Hop til indhold

Så er min kommende prinsesse blevet 25 dage


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg var nede og besøge dem, og var der rent faktisk imens billederne blev taget :-D

 

Og jeg fik lov til at være med til at give dem fast føde opblødt i vand, det var kun anden gang i deres liv at de skulle prøve det, så det var lidt af en opgave at sørge for at holde deres poter uden for madskålene, da det åbenbart er lettest at spise når man står oven i maden :blink:

 

Billede_3012.jpg

 

Og her er det rent faktisk mig der sidder og rækker ud efter hvalpene:

 

Billede_3005.jpg

 

Hende der står forest her, har altså bare den skønneste buttede hvalpemave :lun:

 

Billede_2995.jpg

 

Leto:

 

leto_3037.jpg

 

Larissa:

 

larissa_3001.jpg

 

Libertas:

 

lib_3042.jpg

 

Lara:

 

lara_3044.jpg

 

Luna:

 

luna_3045.jpg

 

Og her er så hele flokken :-D:

 

Billede_3028.jpg

 

Billede_3030.jpg

 

Billede_3035.jpg

 

Og her bliver der spist til den store guldmedalje :mrgreen::

 

Billede_3048.jpg

 

Billede_3050.jpg

 

Og efter at maven sådan er blevet fyldt, så kan man altså godt blive lidt træt :blink::

 

Billede_3054.jpg

 

Billede_3057.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

åååååååårrrrrhhhhh hvor er de søde :lun: .... hvornår finder du ud af hvad for en der er din? jeg vil vide det nu :mrgreen:

 

De skal være 6 uger før man kan se hvilket temperament de har, og først der skal vi til at vælge hvalp :-D

 

Jeg glæder mig også helt vildt til at finde ud af hvilken en af dem det bliver :-D

 

Det kan være jeg skal oprette en afstemning, og så kan vi se hvem der vinder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Foreløbig er jeg lidt lun på hende her, men nu må vi jo se :lun:

 

larissa_3001.jpg

 

Nu bliver du altså nød til at få et kys, for det er også hende jeg synes bedst om :lun:

 

Sad og kiggede på billederne og tænkte hvem mon det skal blive? Synes rigtig godt om hendes tegninger, med de lidt mørkere kinder, hvid snude og så bare den der lyse (beige?) grundfarve :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bliver du altså nød til at få et kys, for det er også hende jeg synes bedst om :lun:

 

Sad og kiggede på billederne og tænkte hvem mon det skal blive? Synes rigtig godt om hendes tegninger, med de lidt mørkere kinder, hvid snude og så bare den der lyse (beige?) grundfarve :lun:

 

Altså nu må du snart bestemme dig, først vil du banke mig, og nu vil du kysse mig :shock: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg er altwå helt skudt i Lara

 

lara_3044.jpg

 

Hun har så smukke øjne og er så klog ud :lun:

 

Hun er også rigtig dejlig, men hun ligner jo næsten Baldur på en prik, så for at mindske forvirringen herhjemme, så skal jeg måske vælge en der ikke er magen til Baldur :blink:

 

Baldur som hvalp:

 

491433253_e15657cf55_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er også rigtig dejlig, men hun ligner jo næsten Baldur på en prik, så for at mindske forvirringen herhjemme, så skal jeg måske vælge en der ikke er magen til Baldur :blink:

 

Baldur som hvalp:

 

491433253_e15657cf55_o.jpg

 

humm ja kan godt se hvad du mener :-D meeeeeen to ens smuksakker ville nu også se godt ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg er altwå helt skudt i Lara

 

lara_3044.jpg

 

Hun har så smukke øjne og er så klog ud :lun:

 

Vi var dernede i dag og besøge hvalpene :lun:

 

Men sådan som Lara opførte sig i dag, så må jeg desværre sige at, medmindre at hun ændrer personlighed, så falder vores valg ikke på hende, selvom hun er dejlig og smuk :-)

 

Vi fik slet ikke hilst på hende, fordi at hun som den eneste hvalp hele tiden søgte væk fra os, og forsøgte at gemme sig. Og da der kom en høj lyd fra køkkenet, var hun den eneste hvalp der blev forskrækket :cry:

 

Men jeg håber, at hun vokser sig mere selvsikker hen ad vejen, da hun godt nok er en smuk hund :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...