Hop til indhold

Månedens hund april 2009 "sovende hunde"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen
Ja tak for den :lol: Hvis man falder i søvn midt i en legestue, så :mrgreen:

Ja men den går heller ikke længere. Nu bukker han ikke sådan under, der skal skrappere midler i brug. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 142
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak for det.... :blink:

ja, de er lidt nogle bløddyr :mrgreen:

 

her er også nogle sære sovestillinger: http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/5621-herr-flick-pa-slap-line-igen-igen.html :mrgreen:

 

 

Ha ha, det her er da meget bedre end det du har valgt:

 

:lol: Hvordan f... kan han ligge sådan? Hvor er resten af kroppen? :lol:

Redigeret af Nollike
Link til indlæg
Del på andre sites

Hjææælp, det blev da godt nok noget stort i det :oops: Giv mig lige et hint når du har set hvilket et jeg mener, så jeg kan slette det igen :mrgreen:

 

 

har set det :mrgreen:

 

ja jeg forstår det ikke, det må de være mega ukomfortabelt at ligge sådan, han lå hen over mine ben.... ja han er temmelig magelig nogle gange :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min harddisk (ekstern) er stået af, og der har jeg selvfølgelig 99% af mine billeder på, så stort set alle mine billeder er gået tabt. :megaked:

 

Men så kan sådan nogle hundedebatter komme én til gode, for nu kan jeg hente de billeder, jeg har lagt ind igennem tiderne, det trøster da en lille bitte smule. Men et sovende billed er dog ikke dem jeg har lagt flest ud på nettet af, men fandt dog liiiige et enkelt fra vores første legestuedag, så det bliver det her billed i første omgang, så må jeg se, om jeg kan få taget et nyt sove billed af Buddy, inden sidste frist. :genert:

 

 

Det der er ikke buddy, buddy kan slet aldrig have været så lille micro :mrgreen:

 

(pst, han så også ret dejlig ud dengang :lun: )

 

 

Og æv med den eksterne :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det der er ikke buddy, buddy kan slet aldrig have været så lille micro :mrgreen:

 

(pst, han så også ret dejlig ud dengang :lun: )

 

 

Og æv med den eksterne :ae:

Tak :-)

 

Nej det er ikke til at tro, at han har været så lille, og endnu mindre endnu, men det har store Aslan jo også, selvom det er svært at tro. :shock: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Suuuuuper god kategori...:blink:.. men hold op hvor er det svært at vælge. Jeg synes at jeg har fundet 5 gode billeder, hvor lillepigen sover med stængerne i vejret.. men det gør hun jo altid...hihi...

 

Jeg har dog valgt et billede af 6mrd. gamle Freya, hvor hun ligger og "holder fast" i væggen for ikke at "falde"..hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...