Hop til indhold

Fodertypens indvirkning på mængden af bæ.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman
Kald det ræsonnement eller fantasi - der er ingen forskel i denne sammenhæng.

 

Oookaaaayy. Godt så. Dog er ordet Resonnement bygget på vidensbaseret forhold og Fantasi udelukkende på forestilling

 

Der blev du igen usaglig.

 

Ja det blev jeg og helt bevidst. Man kan ikke være nedladende ovefor et objekt eller for den sags skyld et site.

Så det var helt bevidst.

 

 

Der er også flere, der har det som jeg, hvis du endelig vil vide det.

Og så skuffer det mig egentlig, at du har brug for andres opbakning til at understrege, at du har ret.

 

Brug for og brug for. Så skulle det da være første gang at jeg havde "brug" for det.

Men ja det er som jeg skrev før rart at vide man ikke er alene. Men jeg skriver nu ikke for at få denne opmærksomhed.

 

 

Til gængæld så syntes jeg du sniger dig udenom at definere hvad der var så forkert i mine indlæg #36 og #38. Du opfører dig bare fornærmet men er ikke konkret i forhold til de indlæg du er blevet stødt over.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 97
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Priceman
Orv ja talent '09, det er da det vi skal.

 

Talent er mange ting Nollike, og hvad der ikke virker som talent for den ene, virker som talent for den anden. Lidt lige som kunst. Hvad der er godt for den ene, er noget skrammel for en anden, og jeg siger, at vi er MEGET talentfulde. Der var ingen der sagde at det skulle være/lyde kønt. :blink:

 

Undskyld spamningen i 'bæ-tråden'. :oops:

 

Der er altid plads til sjov og ballade. Der er skam sure miner nok. :mrgreen::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Der er også flere, der har det som jeg, hvis du endelig vil vide det.

Og så skuffer det mig egentlig, at du har brug for andres opbakning til at understrege, at du har ret.

 

Blåt: Det var der vel reelt ingen som spurgte om? Men tak for oplysningen :-D

 

Rødt: Jeg tror såmænd ikke at det handler om at Priceman har brug for opbakning, han plejer at klare sig udmærket på egen hånd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv ja talent '09, det er da det vi skal.

 

Talent er mange ting Nollike, og hvad der ikke virker som talent for den ene, virker som talent for den anden. Lidt lige som kunst. Hvad der er godt for den ene, er noget skrammel for en anden, og jeg siger, at vi er MEGET talentfulde. Der var ingen der sagde at det skulle være/lyde kønt. :blink:

 

Undskyld spamningen i 'bæ-tråden'. :oops:

 

Jamen så sætter vi os en dag og laver en brainstorming over hvad vi kan tilføre den danske befolkning :mrgreen: Mit første forslag er at vi tager både hunde og kaffe med (til brainstormingen altså :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Oookaaaayy. Godt så. Dog er ordet Resonnement bygget på vidensbaseret forhold og Fantasi udelukkende på forestilling

 

Du ved så ikke nok til at kunne lave et kvalificeret ræsonnement f.eks. om Irenes rolle i Anne-Maries forum.

 

Ja det blev jeg og helt bevidst. Man kan ikke være nedladende ovefor et objekt eller for den sags skyld et site.

Så det var helt bevidst.

 

Det er meget tyndt det der. Du ved udmærket godt, at du ved at latterliggøre forummet også rammer den, der står bag, og dem der deltager.

 

 

 

Brug for og brug for. Så skulle det da være første gang at jeg havde "brug" for det.

Men ja det er som jeg skrev før rart at vide man ikke er alene. Men jeg skriver nu ikke for at få denne opmærksomhed.

 

Ja, det er da vældig rart. Man skal så bare ikke kalde det rygklapperi, når andre (som man er uenig med) har det på samme måde. Du ved alt det der med sten og glashus osv. ;-)

 

 

Til gængæld så syntes jeg du sniger dig udenom at definere hvad der var så forkert i mine indlæg #36 og #38. Du opfører dig bare fornærmet men er ikke konkret i forhold til de indlæg du er blevet stødt over.

 

Mere eller mindre det hele. Især at Irene skulle have ret til at smide medlemmer ud af forummet, og at man ikke må være med, hvis man ikke er enig med admin.

