Hop til indhold

Admin ang månedens hund.


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen

Mest til Admin.

 

Burde vi ikke få lavet to månedens hunde tråde. èn der bare hedder månedens hund, som den der er der nu, og så en der hedder "hjælp til månedens hund" eller "snak om månedens hund" "hvad skal jeg vælge?" eller noget helt tredje.

 

Jeg synes bare efterhånden, der er mange, der smider flere billeder ind og skriver "hjælp hvad skal jeg vælge?". Nu er der lavet nye regler, så hvis ikke, man har fået slettet øvrige billeder, og man kun har et, så er man disket. Det er også en rigtig god ting, men jeg synes det er synd og ærgerligt, at dem der lægger flere ind, hurtigt forsvinder i mængden og netop ikke får denne hjælp, og måske selv glemmer, at de har flere billeder inde.

Det vil måske blive nemmere, hvis vi har en tillægstråd, hvor folk kan lægge flere billeder ind, og så kan man dér komme med sit bud.

 

Det vil også gøre dit arbejde nemmere i sidste ende, fordi tråden så ikke er fyldt med unødige billeder. :-D

 

Håber det gav mening. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det synes jeg er en super god idé :5up:

Men sådan en tråd kan vi da bare selv lave, uden Admin, kan vi ikke ?

Jo men Admin skal så bare lave den sticky som den anden, og hvis nu det står i reglerne på månedens hund tråden, så kan det være, at flere benytter sig af det. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...