Hop til indhold

Fodertypens indvirkning på mængden af bæ.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman
Jeg har ikke denne fulde og hele tiltro på tørfoder som det mest fantastiske mad man kan få til en hund (der kan ske meget med næringen i tørfoder når der kommer luft til, under opbevaring osv.),

Ja der kan ske flere ting,og derfor bør man ikke købe for stort ind, så man rammer sidste holdbarhedsdato. Men det ligger altså ikke og gennemgår en eller anden forvandling i posen eller spanden.

 

ligesom jeg ikke ville tro på at mine piger kunne hive tilstrækkeligt næring ud af rent kød.

 

Så du mener ikke at den naturligste kost er rigtigst ?

 

Hvorfor skulle hjemmelavet mad være utilstrækkeligt fordi nogle vælger at blande :hmm:

 

Det er en sær konklusion :-D

 

Hvorfor blande hvis det er tilstrækkeligt med det hjemmelavede.??

 

Ja man har ikke tid eller man gider bare ikke eller det koster for meget osv. Men ernærings mæssigt burde det jo være godt nok. Eller...

Du tilsætter vitaminer og mineraler og olier og hvad ved jeg. derudover giver du fuldfoder i tilgift som godbidder og ben og konger med guf i +tørret kød i forskellige afskygninger.

I bund og grund så aner du ikke om den hjemmelavede kinesergryde rent faktisk er god nok og at det er den der giver dine hunde blank pels og find lorte.

 

 

Hvis man har store hunde er der meget arbejde i rent hjemmelavet her kan det være praktisk at blande :-)

 

Enig.

 

Vi er ikke enige og det bliver vi aldrig tror jeg og skulle det ikke også bare være ok?

 

Næ. Det er ikke et enigheds forum. :blink:

 

Mine hunde er ikke døde af fejlernæring og ser ikke ud som om de får for lidt af noget, deres pels er blank og de er aktive :-)

 

De dør garanteret heller ikke af fejlernæring så længe de har dig. :5up:

Jeg er sikker på at de har det fint.

 

Tex´s pels er dog ikke blank, men det er nok fordi han er møgbeskidt.:oops:

Men aktiv,, jooo tak det er han.

 

Og de er fodret med hjemmelavet i mere end to år.

 

Ok lige før var det i et år + et år med lidt af hver. men ok.

 

Kinesergryde navnet har jeg ikke set før så det har måske være en af de interne jokes, ligesom tanterne var det :mrgreen:

 

Aj men det er længe siden og på Jubii.

 

Ja, man har kun det sjov man kan grine af , og jeg tror du har grinet rigtigt meget :mrgreen:

 

Ja da .Det var da et passende navn. Havde der været chilli i så var den nok blevet kaldt mexicogryde. :blink:

 

 

 

Du er sikker på at vore hunde har det godt :-D

 

Jeg kan ikke tro andet.

 

Og samtidig synes du at vi skulle lave noget andet foder fordi det ikke er godt nok :lol:

Nej,, jeg spørger. Jeg har ikke engeng foreslået andet med mindre jeg er blevet spurgt.

 

Jeg synes du udleder rigtigt rigtigt meget :-D

 

Jamen det er vel ikke unaturligt at spørge til ting man vil vide grundlaget for. Eller skal jeg nu have den med at jeg bare kan ringe til GF igen.

 

 

Den her diskussion har stået på med dig som kritiker af hjemmelavet mad i flere år, hvornår tror du at du bare kan acceptere at andre gør noget andet end du?

 

At spørge er ikke disrespekt. Det er jo ikke Sovjet Unionen dette her. :shock:

 

Jeg kan sagtens acceptere at der er nogen der fodrer anderledes end mig, det gør de fleste nok.

 

Men jeg stopper nok ikke før at det er sole klart at netop den "kinesergryde" er et produkt som du og GF (ifølge dig selv)lavede i samarbejde for at rette op på nogle problemer som dine hunde havde. og at det er en opskrift på en skånekost som kan hjælpehunde med visse fordøjelses problemer med deraf følgende komplikationer.