 

Nu smutter jeg ud af denne tråd - så kan I hygge jer med jeres Talent 09 osv. I vinder i hvert fald i kategorien nedladenhed :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Du ved så ikke nok til at kunne lave et kvalificeret ræsonnement f.eks. om Irenes rolle i Anne-Maries forum.

 

Muligvis ikke .Men da du kun svarer generelt så får du også kun generelle svar. Men lige på det specifikke punkt har du muliogvis ret.

 

 

Det er meget tyndt det der. Du ved udmærket godt, at du ved at latterliggøre forummet også rammer den, der står bag, og dem der deltager.

 

Nul putte. For lige at drage en parrallel .Så fordi jeg ikke kan lide og syntes at en Fiat Duplo er skide grim og underlig så har det intet med ejeren at gøre. Så om igen.

 

 

Ja, det er da vældig rart. Man skal så bare ikke kalde det rygklapperi, når andre (som man er uenig med) har det på samme måde. Du ved alt det der med sten og glashus osv. ;-)

 

Du kalder det bare det du vil hvis det tilfredsstiller dig. :blink:

 

 

Mere eller mindre det hele. Især at Irene skulle have ret til at smide medlemmer ud af forummet, og at man ikke må være med, hvis man ikke er enig med admin.

 

Vi får se.

 

Nu smutter jeg ud af denne tråd - så kan I hygge jer med jeres Talent 09 osv. I vinder i hvert fald i kategorien nedladenhed :vinken:

 

Hej hej det har været hyggeligt ,men desværre ikke særligt oplysende. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Der er altid plads til sjov og ballade. Der er skam sure miner nok. :mrgreen::-D

:5up:

 

Jamen så sætter vi os en dag og laver en brainstorming over hvad vi kan tilføre den danske befolkning :mrgreen: Mit første forslag er at vi tager både hunde og kaffe med (til brainstormingen altså :blink:)

Det er en aftale :5up: men det kunne da også være sjovt, at have de to ballademagere med i "forestillingen" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:5up:

 

 

Det er en aftale :5up: men det kunne da også være sjovt, at have de to ballademagere med i "forestillingen" :blink:

 

Så skal det ikke være Talent 09 for ham Peter Ålbæk er slet ikke til hunde og børn

Og så vinder i jo ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Nu smutter jeg ud af denne tråd - så kan I hygge jer med jeres Talent 09 osv. I vinder i hvert fald i kategorien nedladenhed :vinken:

Tak fordi du så lige har svinet mig til, som slet ikke har været med i jeres debat.

 

Som du selv skrev til priceman:

Du ved alt det der med sten og glashus osv. ;-)

Så tillykke med sejren. (altså i kategorien nedladenhed)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
:shock: Jeg synes at du leger med ilden... :shock::lol:

 

Så skal det ikke være Talent 09 for ham Peter Ålbæk er slet ikke til hunde og børn

Og så vinder i jo ikke.

Orv så langt tænkte jeg ikke, men måske jeg kan bløde ham op, når jeg fortæller jeg er gammel herfølge'aner og vise mit herfølge halstørklæde. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg er bange for at du må tage kraftigere midler i brug :blink: (nu mangler jeg den der smiley der vifter med øjenbrynene :mrgreen:)

Damned. Jeg smider altså ikke klunset :blink:

 

Hmm det er vidst bedst vi lader de fir-benet blive hjemme så. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PassivNinja

OK, så måtte jeg på for en kort stund.

 

Jeg er blevet gjort opmærksom på at mit navn optræder i "bæ" tråden, hvor nogle åbenbart mener det er relevant :mrgreen:

 

Hvad i hele hule osv. går der af jer?

Hvad sker der lige?

 

Hvorfor i alverden kan et nyt hundeforum få nogle af jer så højt op at køre?

 

I kan da bare gå derind, hvis I vil, så vidt jeg ved er det et åbent forum.

Jeg har ikke trukket/inviteret nogle fra Jubii herind i sin tid - så vidt jeg husker jeg husker måske forkert, men tror det ikke.

Jeg har ikke inviteret nogle fra HF eller andre steder til Hundevenner, så kan du Priceman tro det eller lade være.

