Hop til indhold

Buddy og Noomi in action.


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen

Eller det var vidst rettere Buddy, der gerne ville "i action", hvis I forstår sådan en lille én. :blink:

 

Vi skulle ud og hygge med Nollike og Noomi, og lur mig om ikke Buddy blev en keeeende forelsket i Noomi. Faktisk for forelsket, hvis man spørger mig. :shock:

 

Nui der var lukket helt af for omverden, og der var kun én interessant 'ting' i denne skov, og det var ikke grene, stubbe, blade og andre ting, som plejer at have hans interesse. Næh det eneste der var interessant, det var Noomi, og jeg måtte til sidst have ham i snor, så han ikke kunne hoppe på ryggen af hende. :ivrig:

 

Det var lidt hårdt, at skulle holde ham væk fra Noomi, for når en halv frådig golden er brunstig, så er der sgu kræfter bag. :lol:

 

Til trods for, at han kæmpede for at komme på ryggen af hende, så fik de da også leget lidt, og det er der selvfølgelig kommet nogle billeder ud af. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Og lige lidt til. :mrgreen:

 

De skulle selvfølgelig ned i det eneste mudderhul, der var i miles omkreds, og der var ingen rene vandhuller eller søer til at skylle "stinkbomberne" i. :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Super billeder..hahaha...mudderbad er bare skønt :lol:

Og kan godt forstå han blev forelsket :mrgreen:

Hihi ja og jeg vil faktisk sige at det grænsede sig gevaldigt til en besættelse. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Namenam - Lækre hunde :badr::mrgreen:

Men de ser ud som de hyggede sig i mudderhullet :mrgreen:

 

Endnu en fordel ved at have en mørk hund :mrgreen:

De hyggede sig vidst også gevaldigt, og Buddy var ved at rive mig med ud i det. Det kunne ellers have været et kønt syn. :lol:

 

Måske jeg også skulle overveje en mørk hund næste gang. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

De hyggede sig vidst også gevaldigt, og Buddy var ved at rive mig med ud i det. Det kunne ellers have været et kønt syn. :lol:

 

Måske jeg også skulle overveje en mørk hund næste gang. :hmm:

 

Det kunne have været grinern - næste gang må I have videokamera og kunne fange dit mudderbad, hvis det lykkes ham dér...hehe...det kunne være verdensklasse :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det kunne have været grinern - næste gang må I have videokamera og kunne fange dit mudderbad, hvis det lykkes ham dér...hehe...det kunne være verdensklasse :-P

Ha ha nåh det mener du alligevel. :lol:

 

Jamen Nollike var rigtig flink mod mig, og ville ikke tage af mine uheldige situationer, som der nu ellers var et par stykker af, og det er jeg hende evigt taknemmelig for. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg har endnu til gode at opleve en så beskidt hund :shock:

Men der er ingen tvivl om at de hyggede sig - og hvor er de søde :5up:

Det kan være det kommer. :blink:

 

Og tak :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ja nemlig ja:mrgreen:

 

Luna hoppede i mosehullet, så hun måtte lige i bad MED shampoo (det var ikke nok at skylle hende sidst hun hoppede i..

 

Uh jeg var ikke populær:mrgreen::lol::lol:

Ha ha Buddy røg også direkte ind under bruseren, og der måtte altså også stærkere midler til, end bare lidt vand. :lol:

 

Det må da i øvrigt være svært at se hvor meget mudder, der er på en brun hund, eller hvad. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Uhm,hvor blev de bare super lækre :mums:

 

Ser ud til at de hyggede sig trods alt :blink:

 

Og hvad skuer mine øjne! En bernerbamse! :ivrig:

Ja og en ung en af slagsen, den var rigtig sød, og vi mødte den lige efter vi ankom. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Ha ha. Jeg kan se at det er rigtige goldens i har. Elsker mudderhuller.

Hihi ja der er vidst ingen tvivl dér. :mrgreen:

Blev Buddys kærlighed gengældt. :hjerte:

Øh nok ikke helt så meget, som han nok godt kunne tænke sig. :blink:

 

Men Noomi var en lille snu drillepind, som hurtigt fandt ud af, at når jeg havde ham i line,så kunne han ikke jagte ende, og så skulle hun lige hen og gøre sig bemærket og så afsted igen. Så lige hen oh lægge lidt op, og så afsted igen, inden han fik fat i hende. Hun var en laban , var hun. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi ja der er vidst ingen tvivl dér. :mrgreen:

 

Øh nok ikke helt så meget, som han nok godt kunne tænke sig. :blink:

 

Men Noomi var en lille snu drillepind, som hurtigt fandt ud af, at når jeg havde ham i line,så kunne han ikke jagte ende, og så skulle hun lige hen og gøre sig bemærket og så afsted igen. Så lige hen oh lægge lidt op, og så afsted igen, inden han fik fat i hende. Hun var en laban , var hun. :-D

 

Lur mig om hun ikke spiller kostbar. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...