale, så bliver det nok uden praktisk træning -hun er vanvittigt dyr , for at være helt ærlig, så der ville skulle samles alt for mange til at skabe plads til praktisk træning for alle..... De tilbagemeldinger jeg har fået generelt set, fremmer ikke ligefrem udsigterne for at få hende til landet..... Jeg ville nok også selv sætte en ca.pris på omkring 2000kr for en weekend og det ville så kræve i hvert fald omkring 50 deltagere for at dække udgifterne..... holy moly, hun eren dyr dame, men kæft hun er dygtig:5up: Ihvertfald til at skrive bøger:mrgreen: Skal hun her til, skal i virkelig reklamere godt for det, fesk i hund og træning canis ovs. Hvis hun sjældent er i norden, er jeg sikker på i også kan lokke folk fra sverige og norge med. Jeg var selv på et todages seminar i sverige med katie sdao og bob bailey og der kom folk fra hele norden;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 www.jeandonaldson.com hun ser meget tilforladelig ud, har dog heller ikke læst hendes bog eller hørt om hende før så tør ikke komme med et bud... Kan dog sige, at jeg netop har betalt 150 kr for at høre Anders Hallgreen i Silkeborg og det synes jeg er rørende billigt Har det været afholdt eller kan man nå det endnu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Marts 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2009 Tør ikke helt svarer, jeg er helt blank. Men god forfatter;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Har det været afholdt eller kan man nå det endnu? Gad vidst om det er dette her Amocca omtaler :hmm: Må lige tjekke med kalenderen, for det lyder interessant :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Har det været afholdt eller kan man nå det endnu? det er d. 20 maj i Silkeborg, men ved ikke om der stadig er billetter... http://www.silkeborgdyrehospital.dk/sw59510.asp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2009 Gad vidst om det er dette her Amocca omtaler :hmm: Må lige tjekke med kalenderen, for det lyder interessant :5up: det er lige præcis det Amocca omtaler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts