Hop til indhold

Dig og din perle


Aina B
 Share

Recommended Posts

Har I ikke også søde billeder af jer med jeres hund? Hvor man kan se hvordan I putter eller hvordan I ligner hinanden eller hvordan I tumler sammen eller...ja...alt muligt :mrgreen:

 

Jeg har to billeder jeg gerne vil dele - det første hvor jeg putter med Lumi og så det andet hvor min kæreste putter med Lumi..hehe...

 

th_22012009013.jpg

 

th_SimonogLumi.jpg

 

Det er så dejligt når hun lægger hovedet på os...hygge hygge :lol:

 

Må jeg se jeres søde billeder af jer og jeres kære vapser? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst PPP-Pero
Nr. 2 er skønt, man kan se jeres kontakt. :-D Og så er nr. 3 jo bare for kært. :lun:

 

Tak :kys:

Er rigtig glad for billede nr. 3, som er taget da han var helt lille hvalp :hjerte: Det er faktisk det eneste putte-billede jeg har :???:

Jeg må altså lige prøve at sørge for at kæresten render rundt med sit kamera og knipser alle putte-øjeblikkene fremover :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja: det er også et virkelig godt billede! Du må tage dit kamera med i seng en dag og have det ved puden...og så om morgen se om du kan tage et billede af jer...og ramme rigtigt..hehe...synes selv man ofte får et flot væg/loft billede...lool.. :mrgreen:

 

PPP-Peros: er enig med de andre i at nr. 2 billede er kanon pga kontakten..og nr. 3 er bare superkært :oops:

 

Deaddollface: årh en lille pusser - kære billeder!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må altså lige prøve at sørge for at kæresten render rundt med sit kamera og knipser alle putte-øjeblikkene fremover :mrgreen:

 

Lige præcis!!

Mange af de der "øjeblikke" blir fanget med vores telefoner - netop fordi man ikke lige altid går rundt med kameraet :???: Hehe...

Så de fleste puttebilleder vi har er med telefonen. For hvis man rejser sig for at hente kameraet, ja så er Lumi sgu oppe og straks i hælene på en for at se hvor man skal hen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må altså lige prøve at sørge for at kæresten render rundt med sit kamera og knipser alle putte-øjeblikkene fremover :mrgreen:

 

Hver gang jeg syntes at der er et rigtig godt puttebillede, så skynder jeg mig at kalde på manden, så derfor er alle puttebilleder her i huset af mig og Baldur, og der er næsten ingen af manden og Baldur :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

De billeder har jeg da ikke set før? Slemme Aina, gemmer billeder for mig. k050.gif

 

Hehe nej det slog mig også at jeg vist da ikke havde vist dem til dig...ups :oops:

Os bare fordi jeg kun må ha 10 billeder på min profil herinde :???:

Uhh...måske antallet er steget - synes selv jeg har været mæææægtig aktiv herinde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...