Hop til indhold

Månedens hund april 2009 "sovende hunde"


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND APRIL 2009

 

Denne månedes kategori: "Sovende hunde" billeder.

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" april 2009.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. april kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum :wink:

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori, er ønsket af sidste måneds vinder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 142
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst deluxious
Uha, det er svært at vælge, jeg har mange gode sovebilleder. Men det må blive det her: :-)

 

[ATTACH]7964[/ATTACH]

 

Uuuh, den hale dér...han skal altså passe på, at jeg ikke kommer efter ham til vinter og omdanner ham til min personlige levende krave :mrgreen: !

Jeg må lige igang med at kigge de 100000000 billeder igennem af Fenris og vælge et sove-billede ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kigget alle mine billeder igennem, og må konstatere at mine hunde aldrig sover når jeg har kameraet i nærheden :roll:

 

Billede kommer når jeg finder ud af hvilket det skal være.....der er 3 at vælge imellem :-)

 

Smid dem endelig alle tre ind og så kan du gøre som mig og spørge om hjææææææælp til at vælge...hehe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæmpe applause til sidste måneds vinder for at vælge så super en katagori!! :lol:

 

Men åhh nej, jeg kan da bare ikke vælge. Så nu vil jeg kigge alle Lumi billeder igennem og så bede jer om hjææææææælp til at vælge....

 

Så nu skal I hjælpe:

 

URL%5Dth_05062008369.jpg th_09102008628.jpg th_11052008316.jpg th_13112008694.jpg

 

th_17042008268.jpg th_18042008272.jpg th_29102008673.jpg

 

Hjæææææææææææææælp

Hvilket billede skal jeg vælge????

 

Nu er der lavet en hjælpetråd, hvor du kan få hjælp til at vælge:

 

http://www.hunde-forum.dk/bliv-manedens-hund/6723-hjaelpetraden-til-valg-af-billede-til-manedens-hund-april.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæmpe applause til sidste måneds vinder for at vælge så super en katagori!! :lol:

 

Men åhh nej, jeg kan da bare ikke vælge. Så nu vil jeg kigge alle Lumi billeder igennem og så bede jer om hjææææææælp til at vælge....

 

Så nu skal I hjælpe:

 

URL%5Dth_05062008369.jpg th_09102008628.jpg th_11052008316.jpg th_13112008694.jpg

 

th_17042008268.jpg th_18042008272.jpg th_29102008673.jpg

 

Hjæææææææææææææælp

Hvilket billede skal jeg vælge????

 

 

Der må altså kun lægges ET billede i denne tråd. Admin har påpejet det flere gange. Der er en hjælpetråd hvor man kan poste mere end et billede:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der må altså kun lægges ET billede i denne tråd. Admin har påpejet det flere gange. Der er en hjælpetråd hvor man kan poste mere end et billede:blink:

 

har fået det at vide - troede godt man måtte lægge flere ud og så bare fjerne dem det ikke skulle være - men nu ved jeg bedre :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...