Hop til indhold

2 lidt hårde - men forhåbentlig gode - uger


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg ville egentlig have været i gang med at træne dæk ordentlig ind, men er hoppet fra det igen, da vi har 2 uger (denne og næste) med 3 x ugentlig træning, indtil vore klikkerhold hos Pia slutter....

 

Denne uge er særligt hård, da vi har første gang til hvalpe-agility imorgen onsdag, så har vi rally-intro hele lørdag formiddag... regner dog ikke med at det bliver super hårdt for Karla, da der står i indbydelsen, at det især kommer til at handle om introduktion til klikker og target, og det kender hun jo allerede fra vores træning hos Pia...

 

Søndag har vi træning hos pia... så det bliver en hård weekend for den lille... men forhåbentlig bliver det også superhyggeligt og sjovt :-D

 

næste uge er det rally mandag aften, agility onsdag eftermiddag og tricks og aktivering for sidste gang hos Pia om søndagen... derefter er det "bare" 2 gange ugentlig træning, ligesom hun er vant til...

 

Så indtil disse to uger er overstået ryger hjemmetræning lige på pause - med mindre hun specifikt beder om det ligesom igår :lol:

 

Andre der har træningsopstart nu her? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Njah, ikke endnu.

Men starter til hvalpemotivation d. 23/4, så der er ikke så længe til :5up:

Jeg tænkte sådan på Karla idag, da jeg fik min pakke fra Zooplus...havde nemlig bestilt (bla.) sådan en plysterning..der hedder noget helt skørt på tysk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...