Besvaret Marts 20, 200917 år comment_141976 Hej! Vi er helt nye herinde, og med vi mener jeg Nala min GD tæve på 4 år og jeg selv... Vi søger andre GD til leg og hygge. Vi bor i Hee ved Ringkøbing, og det ville være optimalt, hvis du/i kommer fra Ringkøbing/Skjern kommune, eller i nærheden... Rapporter
Besvaret Marts 21, 200917 år comment_141983 Jeg kan desværre ikke tilbyde en playdate, men jeg vil da lige gøre opmærksom på at du ikke slipper for at vise os nogle billeder af skønheden (Ups - det har du jo allerede gjort - tak for det) Held og lykke med at finde legekammerater :5up: Rapporter
Besvaret Marts 22, 200917 år comment_142811 Neiii, hvor er hun bare skøn! Hvis I kommer forbi Odense, så er vi ganske friske. Hektor er en alt-elskende glad dreng som altid kan bruge en ny legekammerat. Rapporter
Besvaret Marts 22, 200917 år Forfatter comment_143065 Neiii, hvor er hun bare skøn! Hvis I kommer forbi Odense, så er vi ganske friske. Hektor er en alt-elskende glad dreng som altid kan bruge en ny legekammerat. Det skal vi endelig huske :blink: Rapporter
Besvaret Marts 23, 200917 år comment_143208 Hej! Vi er helt nye herinde, og med vi mener jeg Nala min GD tæve på 4 år og jeg selv... Vi søger andre GD til leg og hygge. Vi bor i Hee ved Ringkøbing, og det ville være optimalt, hvis du/i kommer fra Ringkøbing/Skjern kommune, eller i nærheden... Hej Marie, vi er også nye herinde og vores Freya GD tæve på 3 måneder vil også gerne have en lege kammerat, men vi bor i Nivå i Nordsjælland, så der er lidt langt, men her skal i også være velkommen hvis i er i nærheden:-) Mvh Sine Rapporter
Besvaret Marts 23, 200917 år Forfatter comment_143212 Hej Marie, vi er også nye herinde og vores Freya GD tæve på 3 måneder vil også gerne have en lege kammerat, men vi bor i Nivå i Nordsjælland, så der er lidt langt, men her skal i også være velkommen hvis i er i nærheden:-) Mvh Sine Argh det var ærgeligt! Er bange for det er mig der er lang væk, og ikke dig. Synes slet ikke jeg kan finde nogle GD'er her i en radius af 60 km... Rapporter