 

Ting du jo selv nævner på din egen debat:cool: http://hundevenner.forumup.dk/about6-hundevenner.html

hvor der tales om bl.a lever ubalancer og andre sygdomme som man først bør konsultere sin dyrlæge med.

 

Var det i øvrigt ikke du og Irene(som ikke havde tid mere) der havde meeeeget imod den famøse inderkreds? Men så er det godt du har dit eget forum. (skal jeg komme ind og debatere foder???:cool:)

 

 

Nå OT.

Netop det hjemmelavede produkt er i mine øjne med til at gøre vores hundes tarmsystem dovent og et dovent system er ikke godt for den raske hund.

Dette ville være på linje med at fortsætte med at give børn mos gennem en stor del af deres liv. (For nu at bruge en af dine egne sammenligninger.) Det er der næppe nogen der ville gøre med den begrundelse at så skal barnets organisme ikke bruge energi på at fordøje maden. Det er sgu noget pladder. Faktisk er i flere og flere tilfælde bevist at jo grovere fødevarer des større sundhed.

Tænk bare på McD, fuldt forarbejdet foder og desværre direkte kropsnedbrydende, selvom der er en korrekt fordeling af nærings stoffer i deres "mad".

 

Derfor stiller jeg mig som modvægt til produktet som et foder med de egenskaber det snart har fået lagt på sig. :-D

 

Faktisk så var det egentligt en tråd om forskellen på lort efter man var gået over til råfodring, men nu bragte du selv din opskrift ind i det og så må du finde dig i at jeg argumenterer for min side af sagen.

Redigeret af Priceman
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 97
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja jeg finder at det stærkt promoverede hjemmelavede er præcis som tørfoder, blot kender man ingredienserne selv.

 

 

 

Og så er det at jeg ikke fanger idéen med at lave det selv. Det er som om hele konseptet falder fra hinanden hvis man føler at det egentligt ikke er godt nok.

 

 

 

Jeg ville så ikke holde mig tilbage med at fodre rår fra starten af. Jeg finder at mine undersøgelser på nettet og min viden generelt omkring fødevarer giver migballast til at "turde" gøre dette.

 

 

 

Om det er dobbeltmoralsk eller hvad man vil kalde det er for så vidt ligegyldigt. Jeg undres bare og spurgte ind til motivationen, fordi jeg er så satans nysgerrig. :mrgreen:

 

Om det er stærkt promoveret ved jeg nu ikke, jeg holder mig altid fra at sige/foreslå at folk skal fodre med det ene frem for det andet - det er ikke mit job - og tænk sig hvis hunden ikke fungere på den type fodring.

 

Den måde jeg kan indikere at min hund får det den har brug for er ved regelmæssige dyrlægebesøg (meget regelmæssige) hendes pels er pæn uanset om hun er i løb, falsk drægtig eller ej, hendes krop er i balance (ja det er jo ikke noget jeg kan vurdere det er dyrlægen ;-)) Hendes løbetid blev nedsat til de "normale" 3 uger og den falske drægtighed var mindre generende og varede kortere tid.

Min hund har tabt sig det hun skulle og rimeligt stabilseret sin vægt (hun har alle dage haft yo-yo vægt).

Hun er glad og har fået mere energi.

 

Men jeg kan da stadig ikke sige om hun får præcist den mængde vitaminer osv hun har behov for - men ovenstående viser mig at hun har det fint og ikke mangler noget.

 

Hvad med Tex - ved du om han får præcist den mængde vitaminer osv. som han har brug for med den måde du fodre på??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Hvad med Tex - ved du om han får præcist den mængde vitaminer osv. som han har brug for med den måde du fodre på??

 

Dertil kan jeg svare helt kort . Ja. Derom hærsker ingen tvivl. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Nu fodrer jeg kun med tørfoder...og leverpostejmadder...og min aftensmad...hehe...men hundene skider vist lige det de skal....