 

For to år siden startede Anne-Marie på at lave et nyt forum sammen med en anden fra H-F, så det er ikke nye tanker.

 

Hvis hun, eller andre, vil have et andet forum også, hvad så?

Går der skår af nogen for det?

Næppe?

 

Priceman: Du ræsonnerer forkert (og igen hvorfor er det så vigtigt hvad jeg/vi gør?) i dette tilfælde får du skabt nogle billeder af, at jeg sidder og trækker i nogle tråde og kan/vil bestemme hvem der må være på Hundevenner.

Hvad bilder du dig ind?

Og hvorfor skulle jeg det?

Hvad skulle jeg kunne opnå med det?

 

Ja, jeg har ikke tid til meget forumsnak mere og lysten til dette forum forduftede, da der blev så meget ballade og fortolkninger da jeg ikke ville deltage i jeres "inderkredsgruppe".

Herre Gud og hvad så, det betyder vel ikke alverden at jeg eller andre sagde nej tak?

 

Du må naturligvis tænke hvad du vil, men hvad jeg gør og tænker kommer vel egentlig ikke dig ved - og jeg tænker ikke i de baner du tillægger mig.

 

Venlig hilsen

Irene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
OK, så måtte jeg på for en kort stund.

 

Jeg er blevet gjort opmærksom på at mit navn optræder i "bæ" tråden, hvor nogle åbenbart mener det er relevant :mrgreen:

 

Hvad i hele hule osv. går der af jer?

Hvad sker der lige?

 

Hvorfor i alverden kan et nyt hundeforum få nogle af jer så højt op at køre?

 

I kan da bare gå derind, hvis I vil, så vidt jeg ved er det et åbent forum.

Jeg har ikke trukket/inviteret nogle fra Jubii herind i sin tid - så vidt jeg husker jeg husker måske forkert, men tror det ikke.

Jeg har ikke inviteret nogle fra HF eller andre steder til Hundevenner, så kan du Priceman tro det eller lade være.

 

For to år siden startede Anne-Marie på at lave et nyt forum sammen med en anden fra H-F, så det er ikke nye tanker.

 

Hvis hun, eller andre, vil have et andet forum også, hvad så?

Går der skår af nogen for det?

Næppe?

 

Priceman: Du ræsonnerer forkert (og igen hvorfor er det så vigtigt hvad jeg/vi gør?) i dette tilfælde får du skabt nogle billeder af, at jeg sidder og trækker i nogle tråde og kan/vil bestemme hvem der må være på Hundevenner.

Hvad bilder du dig ind?

Og hvorfor skulle jeg det?

Hvad skulle jeg kunne opnå med det?

 

Ja, jeg har ikke tid til meget forumsnak mere og lysten til dette forum forduftede, da der blev så meget ballade og fortolkninger da jeg ikke ville deltage i jeres "inderkredsgruppe".

Herre Gud og hvad så, det betyder vel ikke alverden at jeg eller andre sagde nej tak?

 

Du må naturligvis tænke hvad du vil, men hvad jeg gør og tænker kommer vel egentlig ikke dig ved - og jeg tænker ikke i de baner du tillægger mig.

 

Venlig hilsen

Irene

 

 

Jeg kan godt forstå at du blev nød til at svare på dette!

 

Jeg vil fortælle at Irene intet har med driften af Hundevenner at gøre, hun er medlem og deltager i det omfang hun har lyst og tid :-D

 

At inddrage hende i denne gang smuds er helt hen i vejret.

 

Irene og jeg er veninder, og jeg kan love for at vi kan være uenige, det er nogle mærkelig konspirationsteorier der bliver lagt for dagen i denne tråd.

 

Jeg forstår ikke hvorfra Pricemand får sine fantasier fra, men kan sige at de ikke har bund i virkeligheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

HOVSA overså lige denne :oops:

 

Her hos mig er der skam ikke noget slum - Min hund kunne uden problemer blive Supermedlem hos DDV - Aldrig har jeg brugt min køkkenvægt så meget som nu :mrgreen:

 

Motivationen kommer helt af sig selv når man har set resultatet (som hos min hund kom ekstremt hurtigt) af ændring - Så fortsætter man gerne med at finde den store suppegryde frem og koge på livet løs :5up:

 

:5up:

 

Jeg fodrer også med ca ½ af hvert, synes ikke det er svært. Jeg har prøvet mig lidt frem med hvor meget hun skal have, hun holder en pæn vægt. Groas mave er kommet i orden og hun har en flot pels.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
OK, så måtte jeg på for en kort stund.

