Gæst broechner Skrevet Marts 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2009 Findes begrebet forårs kuller overhovedet hos hunde, eller evt noget lignende reaktion på omslag i vejr osv.. Min snart 3 årige Amstaff har nemlig "ændret adfærd" de sidste par uger synes jeg.. Ikke i nogen negativ retning eller noget. Ved godt det lyder lidt spacy, men nu poster jeg det her i forum...:5up: Broechner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 det tror jeg helt sikkert der er vi kan også mærke det hjemme hos os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst broechner Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Hehe ok.. Vildt nok at de kan mærke det , hvis det er tilfældet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Jeg tror da helt sikkert de kan blive lige så kåde som os andre, ved at vejret er dejligt og de bliver sluppet på en stor grøn plæne der dufter af spændende nye ting.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2009 Med den legesyge adfærd og glæde de kan have over sne, tror jeg bestemt også de kan lade sig påvirke af foråret. Er dog ikke ramt af det herhjemme, men måske det kommer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Marts 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2009 Jep, jeg er ihvert fald temmelig sikker på Dumle har forårskuller på en dag som i dag, så snart vi kommer ud af døren er han ivrgi efter der skal ske noget og så snart snoren ryger af er han helt i hvalpe-hople igen... Samtidig passer foråret dog som regel også med naboens tæves løbetid, så nu hører vi snart hundeglam fra naboens hanhund som smitter gevaldigt af på Dumle, og piven og rastløshed, men det er vel også en slags forårskuller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Marts 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2009 Jep, jeg er ihvert fald temmelig sikker på Dumle har forårskuller på en dag som i dag, så snart vi kommer ud af døren er han ivrgi efter der skal ske noget og så snart snoren ryger af er han helt i hvalpe-hople igen... Samtidig passer foråret dog som regel også med naboens tæves løbetid, så nu hører vi snart hundeglam fra naboens hanhund som smitter gevaldigt af på Dumle, og piven og rastløshed, men det er vel også en slags forårskuller Oh well, så er Berner-bassen altså beslægtet med Dumle-manden for det dér lyder godt nok temmelig væmmelig bekendt !!! Jo, der er forår i luften...på alle områder ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2009 Ja, her har vi lidt af forårs-kuller et stykke tid - Herr Flick er helt vildt gak og fjollet både inde og ude :nar: indenfor spæner han rundt med hans legetøj, spiller "fodbold" med pivboldene og ude flyver han rundt i flexlinen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts