Hop til indhold

Fra træningen i aften


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Men vi kommer kommer til at mangle et halsbåndt som vi skal bruge når lexus skal i vandet:-D

 

Hvad med at bruge en ganske alm. kæde når han er i vand? Det er nemt og bekvemt og man skal ikke tørrer og behandle bagefter :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Webbing har jeg kun gode erfaringer med. Bo vinterbadede det meste af livet i et webbinghalsbånd, og de der webbing-dressurliner, som mange bruger, er tilsyneladende uopslidelige - jeg har en der er 13 år gammel.

 

Det virker også meget stærkt - men selvfølgelig har jeg ikke prøvet at have en hund med Lexus' styrke (endnu :shock:)

Jeg har bare ikke så meget "fidus" til de kliklåse som er på de der webbing:neutral:

 

Det er slet ikke sikkert du kommer til at opleve Leroys styrke. ddberne er jo meget afslappede af natur, og tager det meste med "Nååh ja, ja vi når det nok idag eller en anden dag hvis tiden er til det...":blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bare ikke så meget "fidus" til de kliklåse som er på de der webbing:neutral:

 

Mine har aldrig haft kliklås. Jeg bruger halvkvæler. Det er samme slags som Leroy har på nu. Jeg tror det er virkelig svært at ødelægge.

 

Det er slet ikke sikkert du kommer til at opleve Leroys styrke. ddberne er jo meget afslappede af natur, og tager det meste med "Nååh ja, ja vi når det nok idag eller en anden dag hvis tiden er til det...":blink:

 

Nu må vi se. Det er altid spændende hvad sådan en hvalp har i godteposen til én :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er godt nok imponeret over ham Lexus :-D

 

Vinnie har et bredt læderhalsbånd, som jeg i sin tid købte hos vores dyrlæge. Det har messingspænder, og det tror jeg faktisk er noget af det mest solide man kan få.

Efterfølgende købte jeg også en snor med messing-karabinhager, efter at have oplevet at de forkromede gik i stumper og stykker.

 

 

Lige lidt OT, men kan Vinnie ikke trække det halsbånd ud af facon, så hun kan smyg sig ud af det ? Det er vores evige problem med Berneren. Derfor det halve kvæl af metal. Det er så bare lidt hårdt ved pelsen selvom han ikke går så meget med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt OT, men kan Vinnie ikke trække det halsbånd ud af facon, så hun kan smyg sig ud af det ? Det er vores evige problem med Berneren. Derfor det halve kvæl af metal. Det er så bare lidt hårdt ved pelsen selvom han ikke går så meget med det.

 

Jo hun kan. Det er også derfor jeg fik syet et halvkvæler specielt til hende.

Men jeg tror ikke en hund med Lexus' hovedform lige kan trække sig baglæns ud af et halsbånd.

 

Desuden var det jo syningerne der røg i Lexus' halsbånd. Det havde jeg ikke set da jeg skrev det tidlige indlæg. Jeg kan ikke garantere at syningerne i mit er bedre, men læderet er meget blødt selv om det er tykt, og det plejer at være et tegn på god kvalitet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi harværte ude ved en sadelmager og vi får lavet et halsbånd specielt til Lexus helt efter mit ønske:blink: Men vi kommer kommer til at mangle et halsbåndt som vi skal bruge når lexus skal i vandet:-D

Nitter og bling, bling er ikke lige mig:lol:

 

Ok, det er i Galten du er, af en eller anden grund trode jeg det var den lille ude i nærheden af Mc.D og Bilka på Viborgvej (Aarhus):lol::lol::lol:

 

Det bliver sikkert inden træffet, for der er jo et par "gode" vandhuller på klostermarken:lol::lol:

 

Nej, det er nu den butik i odder jeg er i;-) Det lyder også fedt med det halsbånd fra sadelmager:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er nu den butik i odder jeg er i;-) Det lyder også fedt med det halsbånd fra sadelmager:5up:

Jeg ved ikke om vi kan nå at komme inden træffet:( Men du må meget gerne tage et par halsbånd med;-) Jeg måler lige lexus' hals lidt senere

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om vi kan nå at komme inden træffet:( Men du må meget gerne tage et par halsbånd med;-) Jeg måler lige lexus' hals lidt senere

 

ja, det er vist også rigeligt langt at køre for et halsbånd:blink: Ønsker han sig i læder eller nylon?

 

ejjj, han skal da have et army halsbånd fra rogz, så han passer til dine bukser:5up::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er vist også rigeligt langt at køre for et halsbånd:blink: Ønsker han sig i læder eller nylon?

 

ejjj, han skal da have et army halsbånd fra rogz, så han passer til dine bukser:5up::mrgreen:

Det skal jo bruget som "bade"halsbånd:blink: så mon ikke nylon er bedst?

Mine bukser er ikke army *fornærmet-smilie* det er jagt-bukser at du bare ved det:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal jo bruget som "bade"halsbånd:blink: så mon ikke nylon er bedst?

Mine bukser er ikke army *fornærmet-smilie* det er jagt-bukser at du bare ved det:lol::lol::lol::lol:

 

okaaay, så siger vi det:engel::cool:

 

men det er den farve her:[media]http://www.comparestoreprices.co.uk/images/unbranded/r/unbranded-rogz-beach-bum-range--military-designlead.jpg[/media]

 

Og i den model her, med kraftig kliklås og ring.:http://www.dogshop.dk/shop/rogz-special-agent-2634p.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...