 

Har dog prøvet at glemme en fodersæk hos min mor, og været nødt til at købe en gang aftensmad i form af al-nutra tørfoder, i aldi...det gør jeg ikke igen...mine hunde bestilte sku ikke andet end at skide i 2 dage...tror ikke de optog noget af foderet overhovedet...og det skulle ellers være kåret til et okay foder i tyskland(til prisen)...

 

 

Så fremover holder jeg mig til min sportsmans+diverse, som hundene elsker...:-)

 

Kunne dælme være smart hvis jeg kunne barfe mig selv...man kunne nok spare mange toilettimer ved bare lige at gå ud og prutte en valnød...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu fodrer jeg kun med tørfoder...og leverpostejmadder...og min aftensmad...hehe...men hundene skider vist lige det de skal....

 

Har dog prøvet at glemme en fodersæk hos min mor, og været nødt til at købe en gang aftensmad i form af al-nutra tørfoder, i aldi...det gør jeg ikke igen...mine hunde bestilte sku ikke andet end at skide i 2 dage...tror ikke de optog noget af foderet overhovedet...og det skulle ellers være kåret til et okay foder i tyskland(til prisen)...

 

 

Så fremover holder jeg mig til min sportsmans+diverse, som hundene elsker...:-)

 

Kunne dælme være smart hvis jeg kunne barfe mig selv...man kunne nok spare mange toilettimer ved bare lige at gå ud og prutte en valnød...:mrgreen:

 

Syntes nu den tilberedningstid der ville forsvinde er endnu mere tillokkende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der kan ske flere ting,og derfor bør man ikke købe for stort ind, så man rammer sidste holdbarhedsdato. Men det ligger altså ikke og gennemgår en eller anden forvandling i posen eller spanden.

 

 

 

Så du mener ikke at den naturligste kost er rigtigst ?

 

 

 

Hvorfor blande hvis det er tilstrækkeligt med det hjemmelavede.??

 

Ja man har ikke tid eller man gider bare ikke eller det koster for meget osv. Men ernærings mæssigt burde det jo være godt nok. Eller...

Du tilsætter vitaminer og mineraler og olier og hvad ved jeg. derudover giver du fuldfoder i tilgift som godbidder og ben og konger med guf i +tørret kød i forskellige afskygninger.

I bund og grund så aner du ikke om den hjemmelavede kinesergryde rent faktisk er god nok og at det er den der giver dine hunde blank pels og find lorte.

 

 

 

 

Enig.

 

 

 

Næ. Det er ikke et enigheds forum. :blink:

 

 

 

De dør garanteret heller ikke af fejlernæring så længe de har dig. :5up:

Jeg er sikker på at de har det fint.

 

Tex´s pels er dog ikke blank, men det er nok fordi han er møgbeskidt.:oops:

Men aktiv,, jooo tak det er han.

 

 

 

Ok lige før var det i et år + et år med lidt af hver. men ok.

 

 

 

Aj men det er længe siden og på Jubii.

 

 

 

Ja da .Det var da et passende navn. Havde der været chilli i så var den nok blevet kaldt mexicogryde. :blink:

 

 

 

 

 

Jeg kan ikke tro andet.

 

 

Nej,, jeg spørger. Jeg har ikke engeng foreslået andet med mindre jeg er blevet spurgt.

 

 

 

Jamen det er vel ikke unaturligt at spørge til ting man vil vide grundlaget for. Eller skal jeg nu have den med at jeg bare kan ringe til GF igen.

 

 

 

 

At spørge er ikke disrespekt. Det er jo ikke Sovjet Unionen dette her. :shock:

 

Jeg kan sagtens acceptere at der er nogen der fodrer anderledes end mig, det gør de fleste nok.

 

Men jeg stopper nok ikke før at det er sole klart at netop den "kinesergryde" er et produkt som du og GF (ifølge dig selv)lavede i samarbejde for at rette op på nogle problemer som dine hunde havde. og at det er en opskrift på en skånekost som kan hjælpehunde med visse fordøjelses problemer med deraf følgende komplikationer.

