Hop til indhold

Vis mig din cavalier..


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Gæst mortilseks

hvor er de søde kom helt til at tænke på vores Mozart som vi havde før Basse han var også den race der, men vi kom af med ham da så en dør stod åben stak han af og ikke til at drive hjem igen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Dorthe BP

Hej cavalier mennesker :vinken:

Jeg har været med her nogen tid på sidelinjen.

 

Her er nogen billeder af min cavalier :-D

[ATTACH]31725[/ATTACH]

 

[ATTACH]31726[/ATTACH]

 

Hun hedder Mille og er 21 måneder.

 

:vuf: Dorthe

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst mariannaa
Hej cavalier mennesker :vinken:

Jeg har været med her nogen tid på sidelinjen.

 

Her er nogen billeder af min cavalier :-D

[ATTACH]31725[/ATTACH]

 

[ATTACH]31726[/ATTACH]

 

Hun hedder Mille og er 21 måneder.

 

:vuf: Dorthe

Ihh, hvor er hun smuk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

stort tillykke med din smukke smilla;-) desværre er jeg ikke så dygtig til at sætte fotos ind på pc...men jeg syntes det er nogle flotte hunde,cavalier, og en dag får jeg måske sat et foto ind af min smukke hanhund:hjerte:han er også en blenhaim

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg lige modtaget billederne fra fotografen, som vi besøgte for 14 dage siden :shock:

Hold op hvor jeg syntes at hun er smuk :hjerte: fotografen har virkelig gjort et godt stykke arbejde :5up:

 

Hvor er hun smuk.:lun: Jeg har også lige fået 4 store billeder hjem fra fotografen af Smilla som jeg skal have op. Det er helt kunstværk... :hjerte: :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schnitzel
Hvor er hun smuk.:lun: Jeg har også lige fået 4 store billeder hjem fra fotografen af Smilla som jeg skal have op. Det er helt kunstværk... :hjerte: :-D

 

Er det nogle billeder som ikke er i dine album ? For hvis så skal man altså dele :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen altså, sidder da og blir helt blød. Har ikke selv en cavalier, men ville da alligevel gerne se jeres billeder:-D

 

Hvor er det dog nogle bedårende vapser i har jer :hjerte:

 

Ikke at tage fejl af, at vi elsker vores chihuahua overalt på jorden, men vores næste hund har vi længe været enige om, skal være en cavalier, og disse billeder, har bestemt kun bekræftet os i det:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hejsa

 

Hjælp søges til en måske kommende Cavalier-ejer :-D

 

Håber det er OK jeg skriver i denne tråd...

 

Vi er en familie på 5 bestående af far, mor og 3 børn på 3, 7 og 9 år. Vi voksne er begge vokset op med hund og vi har længe ønsket at få hund i vores egen "lille" familie. Vi vil selvfølgelig være sikre på at vælge en race som passer ind i vores hverdag og efter at have være hundeleksikonet igennem sådan ca 100 gange synes jeg Cavalieren passer godt!

 

Men nogen som har erfaring med Cavalieren og børn? Udover vores egne 3 er der altid mange børn i huset - legekammerater, fætre/kusiner, naboer etc.

 

Hvad med at være alene hjemme? Den vil skulle være alene ca. 5 timer 2 dage om ugen....

 

Vi kan ikke rigtig beslutte os for om vi skal have hund nu eller vente til ungerne er ældre. Både for vores og hundens skyld...

 

tili

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså umiddelbart tænker jeg på at børnene ihvertfald skal kunne finde ud af at behandle hunden pænt..! Min Tilde er lidt sart, fx hvis vi kommer til at træde på en pote ved en fejl bliver hun utrolig "ked" af det... Men altså vi fik Tilde fra en opdrætter med barn på 1½ og 3år, de havde så været van til hundene og behandlet dem pænt og det gik fint

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...