Hop til indhold

Nome Halsbånd


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nogen der har Nome-halsbånd fra www.hundenshus.dk som kan fortælle lidt om kvaliteten af dem? og evt. anbefale dem eller det modsatte?

 

Jeg overvejer lidt at købe et Nome agility-halsbånd m. snor, hendes sele vil stadig være det primære til gåtur og træning, men til agility skal hun jo være "nøgen" ;-) og så ville det være rart ikke at skulle stå og pille sele af og på hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har Nome-halsbånd fra www.hundenshus.dk som kan fortælle lidt om kvaliteten af dem? og evt. anbefale dem eller det modsatte?

 

Jeg overvejer lidt at købe et Nome agility-halsbånd m. snor, hendes sele vil stadig være det primære til gåtur og træning, men til agility skal hun jo være "nøgen" ;-) og så ville det være rart ikke at skulle stå og pille sele af og på hende...

 

Ekaterina har et til Stella, som jeg har haft lånt til Svea. Og jeg synes i hvert fald kvaliteten var fin!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det sådan et, man lige kan "klikke" fra hinanden med et snuptag? Sådan et har jeg nemlig også tænkt på ville være smartere til agility end selen...

 

det er ikke klik, det er bare over hovedet i et snuptag :mrgreen: og i agilityversionen sidder snoren så permanent fast i ringen.... man kan få dem lavet i de farver man vil have og også med hundens navn eller andet broderet på .... priserne er på http://www.hundenshus.dk og det er også derfra jeg har lånt billederne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Jeg bruger sådan et til hverdag til lille Oscar, han er godt 3 måneder :-).. På gåturen er det sele, men når vi er hjemme får han det halsbånd da der er fri udgang til haven for ham.. Og har fået broderet mit telefon nr på, så hvis han skulle løbe væk, så kan folk ringe :mrgreen:

 

Ja, lidt klog har man vel lov at være :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror der var 3cm i hele bredden inkl fleece... Jeg ville helt klart vælge det bredeste. Svea's nuværende halsbånd er vist næsten 4cm bredt.

 

 

I agilityversionen kan man kun vælge mellem 20 og 25 mm.... :neutral: så det må blive 25 så... Det er jo heller ikke et hun som sådan skal gå med på, hun skal bare lige have det på hen til banen og ud af banen igen....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern
I agilityversionen kan man kun vælge mellem 20 og 25 mm.... :neutral: så det må blive 25 så... Det er jo heller ikke et hun som sådan skal gå med på, hun skal bare lige have det på hen til banen og ud af banen igen....

 

Men vil se billeder af det når du har fået det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I agilityversionen kan man kun vælge mellem 20 og 25 mm.... :neutral: så det må blive 25 så... Det er jo heller ikke et hun som sådan skal gå med på, hun skal bare lige have det på hen til banen og ud af banen igen....

 

jeg har så lige gennemskuet, at 20 eller 25 mm er bredden på det midterstykke der broderes på - derudover kommer fleecekanten så... så hvis jeg vælger 25 bliver det nok, som Sveas - næsten 4 cm bredt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
jeg har så lige gennemskuet, at 20 eller 25 mm er bredden på det midterstykke der broderes på - derudover kommer fleecekanten så... så hvis jeg vælger 25 bliver det nok, som Sveas - næsten 4 cm bredt

 

 

Jeg har set noget ligende på denne hjemmeside.. synes der er lidt mere at vælge imellem.. http://www.minxdesign.se/ :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har så lige gennemskuet, at 20 eller 25 mm er bredden på det midterstykke der broderes på - derudover kommer fleecekanten så... så hvis jeg vælger 25 bliver det nok, som Sveas - næsten 4 cm bredt

 

Ja Svea's midterstykke er 2,5 cm :5up:

 

Selvom hun ikke skal have det på ret meget ville jeg stadig væge den bredeste :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
ja der er godt nok mange fine muligheder derinde :-D men det er hele snor og halsbånd i et ideen jeg rigtigt godt kan lide ved dem fra hundenshus, det er så praktisk ;-)

 

Ja oki... det kan jeg godt se.. Men måske du kan prøve at skrive derhen.. så vidt jeg har hørt skulle de vidst være meget hjælpsomme.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...