 

Ting du jo selv nævner på din egen debat:cool: http://hundevenner.forumup.dk/about6-hundevenner.html

hvor der tales om bl.a lever ubalancer og andre sygdomme som man først bør konsultere sin dyrlæge med.

 

Var det i øvrigt ikke du og Irene(som ikke havde tid mere) der havde meeeeget imod den famøse inderkreds? Men så er det godt du har dit eget forum. (skal jeg komme ind og debatere foder???:cool:)

 

 

Nå OT.

Netop det hjemmelavede produkt er i mine øjne med til at gøre vores hundes tarmsystem dovent og et dovent system er ikke godt for den raske hund.

Dette ville være på linje med at fortsætte med at give børn mos gennem en stor del af deres liv. (For nu at bruge en af dine egne sammenligninger.) Det er der næppe nogen der ville gøre med den begrundelse at så skal barnets organisme ikke bruge energi på at fordøje maden. Det er sgu noget pladder. Faktisk er i flere og flere tilfælde bevist at jo grovere fødevarer des større sundhed.

Tænk bare på McD, fuldt forarbejdet foder og desværre direkte kropsnedbrydende, selvom der er en korrekt fordeling af nærings stoffer i deres "mad".

 

Derfor stiller jeg mig som modvægt til produktet som et foder med de egenskaber det snart har fået lagt på sig. :-D

 

Faktisk så var det egentligt en tråd om forskellen på lort efter man var gået over til råfodring, men nu bragte du selv din opskrift ind i det og så må du finde dig i at jeg argumenterer for min side af sagen.

 

En meget logisk og simpel grund til at blande er, at hunden ikke synes det er sjovt at spise det samme hele tiden. Og at det kan være bøvlet at have det hjemmelavede med, hvis man er længe væk hjemmefra og ikke har adgang til køleskab osv. Mere videnskab er der ikke i det for mit vedkommende. ;-)

 

Hvad mener du med dine hentydninger til inderkredsen? Anne-Maries forum er åbent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

En meget logisk og simpel grund til at blande er, at hunden ikke synes det er sjovt at spise det samme hele tiden. Og at det kan være bøvlet at have det hjemmelavede med, hvis man er længe væk hjemmefra og ikke har adgang til køleskab osv. Mere videnskab er der ikke i det for mit vedkommende. ;-)

 

Jamen det kan jeg skam også godt forstå. Hvis jeg ikke er hjemme, så får Tex da også andet at spise, end det han plejer. Men det giver mig ikke grund til at blande til hverdag.

 

Hvad mener du med dine hentydninger til inderkredsen? Anne-Maries forum er åbent.

 

Det var den åbenlyse aversion som både AM og IL havde imod den ultra morsomme og åbenbart meget provokerende sociale gruppe kaldet Inderkredsen. En aversion der udmyntede sig i forskellige negative ytringer som du selv kan læse i omtalte tråd.

 

Men eller s fandt jeg lige et par eksempler her.

 

 

AM:

”Jeg har aldrig haft lyst til at være en del af en inderkreds ”

 

”Men inderkreds lyder sammenspist”

 

” jeg synes inderkredse er farlige sådan bermudatrekantsfarligt at falde i ”

 

”Jeg vil heller ikke være med på det, det minder mig om skolegården, om at nogen er mere værd og den slags kedelige ting.”

 

”At nogen har en intern ting sammen som er svær for udenforstående at være med i, ofte uskyldigt, men ikke desto mindre svært for udenforstående”.

 

Alt stritter på mig vedr en gruppe der hedder Inderkredsen, selvom det er for sjovt,

 

 

 

Ninjamor:

””…så har jeg aldrig brudt mig om kliker og adskillelse fra andre.”

 

”jeg ER bare ikke til lukkede sociale grupper, har aldrig været, og det hele stritter på mig ved tanken”.

