Hop til indhold

Vov fra Grenaa


Gæst librian
 Share

Recommended Posts

Gæst librian

Hej

Jeg hedder Lisbet. Min mand Brian og jeg, har Frida, en dejlig bla. mellem en Labrador og en Flatcoated. Frida er fra d. 24.10.08., og hun flyttede ind i mit hjerte, da jeg besøgte Randers Dyreinternat torsdag d. 15. januar. Frida havde boet der siden 23.12., sammen med sine 7 søskende.

Frida var den i flokken der opsøgte mig, og her har hun hængt på siden.

Frida og jeg er lige begyndt at gå til Hvalpemotivation hos DCH i Grenaa, en aktivitet vi sætter stor pris på. Vi har også 4 børnebørn, og Frida bliver jo en stor hund, og vi satser på hun bliver en velopdragen hund, der ikke vælter de små når de kommer på besøg.:-)

Her i huset har vi også Norske Skovkatte, og dem må Frida ikke jagte, selvom hun jo synes det er sjovt, især når de løber. :evil:

Jeg håber jeg vil kunne få en del gode inputs i dette forum, for selvom Frida ikke er min første hund (havde hund i 80'erne) så ændrer tiden og hundesyn sig, kan jeg se, til det gode. :-)

Jeg er pædagog, jeg arbejder på en døgninstitution med børn og unge med Infantil Autisme.

Og endelig, så er jeg kredsassistent for Dyrenes Beskyttelse i Grenaa.

vh Lisbet

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen velkommen til :vinken:

 

Lyder som en spændene familie du har, og det kan der sikkert komme en masse gode billeder (som vi elsker herinde) og historier. Det vil jeg glæde mig til...

 

Bare en lille advasel man bliver nemt afhæning af at læse med :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...