Hop til indhold

Forsøg på at ændre folks syn på Muskelhunde!!


Gæst Martin Buddha Hansen
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Og så har jeg jo heldigvis ytringsfrihed, så jeg kan fortælle folk hvad jeg mener...men gider egentlig ikke debattere min signatur mere, når jeg skal påduttes motiver af forskellig slags, EFTER jeg har forklaret mig...

 

Hvis jeg absolut skal forklare igen hvad jeg mener om forbudstilhængere, så respekterer jeg uden at blinke at det er deres holdning til tingene. De har også ret til at være her...

 

Men jeg kan ikke se logikken i et forbud eftersom vi ofte(bare ikke lige i ekstrabladet) hører om 'søde pussenusser almindelige' hunde der overfalder andre...og så kan vi snakke nok så meget om at jeg negligerer ting, men jeg har i det mindste ik så meget fokus på én bestemt race at jeg ikke kan se at der er problemer med andre hunde...

At gå efter 12-14 bestemte racer ser nok meget godt ud på overfladen, men der er jo intet i et forbud der kan forhindre de andre overfald...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 753
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Zarina

Ved du hvad, jeg har læst din såkaldte forklaring, hvilket jeg også har skrevet.

 

Det er og bliver et usselt, usmageligt og helt igennem unødvendigt ord at inddrage i debatten. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ved du hvad, jeg har læst din såkaldte forklaring, hvilket jeg også har skrevet.

 

Det er og bliver et usselt, usmageligt og helt igennem unødvendigt ord at inddrage i debatten. :roll:

 

Okay så...ja jeg kom jo lidt i tvivl, men man kan vel ikke bebrejde mig når det i den grad bliver overfortolket...

 

Men som skrevet gider jeg ikke debattere min usle signatur med dig mere... når vi når til det punkt at det skal være det debatten skal handle om, så må det være fordi vi keder os...

 

Og så har jeg forøvrigt ikke det store problem med din signatur, selvom jeg da i nyhederne ofte ser religiøse fanatikere gå amok og dræbe både sig selv og andre...hvilket vel heller ikke ligefrem er et positivt stempel...Men det er nok fordi jeg ikke overfortolker

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Okay så...ja jeg kom jo lidt i tvivl, men man kan vel ikke bebrejde mig når det i den grad bliver overfortolket...

 

Men som skrevet gider jeg ikke debattere min usle signatur med dig mere... når vi når til det punkt at det skal være det debatten skal handle om, så må det være fordi vi keder os...

 

Og så har jeg forøvrigt ikke det store problem med din signatur, selvom jeg da i nyhederne ofte ser religiøse fanatikere gå amok og dræbe både sig selv og andre...hvilket vel heller ikke ligefrem er et positivt stempel...Men det er nok fordi jeg ikke overfortolker

 

 

Fanatisme, er når man fordobler indsatsen ,efter man har glemt målet.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...