 

”Nogle bliver inviteret andre gør ikke, jeg kan ikke lide det, andet er der ikke i det”

 

 

Disse yttringer til trods så vælger IL at smutte over i et forum hvor AM er Admin og hvor IL og AM egenrådigt kan bestemme hvem der må være med. Og dette mindre end to dage efter af de er kommet med dise udtalelser.

Defor drager jeg denne analogi direkte til AM´s personlige "inderkreds"forum.

Og ja jeg mener at hvis IL ikke finder at en debatør bør være der, så vil AM følge dette, da hun til dato aldrig har modsagt eller stillet tvivl ved IL´s meninger.

 

Et forum der i den grad ikke indeholder nogen form for konstruktiv debat, da uenighed med indehaver er i direkte modstrid med formålet med omtalte forum. Hvilket igen ligger i god tråd med oprettelsen af "Alternativ dyrlæge" gruppen. Man vil have ret til at ytre sig men man har desværre ikke balasten til at argumenter for sine holdninger, og føler sig så nødt til at sætte sig for sig selv med de der er enige i ens holdninger og som ikke på noget tidspunkt bliver den reelle udfordring, der kan være med til at udvikle en selv og andre.

 

 

Det er da infantilt at man kun vil have et rygklapperforum og ikke et som HF:5up: hvor man seriøst kan argumentere for sine holdninger og til tider blive lettere oprevet og til tider grine sin r.. i laser, af hinanden og hinandens tåbelighedder og morsomhedder. Men i bund og grund et forum der kan give tilbage lige så meget som man selv giver til forummet.

 

Hvis man afskærer sig fra at få positiv og negativ kritik og afskærer sig fra at skulle tage stilling til sine holdninger så udvikler man sig ikke , hvilket igen betyder at man kommer til at stå i stampe.

 

Jeg havde da ikke flyttet mig en meter hvis jeg var gået ind i en Debatforum der var baseret på Cesar Milan teorier eller et forum der forherligede Jane Fennel. Så havde vi siddet en lille håndfuld og været åhhh så enige. Men vi havde ikke flyttet os. Skulle der mod forventning komme nogen ind i forummet og stille tvivl ved vores holdninger så var de blevet værfet ud for ikke at tale ordentligt til os andre.

Hvilket er hvad der vil ske med AM´s forum.

Taler du imod den gængse holdning så vil det blive opfattet som at du taler grimt til andre , for mennesker som AM er ikke i stand til at adskille sine holdninger fra hendes person. Og derfor bliver alle uenighedder opfattet som personangreb.

 

Hvilket igen og igen er blevet bekræftet når jeg har stillet uddybende spørgsmål til eksempelvis den meget omtalte "kinesergryde". Hvor AM gentagne gange afholder sig fra at svare på spørgsmål. Og kalder mine spørgsmål til "gryden" for personangreb, alene fordi hun bare ikke har kunnet argumentere for sin "ret"

 

Så alle de ting som AM og for den sagsskyld IL skriver i føromtalte tråd er derfor i mine øjne i direkte modstrid med deres handlinger.

 

 

Det er muligt at ADmin finder mit indlæg for .......meget. So be it. IL er ikke her mere og AM er Admin på et "konkurerende" forum,, sååååå.

Redigeret af Priceman
Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det kan jeg skam også godt forstå. Hvis jeg ikke er hjemme, så får Tex da også andet at spise, end det han plejer. Men det giver mig ikke grund til at blande til hverdag.

 

Hvis du lige læste hvad jeg skrev, ville du kunne se, at det med ikke at være hjemme, kun var den ene grund. Den anden grund er variationen, som min hund sætter pris på.

 

Det var den åbenlyse aversion som både AM og IL havde imod den ultra morsomme og åbenbart meget provokerende sociale gruppe kaldet Inderkredsen. En aversion der udmyntede sig i forskellige negative ytringer som du selv kan læse i omtalte tråd.

 

Men eller s fandt jeg lige et par eksempler her.