 

Jamen hej.

 

Jeg er blevet gjort opmærksom på at mit navn optræder i "bæ" tråden, hvor nogle åbenbart mener det er relevant

 

Ikkke relevant for "bæ" tråden. Men der blev stillet spørgsmål. Og der blev svaret selvom svarene ikke passede alle. Der blev også stillet modspørgsmål, men de blev som vanligt ikke besvaret.

 

 

Hvad i hele hule osv. går der af jer?

Hvad sker der lige?

Hvorfor i alverden kan et nyt hundeforum få nogle af jer så højt op at køre?

 

Nogen er oppe og køre og andre er ikke. Nogen stiller spørgsmål og Tja ,så tog det ene ord det andet og det var der "nogen" der ikke kunne håndtere.

 

I kan da bare gå derind, hvis I vil, så vidt jeg ved er det et åbent forum.

Åbent. Ja det er det sikkert. Men det var ikke det der blev rystet på hovedet over.

 

Jeg har ikke trukket/inviteret nogle fra Jubii herind i sin tid - så vidt jeg husker jeg husker måske forkert, men tror det ikke.

Jeg har ikke inviteret nogle fra HF eller andre steder til Hundevenner, så kan du Priceman tro det eller lade være.

 

Lige på det punkt så refererer jeg blor hvad andre her på forum har skrevet om den måde der blev hvervet medlemmer både fra Jubii i sin tid og nu også herfra. Tro det eller læs selv.

 

For to år siden startede Anne-Marie på at lave et nyt forum sammen med en anden fra H-F, så det er ikke nye tanker.

 

Næ tankerne er nok ikke nye.

 

Hvis hun, eller andre, vil have et andet forum også, hvad så?

Går der skår af nogen for det?

Næppe?

 

Næ det var heller ikke pointen.

 

Priceman: Du ræsonnerer forkert (og igen hvorfor er det så vigtigt hvad jeg/vi gør?) i dette tilfælde får du skabt nogle billeder af, at jeg sidder og trækker i nogle tråde og kan/vil bestemme hvem der må være på Hundevenner.

 

Så er udgangspunktet for mine resonementer altså forkerte hvilket jeg beklager.

 

 

Hvad bilder du dig ind?

Og hvorfor skulle jeg det?

Hvad skulle jeg kunne opnå med det?

 

Ro, og ikke risikere modstand og ballade og fortolkninger.

 

Ja, jeg har ikke tid til meget forumsnak mere og lysten til dette forum forduftede, da der blev så meget ballade og fortolkninger da jeg ikke ville deltage i jeres "inderkredsgruppe".

 

Det var den underlige uvilje til at se "inderkredsen " som årets største joke, der fik både du og AM til at komme med endda meget grimme tolkninger om formålet og intentionerne for gruppen der lavede splid og ballade.Det var ikke TSérne eller de andre der fandt det morsomt. Og der hvor filmen ligsom hopper af er hvor AM faktisk til at starte med finder det morsomt men da Du så ikke længere finder det morsomt så er hun pludselig også imod at "man" gør sådan noget, hviket igen får en enkelt eller to til at køre videre i samme rille.

 

 

Herre Gud og hvad så, det betyder vel ikke alverden at jeg eller andre sagde nej tak?

 

Nej det gjorde det ikke. Men i kunne jo ikke holde jer til det. Der skulle jo død og pine hæftes en helt masse på som ikke havde været TS´ernes tanker fra start af. I overfortolkede af årsager som jeg kun kan gætte på, for i selvsamme uge sad der netop en lille sluttet flok og opførte sig præcis på den måde i havde så meget imod.

 

Havde AM´s debat ikke været hemmelig så havde hun lagt en officiel invitation ud i forum. Så havde alle været velkommen på lige fod. Den måde det blev gjort på var præcis samme måde som da AM m.fl. forlod Jubii. Samme undskyldninger og samme luskede måde. Se den slags kan få det hele til at stritte på mig. Eller næsten det hele.:oops:

 

Du må naturligvis tænke hvad du vil, men hvad jeg gør og tænker kommer vel egentlig ikke dig ved - og jeg tænker ikke i de baner du tillægger mig.

