Hop til indhold

"action" billeder


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så kan jeg endelig være med også :mrgreen:Skøn tråd! :5up:

 

Ikke det helt vilde action, sammenlignet med nogle af de ret blærede billeder i tråden :-P, men jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor Leroy ikke kan løbe så hurtigt: Hans øjne lukker sig automatisk når han når en vis hastighed :hmm:

 

Granden på billedet er i øvrigt Mobs, der er ny her på HF :5up:

 

Dette billede har jeg ikke rigtig nogen forklaring på :hmm:

umulia-albums-leroy-picture6438-img-7373.jpg

 

Ny legekammerat - en lille Mini-Vinnie :lol:

 

 

 

Det her er verdens sjoveste billede, jeg har grinet i 5 minutter højlydt, min kollegaer undre sig over hvad det er for noget sjovt arbejde jeg laver, så måtte lige dele det med dem, nu griner hele kontoret, :-D:-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det nogle gode og sjove billeder i har lagt herinde :-D

 

Jeg elsker action-billeder, fordi de fanger hunden i "naturlige" situationer. Det er desværre også de sværeste at få "pæne", med mindre man altså lige er super dygtig med et kamera eller super heldig :roll:

 

Her er nogle af min Mio, ikke vild kvalitet, men lidt action kan man da godt fornemme ;-)

 

1: Mio løber om busken, men bliver overrasket over, at Salsa lige stikker hovedet ud. :shock:

2: Mio (højre) bliver lige "nusset" lidt af kærsten Laika. :lun:

3: Mios første oplevelse med stranden - "juuuhuu, det er sjovt at grave!" :lol:

4: Mio gør alt for, at komme op af "det farlige vand", i den >meget< lille sø - Den kryster! ;-)

5: Mio kommer selvfølgelig altid når Mor kalder :engel: Ja right!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Det gør ikke billedet dårligere :lol: SMAK

 

 

:5up: ja han ligner en der skal til at angribe et dyr :lol:

 

Ja ikke.. Pas du bare på din hund, når han møder min Cuppi.. Grrr.. :evil:

 

 

:-P

 

Hi hi der er vist én mere, der leger med kattelegetøj. :-) (Kattenes legetøj er det bedste Smilla ved. Passer nok også bedre i størrelsen)...:mrgreen:

 

Hvor er han nuser. :lun: Godt fanget. :5up: (Bliver han helt langhåret på et tidspunkt?).

 

Ja, køber også kattelegetøj til ham, som bolde osv.. Hihi.. Det passer lige i størrelse :5up:..

 

Ja, han bliver langhåret, men alligevel ikke, for han skal være hvalpeklippet :5up: Hihi.. Men han må først klippes når han er et år, for han skal avlsgodkedes som 1 årig og der må han ikke være blevet klippet ednu.. desværre.. :???::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Utroligt sødt billede! :hjerte: <-- Mange tak :vinken:

 

Ja, det er et lidt sjovt billede, som jeg lige var heldig at fange :-D

 

Var også lige inde og se nogle af dine billeder, og de er bare totalt fantastiske - hvad er din hemmelighed, ud over at Leroy er en totalt fotogen hund?! :blink:

 

Wouf, Ninna

Link til indlæg
Del på andre sites

ja... og røveren nyder det i fulde drag... han kastede sig ned i tangen sådan nærmest i slowmotion fordi han vidste at jeg var for langt væk til at give knægten en kindhest :rolleyes::mrgreen::blink:

 

Herr Flick ved hvad der er godt :5up:

Det er også det helt store hit hos Leroy at komme til stranden, rulle sig i alt muligt ulækkert og så spise det bagefter, og brække sig i bilen på vej hjem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, man bliver jo helt skræmt ved synet af en "typisk schæfer" der attacer alt og alle :mrgreen: (nu mangler vi bare billeder hvor du ligger og begge hunde står over dig og slikker dig i hele hovedet :blink: )

 

 

:lol::lol: Sookie er slet ikke schæfer - schæferen ligger nederst :blink: (Sookie er halvt labrador, halvt schæfer)

 

Og jeg kan ikke li´at få taget billeder - men hvis du er meget dygtig er der billed af mig på Hundens Tarvs hjemmeside - men et lille hint :blink: led efter "hvem er vi"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...