 

 

 

 

 

Disse yttringer til trods så vælger IL at smutte over i et forum hvor AM er Admin og hvor IL og AM egenrådigt kan bestemme hvem der må være med. Og dette mindre end to dage efter af de er kommet med dise udtalelser.

Defor drager jeg denne analogi direkte til AM´s personlige "inderkreds"forum.

Og ja jeg mener at hvis IL ikke finder at en debatør bør være der, så vil AM følge dette, da hun til dato aldrig har modsagt eller stillet tvivl ved IL´s meninger.

 

Et forum der i den grad ikke indeholder nogen form for konstruktiv debat, da uenighed med indehaver er i direkte modstrid med formålet med omtalte forum. Hvilket igen ligger i god tråd med oprettelsen af "Alternativ dyrlæge" gruppen. Man vil have ret til at ytre sig men man har desværre ikke balasten til at argumenter for sine holdninger, og føler sig så nødt til at sætte sig for sig selv med de der er enige i ens holdninger og som ikke på noget tidspunkt bliver den reelle udfordring, der kan være med til at udvikle en selv og andre.

 

 

Det er da infantilt at man kun vil have et rygklapperforum og ikke et som HF:5up: hvor man seriøst kan argumentere for sine holdninger og til tider blive lettere oprevet og til tider grine sin r.. i laser, af hinanden og hinandens tåbelighedder og morsomhedder. Men i bund og grund et forum der kan give tilbage lige så meget som man selv giver til forummet.

 

Hvis man afskærer sig fra at få positiv og negativ kritik og afskærer sig fra at skulle tage stilling til sine holdninger så udvikler man sig ikke , hvilket igen betyder at man kommer til at stå i stampe.

 

Jeg havde da ikke flyttet mig en meter hvis jeg var gået ind i en Debatforum der var baseret på Cesar Milan teorier eller et forum der forherligede Jane Fennel. Så havde vi siddet en lille håndfuld og været åhhh så enige. Men vi havde ikke flyttet os. Skulle der mod forventning komme nogen ind i forummet og stille tvivl ved vores holdninger så var de blevet værfet ud for ikke at tale ordentligt til os andre.

Hvilket er hvad der vil ske med AM´s forum.

Taler du imod den gængse holdning så vil det blive opfattet som at du taler grimt til andre , for mennesker som AM er ikke i stand til at adskille sine holdninger fra hendes person. Og derfor bliver alle uenighedder opfattet som personangreb.

 

Hvilket igen og igen er blevet bekræftet når jeg har stillet uddybende spørgsmål til eksempelvis den meget omtalte "kinesergryde". Hvor AM gentagne gange afholder sig fra at svare på spørgsmål. Og kalder mine spørgsmål til "gryden" for personangreb, alene fordi hun bare ikke har kunnet argumentere for sin "ret"

 

Så alle de ting som AM og for den sagsskyld IL skriver i føromtalte tråd er derfor i mine øjne i direkte modstrid med deres handlinger.

 

 

Det er muligt at ADmin finder mit indlæg for .......meget. So be it. IL er ikke her mere og AM er Admin på et "konkurerende" forum,, sååååå.

 

Dit personangreb er under bæltestedet og en rigtig god grund til ikke at være på denne debat mere. Seriøst virker det som om, du har et problem, siden du føler behov for at opdigte disse konspirationsteorier, der intet hold i virkeligheden har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Dit personangreb er under bæltestedet og en rigtig god grund til ikke at være på denne debat mere.

 

Indrømmet der er et enkelt ( 3 linjer) direkte personligt i mit indlæg.

Hvilket jeg beklager , m,en det kunne ikke være anderledes.

 

Men under bæltestedet er jeg ikke. Ikke i dette forum. :mrgreen:

 

Seriøst virker det som om, du har et problem, siden du føler behov for at opdigte disse konspirationsteorier, der intet hold i virkeligheden har.