 

Dine indlæg i tråden om "inderkredsen" er ikke særligt pæne og fremstiller andre som havende motiver de ikke har. Derfor tænker jeg at det er underligt at du samtidigt sidder i et, på det tidspunkt, ikke helt offentligt forum med præcis de motiver i hånden, du harselerer imod.

 

Du kan jo bare læse denne tråd igennem så kommer der eksempler på side 3-4 stykker.

 

Så et eller andet sted var der jo nok ikke så meget der strittede på AM og du som du prøver at udtrykke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg synes efterhånden denne tråd har udviklet sig i uheldig retning, er det nødvendigt at være så personlige?

Det kan da ikke kun være mig der er træt af al den personlige fnidder her, der og alle vegne.

 

Næ du har ret.

 

Men så skal man måske ikke spørge om personlige ting.

Ja jeg gider snart ikke holde tand for tunge hver gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Så var det altså Hundevenners og min tur til at blive kørt igennem Pricemans "fordøjelsessystem" i hans tråd om BÆ icon_eek.gif

 

Det er godt nok konspirations teorier der vil noget, det er længe siden jeg har set ham folde sig ud sådan, jeg tror han trænger til en kostændring icon_lol.gif

 

Det er flabbet og ja, ligefrem for sociologer snork_shok.gif

 

Jeg tror du skulle overveje en kostændring Priceman, for dine udsondringer tyder på en kraftig ubalance, der til min skræk har sat sig i hovedet på dig :shock:

 

Dette er sjældens set i samme grad :skraek:

 

 

Jeg vil gerne fortælle lidt om det nye forum, det er vidst helt iorden efter denne omgang :-D

Hundevenner er nemlig ramt af en gang mærkelig teorier, og os der er medlemmer mistænkt for alle mulige bagtanker, motiver og hvad ved jeg :lol:

 

www.hundevenner.forumup.dk har været på vej længe, jeg vil gerne være med til at skabe og bevare et hyggeligt forum, et sted der er rart at være, en blødt forum med udgangspunkt i en tænkning i bløde metoder, dette gælder både for hunde og den måde vi opfører os overfor hinanden :-)

Det er vigtigt for mig og de andre der styrer Hundevenner at folk føler sig trygge og at de kan debatere uden at føle de bliver "kørt over" i trådene.

 

Det er ikke et modtræk til HF, det har intet med hundeforum at gøre eller med medlemmer på HF at gøre, det kan slet ikke måle sig med Hunde-forum, det er et lille og langt mere beskedent forum og det må det gerne blive ved med at være :-)

 

Jeg har selv været med til at bygge hunde-forum op, jeg har arbejdet meget for et godt hunde-forum og jeg er sikker på at HFs admin ikke vil opfatte det negativt at jeg starter Hundevenner, så godt tror jeg jeg kender ham, han er et voksent menneske uden krigeriske tilbøjeligheder :-)

 

Hvad angår medlemmerne på Hundevenner, så er mange af dem mine venner, jeg har inviteret nogle herfra, folk jeg kender og nogen jeg ikke kender så godt, og disse er blevet opfordret til at invitere de de kan lide at være sammen med, og som de synes passer til hundevenner :-D

 

Jeg har ikke tid til at invitere alle jeg kender, nogle har skrevet lidt halvfornærmet om dette, men de er altså ikke "overset".

 

Hundevenner er og har aldrig været en hemmelighed, jeg bestemmer ikke alene, men har en rigtig god og solid redaktørgruppe, vi er ikke altid enige, men vi snakker os meget let tilrette :-D

 

Et rigtigt behageligt samarbejde om et dejligt sted :-D

 

Jeg anser gruppestyring for at være en fordel, imod hvad priceman åbenbart mener, så er jeg ikke et magt menneske og heller ikke en medløber som han også antyder i forhold til min veninde Irene :lol:

 

Så har noget lyst til et blødt hyggeligt forum, jamen så kig ind, men gør det åbent, og præsenter jer selv, vær ærlige, ellers er vi helst fri :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...