Hop til indhold

Hej allesammen, føler mig allerede godt modtaget, TAK :)


Gæst Bichon Charlie
 Share

Recommended Posts

Gæst Bichon Charlie

Så tror jeg vist det er tid til en lille præsentation af mig og min familie.

 

Vi er en familie fra Roskilde med Mor (mig, smiler) Far og 2 unger på hhv 5 (Anna-Ida) og 9 (Daniel) år .

Vi bor midt i byen i hus med have :-P

 

Vi bliver den. 6. maj de heldige ejere af den sødeste lille hvide Bichon Frisé hvalp, som efter bedste kampvalgs maner skal hedde Charlie:hjerte:.

 

Jeg siger tak for de mange fine velkomster jeg allerede har fået af jer allesammen og tak for de gode svar jeg har fået på mine indlæg.

 

:vinken: hilsen Laura

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Jeg bor i en murermestervilla fra 1912 midt i byen. Til forskel fra vores naboer har vi en ralativt stor have som jeg elsker at fylde med roser af enhver art. Nu har min mand sagt stop! For der kan snart ikke spilles fodboldt mere, griner.

 

Huset er af røde mursten fra dengang mursten virkelig blev brændt i en ovn og hvor alle sten var forskellige. ;-)

Der er små pyntestik rundt i kanten af taget, og vinduerne er hvide med prodser!

 

Vores trappe trænger til renovering. Den er fyldt med revner og flere steder er der flækket store bider af betonen. Min mand har lovet at fikse den, men ak....... venter stadig.

 

Til gengæld er hele 1. salen og køkken samt stue lige moderniseret med den helt store tur! Vi har hvid filt på væggene og lyse trægulve. !. salen har masser af lys og kæmpe velux vinduer i taget.... LYS LYS LYS.

 

Har forsøgt at vedhæfte et billede, gad vide om det lykkedes?? :lol:

Vedhæftede billeder - klik for stor størrelse7332d1236961910t-hvordan-bor-i-05062008061.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er jo så en af dem der ikke lader arbejdet komme i vejen, men blot er online mens jeg er på arbejde og burde lave noget andet :oops::lol:

 

Den er jeg også med på... og er ikke flov over det... for så kunne de bare give mig nogat at lave:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Kære Dinah,

 

Tak for din velkomst......:blink:

Kan godt se du er en travl dame, griner!

Kan se på dit billede og din tekst at vi kommer til at dele "børn" he he

Vi skal ha en Bichon Frise om 7,5 uge og vi glæder os vildt :lol:

 

Fortæl lidt om din....... så er du sød :5up:

 

Hilsen laura

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...