 

Der er faktisk ingen teorier i mit indlæg. Og slet ingen ting om konspirationer, Måske du skulle slå ordet op i ordbogen. :5up:

 

Nu ved jeg ikke hvilke problemer du mener jeg skulle have for at sige min mening,?? men du bad om et svar og du fik det delvom det egentligt slet ikke var et indlæg til dig. Men ok sådan er en åben debat jo. Du fik så desværre ikke et svar du kunne argumente imod, og derfor blev du usaglig. Ærgeligt.

 

Det står selvfølgeligt den enkelte frit for at bruge det debat forum han eller hun har lyst til.

Jeg har så bare ikke brug for et hvor der på Admin. pladsen sidder en der i den grad har problemer med debatører der ikke er enige og som stiller tvivlende spørgsmål. Og slet ikke et forum hvor hver 3 indlæg er om hvor zøøøøde alle de andre hunde er. Man løber rimeligt hurtigt tør for emner at debatere. ( og ja jeg har "luret" derovre)

 

Så kom igen med argumenter omkring enekelt dele af mit indlæg ligesom du plejer. Det er meget mere ærligt, og væsentligt sjovere. Det kaldes nemlig debat.

 

Jeg kan selvfølgeligt godt stå heeelt alene med disse udsagn . Men jeg tvivler nu stærkt hvis man skal dømme efter min PB-indboks.:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indrømmet der er et enkelt ( 3 linjer) direkte personligt i mit indlæg.

Hvilket jeg beklager , m,en det kunne ikke være anderledes.

 

Men under bæltestedet er jeg ikke. Ikke i dette forum. :mrgreen:

 

 

 

Der er faktisk ingen teorier i mit indlæg. Og slet ingen ting om konspirationer, Måske du skulle slå ordet op i ordbogen. :5up:

 

Nu ved jeg ikke hvilke problemer du mener jeg skulle have for at sige min mening,?? men du bad om et svar og du fik det delvom det egentligt slet ikke var et indlæg til dig. Men ok sådan er en åben debat jo. Du fik så desværre ikke et svar du kunne argumente imod, og derfor blev du usaglig. Ærgeligt.

 

Det står selvfølgeligt den enkelte frit for at bruge det debat forum han eller hun har lyst til.

Jeg har så bare ikke brug for et hvor der på Admin. pladsen sidder en der i den grad har problemer med debatører der ikke er enige og som stiller tvivlende spørgsmål. Og slet ikke et forum hvor hver 3 indlæg er om hvor zøøøøde alle de andre hunde er. Man løber rimeligt hurtigt tør for emner at debatere. ( og ja jeg har "luret" derovre)

 

Så kom igen med argumenter omkring enekelt dele af mit indlæg ligesom du plejer. Det er meget mere ærligt, og væsentligt sjovere. Det kaldes nemlig debat.

 

Jeg kan selvfølgeligt godt stå heeelt alene med disse udsagn . Men jeg tvivler nu stærkt hvis man skal dømme efter min PB-indboks.:cool:

 

Hvis der er noget, der er usagligt, så er det dine fantasier om Anne-Maries og Irenes motivationer. Samtidig er du enormt nedladende i din omtale af Anne-Maries forum. Fair nok at det ikke er noget for dig, men der er da ingen grund til at latterliggøre det.

 

Jeg troede, at du var imod rygklapperi, men alligevel praler du selv af det jævnfør din kommentar omkring din pb-boks. Jeg er heller ikke i tvivl om, at du vil høste mindst 20 gange tak og spandevis af karmapoints fra Nollike og Co.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er noget, der er usagligt, så er det dine fantasier om Anne-Maries og Irenes motivationer. Samtidig er du enormt nedladende i din omtale af Anne-Maries forum. Fair nok at det ikke er noget for dig, men der er da ingen grund til at latterliggøre det.

 

Jeg troede, at du var imod rygklapperi, men alligevel praler du selv af det jævnfør din kommentar omkring din pb-boks. Jeg er heller ikke i tvivl om, at du vil høste mindst 20 gange tak og spandevis af karmapoints fra Nollike og Co.

