Hop til indhold

HJÆLP


Gæst gadekryds
 Share

Recommended Posts

Gæst gadekryds

min mand syntes jeg skal have en ny komputer jeg skal til at være moderne for han vil give mig en bærbar det er rigtig flinkt gjort af ham men så bliver jeg jo lige lidt nervøs for så skifter jeg internet og skal dermed også have en ny email adresse jeg har fundet ud af hvor jeg skifter den men skal jeg skiftet den ud her på det gamle jern eller kan jeg gære det på den nye det er jo ikke helt ligegyldigt jeg vil jo nødigt miste kontakten med alle jer og alt det sjove her inde

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke rigtig med :hmm: Du behøver da ikke skifte internetudbyder fordi du får en ny computer.

Med mindre det er en af dem hvor der følger et trådløst abonnement med?

 

Hvis du får ny e-mail adresse, går du da bare ind i dine brugerindstillinger her på hunde-forum og laver den om. Du kan også vælge at lave en webmail adresse. som er helt uafhængig af hvilken internetudbyder du har - f.eks. Gmail - så behøver du aldrig skifte e-mail adresse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
Jeg er ikke rigtig med :hmm: Du behøver da ikke skifte internetudbyder fordi du får en ny computer.

Med mindre det er en af dem hvor der følger et trådløst abonnement med?

 

Hvis du får ny e-mail adresse, går du da bare ind i dine brugerindstillinger her på hunde-forum og laver den om. Du kan også vælge at lave en webmail adresse. som er helt uafhængig af hvilken internetudbyder du har - f.eks. Gmail - så behøver du aldrig skifte e-mail adresse.

 

ja jeg vil have et trådløst så jeg kan tage putern med mig og det har cybercity ikke så er jeg nok lige nød til at skifte regner ikke med at jeg kan bruge cybercity.dk når jeg bruger noget andet hvad vi så end finder på for det skal også være noget der dækker her ude på landet det er jo en jungel at finde rundt i

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg vil have et trådløst så jeg kan tage putern med mig og det har cybercity ikke så er jeg nok lige nød til at skifte regner ikke med at jeg kan bruge cybercity.dk når jeg bruger noget andet hvad vi så end finder på for det skal også være noget der dækker her ude på landet det er jo en jungel at finde rundt i

 

 

Du kan da bare anskaffe en trådløs router og smide på den "gamle" internetforbindelse.

 

Så har du trådløst i hele huset, og kan endda smække printeren på routeren, så der er trådløs udskriftsdeling også.

Hjemmenetværk kaldes det ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig. Du får ingen problemer når bare du har dit password og adgangskode til siden her. Køb du roligt en ny pc :-DOplysninger her på siden ligger ikke på din computer men på administrators server...Så der er intet der går tabt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...