Hop til indhold

Rotter sig sammen


Aslan
 Share

Recommended Posts

Fordi ejerne af de andre hunde er nogen klaphatte, og fordi ejeren af labhvalpen er et fjols......

 

 

Hvis en hund bliver nådesløst tumlet rundt af alle andre hunde, så burde man have stoppet legen længe inden det kom så vidt, efter min mening

 

Jeg kunne ikke være mere enig :5up: det er utrolig så mange hvalpe der "skal lære at klare sig selv", det er simpelthen så synd, de har jo ikke en jordisk chance :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne ikke være mere enig :5up: det er utrolig så mange hvalpe der "skal lære at klare sig selv", det er simpelthen så synd, de har jo ikke en jordisk chance :cry:

 

Jamen jeg mener jo også at valpe skal lære at "klare sig selv", forstået på den måde at: Bliver den flabet, bliver den trynet, forholder den sig helt og holdent passivt mens den trynes, så bliver en sluppet igen. Opfører den sig ordentligt, så kan der leges osv...

 

Altså at hvalpe generelt lærer at "snakke" og gebærde sig som hund.

 

........Men ikke med alle hunde.....ikke på én gang.... og slet ikke på en træningsplads.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg mener jo også at valpe skal lære at "klare sig selv", forstået på den måde at: Bliver den flabet, bliver den trynet, forholder den sig helt og holdent passivt mens den trynes, så bliver en sluppet igen. Opfører den sig ordentligt, så kan der leges osv...

 

Altså at hvalpe generelt lærer at "snakke" og gebærde sig som hund.

 

........Men ikke med alle hunde.....ikke på én gang.... og slet ikke på en træningsplads.

 

Jeg tror at vi er enige :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...