 

Tror du egentlig ikke at du bare skal læne dig tilbage og være tilfreds med Priceman og køernes holdning til det nye forum? Så har I det da i det mindste for jer selv som det var meningen fra starten ;-)

 

I øvrigt er det svært at give Priceman flere karmapoint, vi bytter jo i Inderkredsen ved du nok :blink: :mrgreen::engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Hvis der er noget, der er usagligt, så er det dine fantasier om Anne-Maries og Irenes motivationer.

 

Skal vi ikke slå helt fast at jeg ikke har fantasier hvor de nævnte indgår.

Jeg har i øvrigt ikke talt om deres motiver. Jeg har blot resoneret over deres gøren og laden fra da de smuttede fra Jubii og til de smuttede herfra, da det var på samme måde med at trække folk væk fra de der var af en anden mening. Og lige den analogi er jo i flere tråde blevet bekræftet i åbent forum af enkelte af dem de "hev" i.

 

Samtidig er du enormt nedladende i din omtale af Anne-Maries forum. Fair nok at det ikke er noget for dig, men der er da ingen grund til at latterliggøre det
.

 

Hvis "forummet" har det dårligt så skal jeg nok betale for krisehjælp. Men da et Forum ikke er en person så er det nok ikke "forummet" der har problemet. vel.:blink:

 

Jeg troede, at du var imod rygklapperi, men alligevel praler du selv af det jævnfør din kommentar omkring din pb-boks. Jeg er heller ikke i tvivl om, at du vil høste mindst 20 gange tak og spandevis af karmapoints fra Nollike og Co.

 

Selv jeg finder det da morsomt at der rent faktisk ER flere end jeg der har det på den måde som jeg har skitseret. Når jeg har refereret til ryg klapperi har det oftest været i anden sammenhæng. Men ja det er da rart at vide man ikke er alene. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
KUN hvis du stiller op sammen med mig? :mrgreen:

Hihi nu strammer du den. Skal det så være som danser eller sanger.. Hmm nu jeg tænker over det, så vil det nok være lige rædselsfuldt, men helt klart underholdene, så pyt da jeg er med. :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi ikke slå helt fast at jeg ikke har fantasier hvor de nævnte indgår.

Jeg har i øvrigt ikke talt om deres motiver. Jeg har blot resoneret over deres gøren og laden fra da de smuttede fra Jubii og til de smuttede herfra, da det var på samme måde med at trække folk væk fra de der var af en anden mening. Og lige den analogi er jo i flere tråde blevet bekræftet i åbent forum af enkelte af dem de "hev" i.

 

Kald det ræsonnement eller fantasi - der er ingen forskel i denne sammenhæng.

 

.

Hvis "forummet" har det dårligt så skal jeg nok betale for krisehjælp. Men da et Forum ikke er en person så er det nok ikke "forummet" der har problemet. vel.:blink:

 

Der blev du igen usaglig.

 

 

Selv jeg finder det da morsomt at der rent faktisk ER flere end jeg der har det på den måde som jeg har skitseret. Når jeg har refereret til ryg klapperi har det oftest været i anden sammenhæng. Men ja det er da rart at vide man ikke er alene. :5up:

 

Der er også flere, der har det som jeg, hvis du endelig vil vide det.

Og så skuffer det mig egentlig, at du har brug for andres opbakning til at understrege, at du har ret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Eller TALENT ´09. :mrgreen:

 

Jeg danser, så synger du? :mrgreen::lol:

 

Altså talent DET har vi :5up: Måske ikke på ovennævnte områder, men så på så mange andre :engel::mrgreen:

Orv ja talent '09, det er da det vi skal.

 

Talent er mange ting Nollike, og hvad der ikke virker som talent for den ene, virker som talent for den anden. Lidt lige som kunst. Hvad der er godt for den ene, er noget skrammel for en anden, og jeg siger, at vi er MEGET talentfulde. Der var ingen der sagde at det skulle være/lyde kønt. :blink:

 

Undskyld spamningen i 'bæ-tråden'. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...